IKM Uke 19

Har du fortalt mannen enda?❤️
Nei faktisk ikke :hilarious: vi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testing :bored:

Nei faktisk ikke :hilarious: vi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testing :bored:

Åh, skjønner! Det er en veldig koselig idé da. Hvis dere uansett er på hytta fram til det kan du kanskje klare å holde deg til da?❤️

Hmm denne er absolutt sterkere! Berg og dalbane dette!

Vedlegg

• 5B9BC0A4-15EE-4BEF-9435-9BB50F783D11.jpeg
    5B9BC0A4-15EE-4BEF-9435-9BB50F783D11.jpeg
    186,5 KB · Visninger: 123
Takk :D er 10/11 dpo i dag!
Så fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidlig :) gøy nå det syns så tidlig da :) hurra hurra! Samme terminforum da ;)

Så fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidlig :) gøy nå det syns så tidlig da :) hurra hurra! Samme terminforum da ;)
Nei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den er :eek: så koselig at vi havner sammen, ja :Heartred hva blir din termin? Min er 28. januar :)

Hei! Glemte helt å melde meg ut av gruppen:angelic: Fikk EL tidligere enn forventet den 22/4 og er foreløpig 5+2uker på vei:dummy::dummy1:

Nest siste dag i uke 19! Og vi har fire fine frøkner på lista i dag :Heartred Morell88 har dessverre meldt TR og det er skikkelig dritt.. krysser fingrene hardt for at din neste pp blir klaff! Minilini, da? Hvordan går det med din første prøveperiode noen sinne? :) har du testa noe de siste dagene? Leneb, deg sitter jeg bare og venter på å flytte til gravid, altså :p du har jo så fine streker! Har du tatt digital? Og til slutt er det jo bare å gratulere så masse til Mummimamma22 som er graviiiiid og langt på vei allerede :D hurra!

håper alle har en fin lørdagskveld :Heartred

Nest siste dag i uke 19! Og vi har fire fine frøkner på lista i dag :Heartred Morell88 har dessverre meldt TR og det er skikkelig dritt.. krysser fingrene hardt for at din neste pp blir klaff! Minilini, da? Hvordan går det med din første prøveperiode noen sinne? :) har du testa noe de siste dagene? Leneb, deg sitter jeg bare og venter på å flytte til gravid, altså :p du har jo så fine streker! Har du tatt digital? Og til slutt er det jo bare å gratulere så masse til Mummimamma22 som er graviiiiid og langt på vei allerede :D hurra!

håper alle har en fin lørdagskveld :Heartred

ja nei altså, det har blitt noen tester, men alle negative :meh: TR har ikke dukket opp enda, men lurer på om den er rett rundt hjørnet. Tenkte å prøve meg på temping til neste runde (om jeg skjønner noe av det, og faktisk husker å tempe), så krysser fingrene for at det går bedre da :D

Gratulerer så mye til alle som ble gravide :):Heartred

Nå har jo snart alle fått «svar». Mulig min IKM lever sitt eget liv og går over i neste uke :confused005 Er i alle fall intet nytt her, hverken positive tester eller mens. Så venter litt til da!

Nei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den er :eek: så koselig at vi havner sammen, ja :Heartred hva blir din termin? Min er 28. januar :)
Ja men tegn på kanskje at denne sitter skikkelig da ;) ja kjempe koselig ❤️ Min blir 24 januar :) forløpig hvertfall :)

Stirret både vel og lenge på dagens test, før og etter tidsfristen, og i ulikt lys. Likevel var den ikke positiv :hilarious: maken til frekkhet! 15 dpo og håper tr kommer nå sånn at jeg kan se frem til neste pp. Har hatt murring i magen av og på i flere dager, men absolutt ingen antydning!

Back
Topp