IKM Uke 19

Hmmmmmm:pompus::pompus:

Vedlegg

• 40B07435-090A-4D24-AC14-DEC04C3D0FA9.jpeg
    40B07435-090A-4D24-AC14-DEC04C3D0FA9.jpeg
    470 KB · Visninger: 126
  • 6C4ED906-A842-4178-8068-59A929DC48DC.jpeg
    6C4ED906-A842-4178-8068-59A929DC48DC.jpeg
    568,1 KB · Visninger: 127
I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston :Heartred

håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da :angelic: lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede :hilarious:

Fikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager :hilarious:

Fikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager :hilarious:
Må le! For en gjeng. Vi er midt i flytting å jeg svir av tester i ett sett å går å hiver de i posene med ting vi hiver i huset. En perfekt måte å skjule hvor mange tester jeg svir av til dagen, kontra at alt havna i søplet på badet der de faktisk er synlige :hilarious:

I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston :Heartred

håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da :angelic: lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede :hilarious:
Syns egentlig tiden går sakte, men er du 6/7 dpo? Hva skjedde:hilarious::hilarious: Følte du nettopp ventet på EL. :angelic:

Fikk også et ivrig spørsmål på når jeg skal teste. Lite vet han at alle testene er svidd av og at jeg har gitt opp 10 dpo:confused:

Så søte menn dere har! Min man ville ikke reagert om jeg hadde sagt at jeg hadde el én dag og sagt at jeg hadde mensen dagen etter :hilarious: han er totalt clueless på syklus og el, testing osv. blir glad når jeg er gravid da heldigvis :D

Så søte menn dere har! Min man ville ikke reagert om jeg hadde sagt at jeg hadde el én dag og sagt at jeg hadde mensen dagen etter :hilarious: han er totalt clueless på syklus og el, testing osv. blir glad når jeg er gravid da heldigvis :D

Ikke så lett å være mann :p har forsøkt å forklare dette med syklus og hvilke rekkefølge ting skjer. Lytter aktivt, men forstår ikke en døyt :hilarious:

Dpo 11-12 men syns jeg ser skygge! Skulle liksom ikke teste mer siden jeg har blødd... men mistenker dette er lureri. Men tror ikke dere kan se den

Vedlegg

• 9B46BC39-206F-42DA-ADC1-861796482BF2.jpeg
    9B46BC39-206F-42DA-ADC1-861796482BF2.jpeg
    396,3 KB · Visninger: 100
Hehe ja tida går fort og sakte på en gang! Hva er du dpo?
Jaaa! 14 eller 16!:p Litt usikker pga FF, men går etter 16 for det passer med el-testene og når de ligger inne er FF enig:angelic:

Dpo 11-12 men syns jeg ser skygge! Skulle liksom ikke teste mer siden jeg har blødd... men mistenker dette er lureri. Men tror ikke dere kan se den
Jeg ser en strek også:)

Back
Topp