IKM Uke 19

Nå forstår jeg ingenting.. 9 dpo fikk jeg denne svake streken(for det er vel en strek der?! :banghead:) og idag 12dpo tok jeg digital men fikk "ikke gravid". Puppene er så ømme at de nesten detter av og jeg føler meg gravid. Er det bare innbilning alt sammen, eller kan jeg ha veldig treg økning av Hcg? Er håpet ute ? :arghh::(

Vedlegg

• 20210512_063242.jpg
    20210512_063242.jpg
    869,1 KB · Visninger: 114
  • 20210509_071520.jpg
    20210509_071520.jpg
    683,5 KB · Visninger: 114
Nå forstår jeg ingenting.. 9 dpo fikk jeg denne svake streken(for det er vel en strek der?! :banghead:) og idag 12dpo tok jeg digital men fikk "ikke gravid". Puppene er så ømme at de nesten detter av og jeg føler meg gravid. Er det bare innbilning alt sammen, eller kan jeg ha veldig treg økning av Hcg? Er håpet ute ? :arghh::(
Så rart! Der er jo tydelig strek der:arghh:

10dpo og fikk denne. Blir ikke klokere.. for holde meg til kl 11 og ta en til:shifty:

Vedlegg

• D603972A-868C-4BAA-80E5-5D57664FAE1C.jpeg
    D603972A-868C-4BAA-80E5-5D57664FAE1C.jpeg
    588,3 KB · Visninger: 94
12 dager etter Ovitrelle (ca 10dpo). Jeg tror jeg ser en skygge når jeg roterer testen i lyset (det var ingen skygge der i går) men jeg stoler ikke på rfsu lenger og har ingen andre billig-tester (har 1 digital test som jeg skal ta i morgen). :banghead:

Screenshot 2021-05-12 at 08.09.25.png

Jeg ser en strek også:)
Jøss jeg ser minimalt på bilde, men ser litt mer i virkeligheten! Men ser mange har fått så lurestrek på disse testene at nå begynner jeg å lure om det er lureri :(

Ser noe på den nederst ganske tydelig! Så noe må det være. Avvent med digital et par dager :)

Fikk første positive test onsdag formiddag, positiv digital på kvelden. Fredag målte jeg HCG hos legen og denne var bare på 12! Så her har jo den digitale virkelig slått ut tidlig:p Men hvis HCG skal doble seg på 2 dager, så var den egentlig bare 6 på onsdag? Høres rart ut at i det hele tatt noen av testene har slått:bored: Spesielt digitaleo_O
Men uansett er testene sterkere og sterkere, så regner med HCG'en stiger...

Legen skrev: "HCG-verdiene dine viste 12. (normalt under 1)"

Vet ikke hva "normalt under 1" betyr:p

7/8 dpo i dag! Som vanlig begynner pessimismen å melde sin ankomst nå.. selv om jeg har vært så optimist denne pp! Har liksom begynt å få mine vanlige tegn på at TR kommer, litt mensmurring og kviser. Føler ikke noe annet som er utenom det vanlige heller :wtf:

F48D2FC7-0E80-4912-80D0-5AB4F41D4BAF.jpeg

7/8 dpo i dag! Som vanlig begynner pessimismen å melde sin ankomst nå.. selv om jeg har vært så optimist denne pp! Har liksom begynt å få mine vanlige tegn på at TR kommer, litt mensmurring og kviser. Føler ikke noe annet som er utenom det vanlige heller :wtf:

Vis vedlegget 356359
Heier på deg:angelic::angelic::angelic:

Fikk første positive test onsdag formiddag, positiv digital på kvelden. Fredag målte jeg HCG hos legen og denne var bare på 12! Så her har jo den digitale virkelig slått ut tidlig:p Men hvis HCG skal doble seg på 2 dager, så var den egentlig bare 6 på onsdag? Høres rart ut at i det hele tatt noen av testene har slått:bored: Spesielt digitaleo_O
Men uansett er testene sterkere og sterkere, så regner med HCG'en stiger...

Legen skrev: "HCG-verdiene dine viste 12. (normalt under 1)"

Vet ikke hva "normalt under 1" betyr:p
Så rart! Du må jo ha tatt testen aaaaakkurat over 10 hcg, da :p tror den økningen/doblingen kan gå litt i rykk og napp? Normalt under 1 betyr at hcg normalt ville vært under 1 om du ikke var gravid?

Så rart! Du må jo ha tatt testen aaaaakkurat over 10 hcg, da :p tror den økningen/doblingen kan gå litt i rykk og napp? Normalt under 1 betyr at hcg normalt ville vært under 1 om du ikke var gravid?
Åja, sånn ja! Trodde det var under 10 som var ikke gravid. Eller 5..:wideyed::p

Men jeg tok jo den digitale testen onsdag og to dager etterpå tok jeg HCG-test og den var 12:hilarious: Merkelige greier.. Vet ikke hvorfor jeg gadd å be om det engang, for det gir faktisk mer bekymring enn ro i sjelen. Tok ikke HCG sist.

Men håper at ting er som det skal siden testene er blitt sterkere.....

Ååå:Heartred:( Håper for deg enda!
Ååå.. vet så alt for godt hvordan det er :( det er skikkelig dritt! Ikke gi opp før tr er er faktum, da :Heartred

Egentlig skulle jeg fått mensen i dag, men kan være den blir seinere siden el ble seinere denne gangen? Kjenner i alle fall ingen symptom på det, og det merker jeg alltid godt 1-2 dager før

Egentlig skulle jeg fått mensen i dag, men kan være den blir seinere siden el ble seinere denne gangen? Kjenner i alle fall ingen symptom på det, og det merker jeg alltid godt 1-2 dager før
Jeg er ikke sikker, tror kanskje mensen kommer senere om el er senere?

Back
Topp