IKM Uke 19

Ååååh!! Er så enig, er umulig å vente!! Men jeg hadde også sterkere tester på ettermiddag, kveld. Hadde positiv formiddag, kveld og på morgenurin dagen etterpå var den svakere igjen før den ble sterkere ut på dagen. Sånn er det enda. Krysser fingrene for dere i kveld! Oppdater!!
Ja se der ja! Du opplever også sterkere strek på Kvelden ja :) min var alltid sterkest da, så for å få ordentlig stigning måtte jeg kun teste på kveldene. :) lover at jeg skal oppdatere :)

Tok en test nå bare for å se. Den er det plutselig 2 streker på men er det skygge eller ser dere den også?
Venter mens i morgen så kommer til å ta en test I kveld også å om den er lik tar jeg en digital i morgen ettermiddag!
Send bilde også så vi får se :)

Synes de så veldig lovende ut! Særlig når det er tydelig strek på begge :) gleder meg til å se neste!
Ja håper sååååårt! Jeg som var såååå negativ, så har jeg kanskje sett det bittelitt lysere på dette :) selvom jeg syns det er skummelt med blødninger (tross jeg har hatt det med tre andre svangerskap, bare ikke så tidlig)

Får bare opp at bilde er for stort :wtf
Hvem test er det? Onestep? De er sinnsyke trege på å vise strek! Så ville prøvd en annen type :) Men jeg ser streken din jeg :)

Da var det dag tre i IKM-gruppa vår allerede! Dessverre har to jenter alt meld TR.. damn you, tante!! ønsker supermasse lykke til for TFE30 og mania neste pp :Heartred

Loppelise, da? :) har du noe nytt å melde? Begynt å teste?

og vår kjære Hattifnatt <3 til slutt! Vi gir jo ikke opp håpet her enda! Heia heia to streker pga sein hcg-utslag :angelic:

Hvem test er det? Onestep? De er sinnsyke trege på å vise strek! Så ville prøvd en annen type :) Men jeg ser streken din jeg :)
Det er noe jeg kjøpte på wish for 1 mnd siden ca. Så aner ikke men håper det slår ut mer men som sakt kommer heksa i morgen kan det jo være skygge bare :nailbiting:

Det er noe jeg kjøpte på wish for 1 mnd siden ca. Så aner ikke men håper det slår ut mer men som sakt kommer heksa i morgen kan det jo være skygge bare :nailbiting:
Blir spennende å se :)

Hattifnatten kommer til å ta et par tester når hun kommer hjem :angelic: er på kjøretur nå. Mannen tror jo jeg ikke har testet enda og gleder seg til jeg skal gjøre det seinere i dag, haha. Jeg tviler på at det blir noe utslag, men vet nå aldri. Har tidlig-tester fra babyplan hjemme, noen fra easyhome (produsenten av Premom), digital clearblue og selvsagt makesure-testene jeg måtte kjøpe på tur. Så tar i alle fall tidlig-test i ettermiddag! Og selvsagt noen flere hvis det er antydning til strek der :hilarious: VIL så gjerne..

Hattifnatten kommer til å ta et par tester når hun kommer hjem :angelic: er på kjøretur nå. Mannen tror jo jeg ikke har testet enda og gleder seg til jeg skal gjøre det seinere i dag, haha. Jeg tviler på at det blir noe utslag, men vet nå aldri. Har tidlig-tester fra babyplan hjemme, noen fra easyhome (produsenten av Premom), digital clearblue og selvsagt makesure-testene jeg måtte kjøpe på tur. Så tar i alle fall tidlig-test i ettermiddag! Og selvsagt noen flere hvis det er antydning til strek der :hilarious: VIL så gjerne..
Åååh krysser for deg!!! Heier på deg! :)

Håper så innmari! :shy:

Håper håper!!!!!!

Im bored! Sitter på venteværelse til undersøkelse! Så håper jeg kommer fort inn :) vil bare hjem og teste ;)

hva gjør dere?

Im bored! Sitter på venteværelse til undersøkelse! Så håper jeg kommer fort inn :) vil bare hjem og teste ;)

hva gjør dere?
Pakker ned huset for flytting.. starta med å pakke testene vekk, så nå er di utenfor umiddelbar rekkevidde. Derfor får jeg fint vente til å kveld når vi har fått bært inn i nytt hus :D

hva gjør dere?
Sitter og jobber.. vanskelig å fokusere, tenker bare på om jeg er gravid eller ikke :rolleyes: noen som har gode tips til å få tankene over på noe annet? Haha hvorfor spør jeg..

Sitter og jobber.. vanskelig å fokusere, tenker bare på om jeg er gravid eller ikke :rolleyes: noen som har gode tips til å få tankene over på noe annet? Haha hvorfor spør jeg..
Nei, hvorfor spør du:hilarious:
Neida, jeg var helt opphengt i det selv. Og tenker det er enda verre for deg som skal vente så lenge med å teste! Jeg fikk kun ro i sjelen av å se negativ test, før testegalskapen slo til igjen når jeg kom hjem fra jobb:hilarious::hilarious::hilarious:

Nei, hvorfor spør du:hilarious:
Neida, jeg var helt opphengt i det selv. Og tenker det er enda verre for deg som skal vente så lenge med å teste! Jeg fikk kun ro i sjelen av å se negativ test, før testegalskapen slo til igjen når jeg kom hjem fra jobb:hilarious::hilarious::hilarious:
Akkurat nå sitter jeg mest og filosoferer over at det er 110 % tørt oppi greien. Hadde håpet på såkalt creamy greier i greien som visstnok skal være et gravidtegn :shifty:

Akkurat nå sitter jeg mest og filosoferer over at det er 110 % tørt oppi greien. Hadde håpet på såkalt creamy greier i greien som visstnok skal være et gravidtegn :shifty:
Håper det endrer seg oppi greien snart:hilarious:

Back
Topp