IKM Uke 19

Det har i hvert fall vært en pp med mye optimisme. Ingen PMS, det har kun vært noen småblødninger av og på de siste par dagene, men i dag 14 dpo kom TR med et brak dessverre. Men så lang lutealfase har jeg aldri hatt før, så vi er optimistisk på neste pp :love017
Så synd med TR, men flott at det er noe positivt i det hele :)

Jeg er nok gravid...betydelig sterkere strek. Den nederste er nettopp. Den øverste er fra i dag tidlig:)

hmmm erfaring om å ta corona vaksine og være gravid? Eventuelt noe helsepersonell som vet?

Vedlegg

• A3A4520D-8039-47B9-B77F-3C488CCAA20C.jpeg
    A3A4520D-8039-47B9-B77F-3C488CCAA20C.jpeg
    219,4 KB · Visninger: 126
Jeg er nok gravid...betydelig sterkere strek. Den nederste er nettopp. Den øverste er fra i dag tidlig:)

hmmm erfaring om å ta corona vaksine og være gravid? Eventuelt noe helsepersonell som vet?

Gratulerer! De anbefaler det vel kun i tilfeller der man er i risikogruppe tror jeg. Men ikke sikker! Håper noen andre vet :happy: ville forhørt meg med lege.

Jeg har murring i magen, så tviler på at jeg er gravid. Mensen er nok på vei.

Gratulerer! De anbefaler det vel kun i tilfeller der man er i risikogruppe tror jeg. Men ikke sikker! Håper noen andre vet :happy: ville forhørt meg med lege.

Jeg har murring i magen, så tviler på at jeg er gravid. Mensen er nok på vei.
Skal forhøre meg med de som tar vaksinen i morgen :) jeg har immunsvikt så er i risikogruppen. Men vil ikke utsette unødvendig :)

takk! Helt utrolig!!! :)

Etter en laaaang biltur i dag (12 - 20) har heksa ankomt så da kan jeg skrives over på TR så får jeg prøve meg på neste PP uke 24 ca ettersom jeg har lang syklus.
Masse bebystøv til dere alle her inne å håper på masse lykke barn desember/januar :love017:love7

Næmmen seeeeee! Så utrolig gøy! Du er kjempeheldig :Heartred vil du flyttes i lista? :)

Etter en laaaang biltur i dag (12 - 20) har heksa ankomt så da kan jeg skrives over på TR så får jeg prøve meg på neste PP uke 24 ca ettersom jeg har lang syklus.
Masse bebystøv til dere alle her inne å håper på masse lykke barn desember/januar :love017:love7
Søren det var kjipt :( håper neste pp blir DIN pp! Lykke til :Heartred

Næmmen seeeeee! Så utrolig gøy! Du er kjempeheldig :Heartred vil du flyttes i lista? :)

veldig heldig! :) Kan godt vente til jeg har testa om to dager igjen :) må se for sikkerhetsskyld :)

Da kan jeg settes på TR.. 3 dager før tiden. Det tror jeg aldri har skjedd før. Men forklarer også symptomene. Ble egentlig en lettelse å vite at jeg nå kan starte en runde til :happy: Krysser fingrene for mange positive tester hos dere, så sees gjerne noen av oss i ikm uke 24 :Heartpink

Da kan jeg settes på TR.. 3 dager før tiden. Det tror jeg aldri har skjedd før. Men forklarer også symptomene. Ble egentlig en lettelse å vite at jeg nå kan starte en runde til :happy: Krysser fingrene for mange positive tester hos dere, så sees gjerne noen av oss i ikm uke 24 :Heartpink
Som plaster på såret tar jeg meg ei øl i nytt hus, å er ganske fornøyd med det og :D :hilarious:

Blir uke 24 på meg også, er bare å se framover :happy:

Blir uke 24 på meg også, er bare å se framover :happy:
Ja, gleder meg allerede til neste runde. Samtidig som det blir godt nå å kunne slappe av litt. For her har kroppen og hodet vært i høygir :wacky: kjekt å ha med noen videre, selv om jeg såklart heller skulle ønske vi treftes i termingruppe, meeen, kanskje neste gang ;)

Ja, gleder meg allerede til neste runde. Samtidig som det blir godt nå å kunne slappe av litt. For her har kroppen og hodet vært i høygir :wacky: kjekt å ha med noen videre, selv om jeg såklart heller skulle ønske vi treftes i termingruppe, meeen, kanskje neste gang ;)
Ja, det ble nedtur, men nå er det bare å koble av litt, før spenninga tar seg opp igjen ;) blir fint å treffe igjen noen der ja :) denne måneden skal stå i avslappingens tegn, skal prøve yoga tenker jeg :)

13 dager etter Ovitrelle, 11 DPO.

Litt sterkere skygge enn i går kveld, men neg. digital.
Jeg skal til telttur nå og er tilbake på mandag, så ingen testing til mandag :D

Screenshot 2021-05-13 at 06.01.58.png

Jeg er gravid, men morgenurin viser ikke like god strek som på kvelden :) men ikke bekymret for det! Tar en test i kveld også :) øverste morgen igår, i midten igår kveld, nederst i dag tidlig :)

Vedlegg

• 128FD61F-000A-4FA3-98D1-14B81750828C.jpeg
    128FD61F-000A-4FA3-98D1-14B81750828C.jpeg
    422,1 KB · Visninger: 91
Back
Topp