Takk! Håper du kjapt kommer etterFantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper du kjapt kommer etterFantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!
Oi oi!!! Gratulerer de var fine og rosa
Tusen takk dere! Er så glad og forfjamsetÅåå gratulerer!! Så gøy
Tusen takk dere! Er så glad og forfjamset
Nei faktisk ikke vi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testingHar du fortalt mannen enda?
Nei faktisk ikke vi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testing
Hmm denne er absolutt sterkere! Berg og dalbane dette!
Dagens tre tester og den fra i gårkveld øverst
Vis vedlegget 356523
Ja håper det spennende til uka med digital!Ser jo veldig lovende ut!
Wow se på dem da! Gratulerer! Og hvor mange dpo er du? De var jo sterke og fineDagens tre tester og den fra i gårkveld øverst
Vis vedlegget 356523
Takk er 10/11 dpo i dag!Wow se på dem da! Gratulerer! Og hvor mange dpo er du? De var jo sterke og fine
Så fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidlig gøy nå det syns så tidlig da hurra hurra! Samme terminforum daTakk er 10/11 dpo i dag!
Nei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den er så koselig at vi havner sammen, ja hva blir din termin? Min er 28. januarSå fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidlig gøy nå det syns så tidlig da hurra hurra! Samme terminforum da
Uansett gratulerer! Oppdaget deg i januar 2022 og ble veldig glad for å se at du hadde endt opp derHei! Glemte helt å melde meg ut av gruppen Fikk EL tidligere enn forventet den 22/4 og er foreløpig 5+2uker på vei
Nest siste dag i uke 19! Og vi har fire fine frøkner på lista i dag Morell88 har dessverre meldt TR og det er skikkelig dritt.. krysser fingrene hardt for at din neste pp blir klaff! Minilini, da? Hvordan går det med din første prøveperiode noen sinne? har du testa noe de siste dagene? Leneb, deg sitter jeg bare og venter på å flytte til gravid, altså du har jo så fine streker! Har du tatt digital? Og til slutt er det jo bare å gratulere så masse til Mummimamma22 som er graviiiiid og langt på vei allerede hurra!
håper alle har en fin lørdagskveld
Ja men tegn på kanskje at denne sitter skikkelig da ja kjempe koselig Min blir 24 januar forløpig hvertfallNei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den er så koselig at vi havner sammen, ja hva blir din termin? Min er 28. januar