IKM Uke 19

Jeg fikk en svaaak strek i morges (tror eg) og klarte ikke vente til i morgen med å teste på nytt. Er dette en babystrek? Jeg har ikm i morgen så er 13 dpo i dsg, tror eg. Hadde en exu (for andre gang) og begynte å blød for fire uker siden i morgen, så litt usikker på dette med dpo.

Ja, det må det være! Gratulerer!

Hadde nok drukket selv dersom negativ test :Heartred
Altså jeg er kanskje ikke såååå perfekt der, men ville unnet meg et par glass. Alltid noen «haters» men tenker at du gjør det du føler er rett for deg :) ville ikke drukket masse, men et glass eller to :) pga negativ test hadde jeg det :)

Jeg og mannen er enige i at det blir et par glass i morgen hvis jeg fremdeles har negativ test. Og kanskje mer enn to hvis mensen kommer :hilarious:

Jeg fikk en svaaak strek i morges (tror eg) og klarte ikke vente til i morgen med å teste på nytt. Er dette en babystrek? Jeg har ikm i morgen så er 13 dpo i dsg, tror eg. Hadde en exu (for andre gang) og begynte å blød for fire uker siden i morgen, så litt usikker på dette med dpo.
Dette er babystrek! Tydelig! Gratulerer du er preggo :)

Jeg og mannen er enige i at det blir et par glass i morgen hvis jeg fremdeles har negativ test. Og kanskje mer enn to hvis mensen kommer :hilarious:
Det fortjener du! Kos deg du ;)

Hvordan skal tappen være ved TR? Har aldri undersøkt disse tingene før, så dette er nytt for meg. Men min er fortsatt høyt plassert og fast. Om den er lukket eller ikke aner jeg ikke, for det kjennes likt ut hver gang :hilarious: :yuck:

Assaaaaa den viljestyrken som utvises her nå er på olympisk nivå :bored: hele kroppen skriker etter å ta 100 tester NÅ!! Men all fornuft i meg vet at jeg vil ikke få noe svar. 9-10 dpo og har aldri fått positiv før 12 dpo før. Og orker ikke å bli skuffa før jeg :p og enda verre - hadde jeg fått en litt sterk skygge hadde jeg sikkert blitt dritglad og desto mer skuffa og det orker jeg ikke igjen :( men fader altså!! Kan vi spole frem til søndag?? Begynner å leke med tanken på å teste allerede i morgen :angelic: selv om det er veldig dumt av meg :rolleyes:

Assaaaaa den viljestyrken som utvises her nå er på olympisk nivå :bored: hele kroppen skriker etter å ta 100 tester NÅ!! Men all fornuft i meg vet at jeg vil ikke få noe svar. 9-10 dpo og har aldri fått positiv før 12 dpo før. Og orker ikke å bli skuffa før jeg :p og enda verre - hadde jeg fått en litt sterk skygge hadde jeg sikkert blitt dritglad og desto mer skuffa og det orker jeg ikke igjen :( men fader altså!! Kan vi spole frem til søndag?? Begynner å leke med tanken på å teste allerede i morgen :angelic: selv om det er veldig dumt av meg :rolleyes:
Jeg har ikke sett makan til viljestyrke!!:p Du er rå:rolleyes:
Jeg har dessverre ingen tips, jeg tester enda. Er 18 dpo:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Er fredag nå, helg - straks søndag!

Har full forståelse! Er vel ikke akkurat det beste jeg kan si nå, men er vel ikke sikkert at du vil få utslag på samme tidspunkt som tidligere? Leser om flere som har fått positiv ulike dager. Det blir veldig spennende når du skal i gang! Heier sånn på deg!

Har full forståelse! Er vel ikke akkurat det beste jeg kan si nå, men er vel ikke sikkert at du vil få utslag på samme tidspunkt som tidligere? Leser om flere som har fått positiv ulike dager. Det blir veldig spennende når du skal i gang! Heier sånn på deg!
Hihi, tenkte det samme!! Men det støtter garantert oppunder testetrangen:laughing021

Jeg har ikke sett makan til viljestyrke!!:p Du er rå:rolleyes:
Jeg har dessverre ingen tips, jeg tester enda. Er 18 dpo:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Er fredag nå, helg - straks søndag!
Haha de andre her på hytta skulle bare visst hvilket kaos det er oppi knotten her nå :hilarious: skal få servert alkohol i mårra kveld så all fornuft tilsier jo å ta en avsjekk før det, da?? Eller hva?? :angelic:

14BE8297-B664-482D-86F3-1AC435641445.jpeg 13 dpo og dagens blanke tester. Har hatt litt murring i magen et par dager nå, men har ikke kommet noen blødning :confused005 er vel på vei.

Back
Topp