Takk! Håper du kjapt kommer etterFantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper du kjapt kommer etterFantastisk!! Gratulerer så mye! Det var veldig kjekke nyheter!

Oi oi!!! Gratulererde var fine og rosa
![]()
Tusen takk dere! Er så glad og forfjamsetÅåå gratulerer!! Så gøy![]()

Tusen takk dere! Er så glad og forfjamset![]()
Nei faktisk ikkeHar du fortalt mannen enda?![]()
vi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testing 
Nei faktisk ikkevi er på hyttetur med mine foreldre og svigers så har liksom lyst å gjøre det hjemme i ro og mak. Hadde planlagt å pakke inn test og nydødtbody til ham på tirsdag når han han bursdag, men da hadde jeg jo ikke planlagt å måtte holde på hemmeligheten i mange dager pga utålmodig testing
![]()
Hmm denne er absolutt sterkere! Berg og dalbane dette!

Ja håper detSer jo veldig lovende ut!![]()
Wow se på dem da! Gratulerer! Og hvor mange dpo er du? De var jo sterke og fine
TakkWow se på dem da! Gratulerer! Og hvor mange dpo er du? De var jo sterke og fine![]()
Så fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidligTakker 10/11 dpo i dag!
Nei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den erSå fine streker allerede! Aldri hatt så sterke som dine så tidliggøy nå det syns så tidlig da
hurra hurra! Samme terminforum da
![]()
hva blir din termin? Min er 28. januar
Fikk EL tidligere enn forventet den 22/4 og er foreløpig 5+2uker på vei

Morell88 har dessverre meldt TR og det er skikkelig dritt.. krysser fingrene hardt for at din neste pp blir klaff! Minilini, da? Hvordan går det med din første prøveperiode noen sinne? 
Uansett gratulerer! Oppdaget deg i januar 2022 og ble veldig glad for å se at du hadde endt opp derHei! Glemte helt å melde meg ut av gruppenFikk EL tidligere enn forventet den 22/4 og er foreløpig 5+2uker på vei
![]()
Nest siste dag i uke 19! Og vi har fire fine frøkner på lista i dagMorell88 har dessverre meldt TR og det er skikkelig dritt.. krysser fingrene hardt for at din neste pp blir klaff! Minilini, da? Hvordan går det med din første prøveperiode noen sinne?
har du testa noe de siste dagene? Leneb, deg sitter jeg bare og venter på å flytte til gravid, altså
du har jo så fine streker! Har du tatt digital? Og til slutt er det jo bare å gratulere så masse til Mummimamma22 som er graviiiiid og langt på vei allerede
hurra!
håper alle har en fin lørdagskveld![]()
TR har ikke dukket opp enda, men lurer på om den er rett rundt hjørnet. Tenkte å prøve meg på temping til neste runde (om jeg skjønner noe av det, og faktisk husker å tempe), så krysser fingrene for at det går bedre da 
Er i alle fall intet nytt her, hverken positive tester eller mens. Så venter litt til da!Ja men tegn på kanskje at denne sitter skikkelig daNei jeg har aldri fått strek før 13 dpo før så er veldig overraska over hvor sterk den erså koselig at vi havner sammen, ja
hva blir din termin? Min er 28. januar
![]()
maken til frekkhet! 15 dpo og håper tr kommer nå sånn at jeg kan se frem til neste pp. Har hatt murring i magen av og på i flere dager, men absolutt ingen antydning!