IKM Uke 19

Viser veldig lys strek 8DPT (resten av Ovitrelle sptøyte) men litt sterkere strek 9 DPT (7-8 DPO) og veldig tydelig strek 10DPT... men ingenting i dag!!

Skal aldri kjøpe rfsu igjen!

Enten var testen i går veldig mye sensitive en vanlig eller dagens test er ikke sensitiv nok. Håper jo at jeg er gravid. Jeg har aldri fått sååå sterk strek 10DPT (vanligst bruker jeg babyplan og Ovitrelle-strek er nesten usynlig 10-11DPT).

Screenshot 2021-05-11 at 06.15.25.png

Viser veldig lys strek 8DPT (resten av Ovitrelle sptøyte) men litt sterkere strek 9 DPT (7-8 DPO) og veldig tydelig strek 10DPT... men ingenting i dag!!

Skal aldri kjøpe rfsu igjen!

Enten var testen i går veldig mye sensitive en vanlig eller dagens test er ikke sensitiv nok. Håper jo at jeg er gravid. Jeg har aldri fått sååå sterk strek 10DPT (vanligst bruker jeg babyplan og Ovitrelle-strek er nesten usynlig 10-11DPT).

Vis vedlegget 356268

Så skuffende! Men fortsatt håp for at du får positiv om noen dager :happy:

Og der kom det mer på papiret. Da er nok løpet kjørt denne gangen også! Tror nok jeg ikke orker testing av el eller genrelt fremover. Hodet blir helt stappa og merker jeg ikke ha ork til det! Lykke til jenter! Heier på dere ❤️

Og der kom det mer på papiret. Da er nok løpet kjørt denne gangen også! Tror nok jeg ikke orker testing av el eller genrelt fremover. Hodet blir helt stappa og merker jeg ikke ha ork til det! Lykke til jenter! Heier på dere ❤️

Det var synd ❤️ Håper du finner ut av hvordan dere vil gjøre prøvingen, på en måte som passer akkurat deg!

Heier på dere jenter!! Håper så veldig at dere kommer etter med positive tester framover:Heartred:Heartred:Heartred

10 dpo og ingen antydning til noe positivt på dagens test :dead: Trøster meg for at sannsynligheten øker hver dag fremover mot IKM.

Nå mister jeg motet litt. 11 dpo. Kvalm og meget vonde bryster men ser ingenting på testene. Var så sikker på at jeg skulle se noe, for symptomene bare øker :yuck: sikkert innbilning hele greia :banghead:

Vedlegg

• 234D424D-F38E-40AE-9AAF-3212E37A3A85.jpeg
    234D424D-F38E-40AE-9AAF-3212E37A3A85.jpeg
    1.009,2 KB · Visninger: 95
Nå mister jeg motet litt. 11 dpo. Kvalm og meget vonde bryster men ser ingenting på testene. Var så sikker på at jeg skulle se noe, for symptomene bare øker :yuck: sikkert innbilning hele greia :banghead:

Så kjedelig! Men er vel mange som ikke får utslag så tidlig selv om de er gravide.. spennende at du har en del symptomer i alle fall! Jeg merker ingenting

Ikke så mye som en skygge å se her. 10 dpo. Nå bare venter jeg til evt tr kommer. Har uansett brukt opp alle testene, unntatt den digitale:dead:

Har hatt litt stikking i underlivet i dag. Håper ikke mensen er på vei :shifty: vet ikke helt når IKM er siden eggløsning ble forsinket. Pleier mensen å bli utsatt for dere da? Hvis jeg ser på antall dager mellom forrige eggløsning og mens skal den ikke komme før søndag, kanskje mandag.

Så kjedelig! Men er vel mange som ikke får utslag så tidlig selv om de er gravide.. spennende at du har en del symptomer i alle fall! Jeg merker ingenting
Ja, det er jo det. Hadde jeg vært helt uten symptomer tror jeg bare jeg hadde venta å tatt i mot tr akkurat nå, men disse symptomene øker jo forventningene. Men så viser ingenting igjen på testene. Tenker liksom at symptomene kommer av en evt. økning i HCG, men kanskje henger HCG i urin noe etter, eller kanskje symptomene skyldes at TR er på vei. Ikke vet jeg. Får vel bare være litt tolmodig å teste videre til TR evt dukker opp.

Har hatt litt stikking i underlivet i dag. Håper ikke mensen er på vei :shifty: vet ikke helt når IKM er siden eggløsning ble forsinket. Pleier mensen å bli utsatt for dere da? Hvis jeg ser på antall dager mellom forrige eggløsning og mens skal den ikke komme før søndag, kanskje mandag.
Nå har jeg aldri datofeste el før denne gang. Men pleier kjenne el smerter litt seinere enn appene spår, å mens pleier være tilsvarene forsinket.

Nå har jeg aldri datofeste el før denne gang. Men pleier kjenne el smerter litt seinere enn appene spår, å mens pleier være tilsvarene forsinket.

Takk for svar :) blir spennende å se her. Når mensen kommer (hvis..) blir det litt lettere å forstå seg på syklusene. Tar litt tid å komme inn i det etter prevensjonsslutt.

Takk for svar :) blir spennende å se her. Når mensen kommer (hvis..) blir det litt lettere å forstå seg på syklusene. Tar litt tid å komme inn i det etter prevensjonsslutt.
Ja, jeg har hatt så mye kluss med akkurat det tidligere, at denne gang gikk jeg for kobberspiral siden vi viste vi skulle ha en til. El kom en dag senere en forventet, men litt uregelmessigheter har jeg alltid hatt. Hadde det ikke vært for at jeg fikk så kraftige mens blødninger hadde jeg gått for kobberspiral igjen. Slipper alle bivirkningene av hormonell prevensjon :D

Hadde egentlig IKM i dag eller i morgen, men siden TR kom på lørdag er jeg nesten allerede ferdig med TR :wacky: Fikk ny lading nå av EL-tester og G-tester, så er klar til ny syklus med IKM uke 23! Krysser fingrene for fine streker for resten av gjengen her! Blir så glad når jeg ser de positive testene deres! :love2

Hadde egentlig IKM i dag eller i morgen, men siden TR kom på lørdag er jeg nesten allerede ferdig med TR :wacky: Fikk ny lading nå av EL-tester og G-tester, så er klar til ny syklus med IKM uke 23! Krysser fingrene for fine streker for resten av gjengen her! Blir så glad når jeg ser de positive testene deres! :love2

Bra du er klar for neste runde! Håper det blir din tur da ❤️ Kanskje vi sees i den gruppen!

Må bare spørre dere...
Våknet i dag tidelig med kjempe krampe lignende smerter, eller oppblåst å ubehag nederst i magen.
Har en del utflod som jeg ikke har hatt før mens før men hvorfor er testene vært blenda? Er dette vanlig eller er det bare jeg som synes dette er unormalt. Ser ut som inntaket eggløsningsslim :confused004

Back
Topp