Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heyhey! Jeg ser, jeg skimter!Hmmmmmm
Hmmmmmm
Ja der er noooe, streken er veldig tydelig når blekket drar over. Blir litt svakere etter hvert. Men babyplan kan være noen luringerHeyhey! Jeg ser, jeg skimter!
Klarer nesten ikke vente til i morgen!! Prøver å ikke få for høye forventningerDet ser lovende ut!
Klarer nesten ikke vente til i morgen!! Prøver å ikke få for høye forventninger
Takk dårlig gjort om det er skyggeSkjønner godt at du får det da! Jeg har troen
ÅååååFikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager
Må le! For en gjeng. Vi er midt i flytting å jeg svir av tester i ett sett å går å hiver de i posene med ting vi hiver i huset. En perfekt måte å skjule hvor mange tester jeg svir av til dagen, kontra at alt havna i søplet på badet der de faktisk er synligeFikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager
Syns egentlig tiden går sakte, men er du 6/7 dpo? Hva skjedde Følte du nettopp ventet på EL.I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston
håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede
Hehe ja tida går fort og sakte på en gang! Hva er du dpo?Syns egentlig tiden går sakte, men er du 6/7 dpo? Hva skjedde Følte du nettopp ventet på EL.
Så søte menn dere har! Min man ville ikke reagert om jeg hadde sagt at jeg hadde el én dag og sagt at jeg hadde mensen dagen etter han er totalt clueless på syklus og el, testing osv. blir glad når jeg er gravid da heldigvis
Jaaa! 14 eller 16! Litt usikker pga FF, men går etter 16 for det passer med el-testene og når de ligger inne er FF enigHehe ja tida går fort og sakte på en gang! Hva er du dpo?
Jeg ser en strek ogsåDpo 11-12 men syns jeg ser skygge! Skulle liksom ikke teste mer siden jeg har blødd... men mistenker dette er lureri. Men tror ikke dere kan se den
Jeg ser! Håper for degDpo 11-12 men syns jeg ser skygge! Skulle liksom ikke teste mer siden jeg har blødd... men mistenker dette er lureri. Men tror ikke dere kan se den