IKM Uke 19

Stirret både vel og lenge på dagens test, før og etter tidsfristen, og i ulikt lys. Likevel var den ikke positiv :hilarious: maken til frekkhet! 15 dpo og håper tr kommer nå sånn at jeg kan se frem til neste pp. Har hatt murring i magen av og på i flere dager, men absolutt ingen antydning!
Hjelpes hva skjer :bored:

Bare sett meg på TR du :shy: har ikke kommet enda, men ble kun tid til aksjelegging rett etter forrige mens, så det er ikke særlig sannsynlig at det har skjedd noe spennende. Negativ test i går også så :shy:

Stirret både vel og lenge på dagens test, før og etter tidsfristen, og i ulikt lys. Likevel var den ikke positiv :hilarious: maken til frekkhet! 15 dpo og håper tr kommer nå sånn at jeg kan se frem til neste pp. Har hatt murring i magen av og på i flere dager, men absolutt ingen antydning!
Makan til frekkhet:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg krysser fingrene for deg neste PP. Og er fortsatt sjokkert over den sinnsyke skyggestreken:shifty:

Makan til frekkhet:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg krysser fingrene for deg neste PP. Og er fortsatt sjokkert over den sinnsyke skyggestreken:shifty:

Takk for det! Har troen på at det vil gå snart :shy: og jeg vil ikke ha flere skygger :hilarious: Tror jeg holder meg til babyplan framover!

Da var siste dagen i uke 19 kommet og vi har 1 person på dagens ikm-liste nemlig Snorkfrøken95 som allerede har meldt tr :(

jeg er litt lei meg for at det ble så få graviditeter denne uka :( hadde virkelig håpet på å få en god gjeng over i januar. Selv har jeg jo trukket vinnerloddet denne måneden og har foreløpig termin 28. januar. Jeg pleier alltid å bli satt tilbake i tillegg til å føde over tida så er rimelig sikker på at det blir en februar-baby :) kommer til å henge litt i februar-gjengen også og håååååper virkelig å se mange av dere der!!! :Heartred Også håper jeg at det har vært fint med denne gruppa selv om det ikke gikk veien for mange av dere.. jeg har kost meg glugg og har tidvis hatt problemer med å henge med i svingene med 70 SIDER SKRAVLING :hilarious: det er helt villt!

og selvfølgelig gratulerer så masse til dere det klaffa for! Hurra jeg er så glad for dere! Og jeg kommer nok til å snike litt her på dere andre og heie i kullissene :Heartred

Så kom tr til meg også og jeg får se fram til neste pp! Men var fint å henge her med dere så lenge ❤️ Neste IKM blir i uke 24 for min del.

Så kom tr til meg også og jeg får se fram til neste pp! Men var fint å henge her med dere så lenge ❤️ Neste IKM blir i uke 24 for min del.
Kjedelig, men sikkert deilig nå som du bare ventet på den? Håper tiden går fort frem til neste PP:Heartred Er jo litt deilig med TR, jeg slapper hvertfall mer av og kobler helt ut at vi var prøvere:love7

Forresten bare sett meg på gravid :) legger ut den digitale testen til uka! Bare den kommer i posten :) ingen blødninger i dag :)

Masse lykke til! Heier fortsatt masse på deg! ❤️❤️❤️

Og der begynte jeg å blø masse... så da har jeg nok mistet :( smerter i korsrygg i natt... kort varig glede :(

Last edited:
Back
Topp