IKM Uke 19

Så du skrev den var negativ! Men fortsatt håp så lenge TR ikke har kommet. Husk noen tester ikke positivt før etter IKM.

Ja, både babyplan og makesure var så blanke som de kan bli, så tror ikke det ble noe denne pp..

Takk! Men burde vel fått utslag 12 dpo? Hadde litt murring i går og mistenkte at mensen var på vei, men kjenner ikke noe nå lengre.
Ikke alle som får det nei ;) ikke gi opp helt enda :)

Wæææ bare tre tester igjen og testetøsa måtte jo bare en til nå før jeg så hvor få jeg har igjen av testere! Blir ingen test i morgen selvom det frister. Avvente til søndag :) men denne streken kom innen 2 min :) litt forstyrrende med støvkorn men men :)

Vedlegg

• 1D9DB682-369A-4B71-A0F4-743F300D3181.jpeg
    1D9DB682-369A-4B71-A0F4-743F300D3181.jpeg
    226 KB · Visninger: 108
Wæææ bare tre tester igjen og testetøsa måtte jo bare en til nå før jeg så hvor få jeg har igjen av testere! Blir ingen test i morgen selvom det frister. Avvente til søndag :) men denne streken kom innen 2 min :) litt forstyrrende med støvkorn men men :)
Tydelig strek :Heartred

Veldig fin strek! Skal du ta digital?

Mannen har sååå håp om at jeg skal være gravid selv om jeg har fått negative tester i dag, 12 dpo. Jeg tenker det er litt urealistisk, men vil jo ikke knuse håpet hans før jeg må. Han tok det veldig lett da det var negativ i dag, smilte bare og sa at «plutselig er den positiv i morgen». Er jo en viss sjanse, men ikke så stor.. Har unngått alkohol i perioden mellom el og mens. Er invitert i festlig lag i morgen og usikker på hva jeg gjør hvis jeg står med negativ test, men uten mensen i morgen. Sjansen er jo liten da for at jeg er gravid, og trolig vil det ikke gjøre skade hvis jeg er det, men liker ikke å ta sjansen.

Mannen har sååå håp om at jeg skal være gravid selv om jeg har fått negative tester i dag, 12 dpo. Jeg tenker det er litt urealistisk, men vil jo ikke knuse håpet hans før jeg må. Han tok det veldig lett da det var negativ i dag, smilte bare og sa at «plutselig er den positiv i morgen». Er jo en viss sjanse, men ikke så stor.. Har unngått alkohol i perioden mellom el og mens. Er invitert i festlig lag i morgen og usikker på hva jeg gjør hvis jeg står med negativ test, men uten mensen i morgen. Sjansen er jo liten da for at jeg er gravid, og trolig vil det ikke gjøre skade hvis jeg er det, men liker ikke å ta sjansen.
Hadde nok drukket selv dersom negativ test :Heartred

Altså jeg er kanskje ikke såååå perfekt der, men ville unnet meg et par glass. Alltid noen «haters» men tenker at du gjør det du føler er rett for deg :) ville ikke drukket masse, men et glass eller to :) pga negativ test hadde jeg det :)

Jeg fikk en svaaak strek i morges (tror eg) og klarte ikke vente til i morgen med å teste på nytt. Er dette en babystrek? Jeg har ikm i morgen så er 13 dpo i dsg, tror eg. Hadde en exu (for andre gang) og begynte å blød for fire uker siden i morgen, så litt usikker på dette med dpo.

Vedlegg

• 9E4AA758-3311-415E-906A-B11CF5AABF7E.jpeg
    9E4AA758-3311-415E-906A-B11CF5AABF7E.jpeg
    183,3 KB · Visninger: 113
Jeg fikk en svaaak strek i morges (tror eg) og klarte ikke vente til i morgen med å teste på nytt. Er dette en babystrek? Jeg har ikm i morgen så er 13 dpo i dsg, tror eg. Hadde en exu (for andre gang) og begynte å blød for fire uker siden i morgen, så litt usikker på dette med dpo.
Dette kan umulig være en skygge vel?!:smug:

Da var det torsdag allerede og håper dere har hatt en fin Kristi himmelfart! Selv er jeg reist på hytta med familien så vi skal kose oss her helt til 17 mai :)

i dag er det ikke så mye spenning knyttet til ikm siden alle allerede har meldt i fra :D MEN! vi er ikke mindre glade for at Lykketroll1 er graviiiiiiid! Det er kjempekoselig! Gratulerer igjen :)

Pingpling, Trulteguri og Amilie<3 hadde dessverre ikke hellet med seg denne runden :( det er jeg innmari lei meg for, men krysser alt jeg har for tre små februarbebiser :Heartred

Back
Topp