Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Fantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Alle gode ting er 8 mnd tydeligvis nå må den bite seg fast, altås!!Fantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!
Herregud!!! Du tuller! Så GØY!!! Dette er jo helt fantastisk! Du fikk strek før du trodde! Og jammen var de sterke også Grattis!!!! Joiner januar du nå da??
Negativ tidligtest i går og ingen TR er ståa herI dag er det seks stykket med ikm! 3 av dere har allerede rapportert om tr, dessverre det er ordentlig leit.. ønsker Attpåklatt22, og muumimamma supermasse lykke til i neste pp og at det blir februarspirer
så er det tre stykker som vi gjerne vil ha update fra! Hvordan går det med deg Millemor87? Det var jo noe spennende å skimte hos deg tidligere i uka testa mer? Guacamole og ?Nutti2022
Tusen takk kjære du ja hiver meg på på slutten 28. januar må bare ha noen positive tester til først haha vet ikke hva som gikk av meg men ble tydeligvis gal i gjerningsøyeblikket. Da jeg først hadde bestemt meg nesten løp jeg inn på badet og rev testene kjempefort opp og tisset så fort jeg klarte ble helt målløs av så tydelige streker så tidlig! Så var det bare å rusle inn på stua igjen hvor både mine foreldre og svigers satt og late som ingen tingHerregud!!! Du tuller! Så GØY!!! Dette er jo helt fantastisk! Du fikk strek før du trodde! Og jammen var de sterke også Grattis!!!! Joiner januar du nå da??
Gratulerer!!!
Oi oi!!! Gratulerer de var fine og rosa
Så utrolig gøy! Liker at du røk på litt før tiden jeg Ikke bare jeg som er smågalTusen takk kjære du ja hiver meg på på slutten 28. januar må bare ha noen positive tester til først haha vet ikke hva som gikk av meg men ble tydeligvis gal i gjerningsøyeblikket. Da jeg først hadde bestemt meg nesten løp jeg inn på badet og rev testene kjempefort opp og tisset så fort jeg klarte ble helt målløs av så tydelige streker så tidlig! Så var det bare å rusle inn på stua igjen hvor både mine foreldre og svigers satt og late som ingen ting
Ååå gratulerer!! Så gøy
Dagens tre tester og den fra i gårkveld øverst
Vis vedlegget 356523
Love it!!!Dagens tre tester og den fra i gårkveld øverst
Vis vedlegget 356523
Tusen takkGratulerer!!!
Takk!! Ja den følelsen av positiv test etter en haug med negative er virkelig noe helt for seg selv..!så gøy!! Grattis! Kjekt å se noen som har prøvd en stund får det til
Æsj, pokkers tr Det skader uansett ikke å starte, så krysser jeg fingrene for at det aldri rekker å gå til detTr på meg da bærer det en tur til legen i juni og ber om henvisning til fertilitetsutredning av oss begge. Jeg tok privat for å sjekke status og alt var tilsynelatende ok. Men tenker det er greit å sette i gang hjulene i det offentlige, da det sikkert tar lang tid.