Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart! Der er jo tydelig strek derNå forstår jeg ingenting.. 9 dpo fikk jeg denne svake streken(for det er vel en strek der?! ) og idag 12dpo tok jeg digital men fikk "ikke gravid". Puppene er så ømme at de nesten detter av og jeg føler meg gravid. Er det bare innbilning alt sammen, eller kan jeg ha veldig treg økning av Hcg? Er håpet ute ?
10dpo og fikk denne. Blir ikke klokere.. for holde meg til kl 11 og ta en til
Jeg også.. men redd for at det er skygge..Jeg ser noen!
Jøss jeg ser minimalt på bilde, men ser litt mer i virkeligheten! Men ser mange har fått så lurestrek på disse testene at nå begynner jeg å lure om det er lureriJeg ser en strek også
Ser noe på den nederst ganske tydelig! Så noe må det være. Avvent med digital et par dagerNå forstår jeg ingenting.. 9 dpo fikk jeg denne svake streken(for det er vel en strek der?! ) og idag 12dpo tok jeg digital men fikk "ikke gravid". Puppene er så ømme at de nesten detter av og jeg føler meg gravid. Er det bare innbilning alt sammen, eller kan jeg ha veldig treg økning av Hcg? Er håpet ute ?
Takk! Lov å håpe hvertfallJeg ser! Håper for deg
Heier på deg7/8 dpo i dag! Som vanlig begynner pessimismen å melde sin ankomst nå.. selv om jeg har vært så optimist denne pp! Har liksom begynt å få mine vanlige tegn på at TR kommer, litt mensmurring og kviser. Føler ikke noe annet som er utenom det vanlige heller
Vis vedlegget 356359
Ååå Håper for deg enda!11 dpo og blank test. Så skuffet
Så rart! Du må jo ha tatt testen aaaaakkurat over 10 hcg, da tror den økningen/doblingen kan gå litt i rykk og napp? Normalt under 1 betyr at hcg normalt ville vært under 1 om du ikke var gravid?Fikk første positive test onsdag formiddag, positiv digital på kvelden. Fredag målte jeg HCG hos legen og denne var bare på 12! Så her har jo den digitale virkelig slått ut tidlig Men hvis HCG skal doble seg på 2 dager, så var den egentlig bare 6 på onsdag? Høres rart ut at i det hele tatt noen av testene har slått Spesielt digitale
Men uansett er testene sterkere og sterkere, så regner med HCG'en stiger...
Legen skrev: "HCG-verdiene dine viste 12. (normalt under 1)"
Vet ikke hva "normalt under 1" betyr
Ååå.. vet så alt for godt hvordan det er det er skikkelig dritt! Ikke gi opp før tr er er faktum, da11 dpo og blank test. Så skuffet
Åja, sånn ja! Trodde det var under 10 som var ikke gravid. Eller 5..Så rart! Du må jo ha tatt testen aaaaakkurat over 10 hcg, da tror den økningen/doblingen kan gå litt i rykk og napp? Normalt under 1 betyr at hcg normalt ville vært under 1 om du ikke var gravid?
Ååå Håper for deg enda!
Ååå.. vet så alt for godt hvordan det er det er skikkelig dritt! Ikke gi opp før tr er er faktum, da
Jeg er ikke sikker, tror kanskje mensen kommer senere om el er senere?Egentlig skulle jeg fått mensen i dag, men kan være den blir seinere siden el ble seinere denne gangen? Kjenner i alle fall ingen symptom på det, og det merker jeg alltid godt 1-2 dager før