IKM Uke 19

Da kan jeg settes på TR.. 3 dager før tiden. Det tror jeg aldri har skjedd før. Men forklarer også symptomene. Ble egentlig en lettelse å vite at jeg nå kan starte en runde til :happy: Krysser fingrene for mange positive tester hos dere, så sees gjerne noen av oss i ikm uke 24 :Heartpink
Æsj så kjedelig da :( håper virkelig det blir full klaff kommende pp og at du nyyyter den første langhelga i nytt hus med lave skuldre :Heartred

Jeg er gravid, men morgenurin viser ikke like god strek som på kvelden :) men ikke bekymret for det! Tar en test i kveld også :) øverste morgen igår, i midten igår kveld, nederst i dag tidlig :)
Helt likt som hos meg!:rolleyes: Kommer nok sterkere senere:angelic:

Du er gravid også? Ja men da skal jeg tenke litt på det :)
Ja :) De nye anbefalingene fra FHI kom for bare 1-1,5 uke siden mener jeg, så det er ikke alle som har fått det med seg. Heller ikke helsepersonell. Jeg har lest meg litt opp, snakket med fastlegen og tatt en avgjørelse ut i fra det :)

Nå har jeg gitt opp. 12 dpo og blanke tester :( Ser ut som jeg må innstille meg på en ny pp.

Nå har jeg gitt opp. 12 dpo og blanke tester :( Ser ut som jeg må innstille meg på en ny pp.
Sender deg mange klemmer. Hadde håpet det skulle bli oss to denne gangen! Og ekstra kjipt med de skyggestrekene som ingen forstår noe av:sorry::shifty:
Håpet er ikke ute før TR kommer da, men skjønner godt tankegangen din. :Heartred

Sender deg mange klemmer. Hadde håpet det skulle bli oss to denne gangen! Og ekstra kjipt med de skyggestrekene som ingen forstår noe av:sorry::shifty:
Håpet er ikke ute før TR kommer da, men skjønner godt tankegangen din. :Heartred

Takk for det ❤️ Har uansett gledet meg masse over dere andre som har blitt gravide og det er så fint å ha noen å skravle med i ventetiden. Skal oppdatere hvis det mot formodning dukker opp en (ordentlig) positiv test de neste dagene :happy:

Ja :) De nye anbefalingene fra FHI kom for bare 1-1,5 uke siden mener jeg, så det er ikke alle som har fått det med seg. Heller ikke helsepersonell. Jeg har lest meg litt opp, snakket med fastlegen og tatt en avgjørelse ut i fra det :)
Gratulerer :) ja men så bra :) jeg er i risikogruppen :)

Negativ tidligtest idag 13 dpo så kan nok belage meg på TR snart. Kjipt å få strek tidlig og deretter negativ.. :banghead: neste PP skal jeg vente til IKM med testing. Men, vi gir ikke opp, nå vet vi jo at det er mulig. Vi er klare for strawberry daiquiri i helgen og ny PP :rolleyes::D;)

Negativ tidligtest idag 13 dpo så kan nok belage meg på TR snart. Kjipt å få strek tidlig og deretter negativ.. :banghead: neste PP skal jeg vente til IKM med testing. Men, vi gir ikke opp, nå vet vi jo at det er mulig. Vi er klare for strawberry daiquiri i helgen og ny PP :rolleyes::D;)

Kjedelig, men håper du finner nytt mot for neste pp snart! Så må du kose deg i helgen :happy: Hvis jeg får negativ test i morgen også (da er jeg 13 dpo) skal jeg også nyte vin!

Kjedelig, men håper du finner nytt mot for neste pp snart! Så må du kose deg i helgen :happy: Hvis jeg får negativ test i morgen også (da er jeg 13 dpo) skal jeg også nyte vin!
Så du skrev den var negativ! Men fortsatt håp så lenge TR ikke har kommet. Husk noen tester ikke positivt før etter IKM. Skjønner det er vanskelig å tenke slik, been there! Men heier masse på deg jeg :)

Takk :)
Ja, da hadde du nok fått tilbudet uansett, da :)
Er det i dag du har fått time til første dose?
Jeg er på reserve... altså at de kan ringe meg raskt og da må jeg være der på en halvtime :) men han sa at jeg uansett får vaksinen ut ifra listene dems :)

Back
Topp