IKM Uke 19

Wiiii:angelic: slapper litt mer av for hver bekreftelse jeg får på at dette går fremover!

Vedlegg

• 75E86693-4818-4958-BE89-CC771953D7D4.jpeg
    75E86693-4818-4958-BE89-CC771953D7D4.jpeg
    288,6 KB · Visninger: 111
Skygge? Testen er tørket på bildet, men streken har vært der hele tiden. Kjenner jeg ikke stoler på disse.. ingen utslag på babyplan.

Vedlegg

• 0EDFB87D-0E4C-4225-9841-0D640836DAC7.jpeg
    0EDFB87D-0E4C-4225-9841-0D640836DAC7.jpeg
    944,6 KB · Visninger: 118
Sitter og jobber.. vanskelig å fokusere, tenker bare på om jeg er gravid eller ikke :rolleyes: noen som har gode tips til å få tankene over på noe annet? Haha hvorfor spør jeg..
Vi er i samme bås ;) tenker ikke på noe annet. Må visst være her i fire timer etter sovemedisinen u der undersøkelse .., så den testen min må bare avvente til nye senre i kveld

Skygge? Testen er tørket på bildet, men streken har vært der hele tiden. Kjenner jeg ikke stoler på disse.. ingen utslag på babyplan.
Jeg skjønner ikke dette for jeg har virkelig aldri sett en så sterk «skygge» på dette merket. Blir veldig skuffa over makesure hvis det der er skygge ass. Hadde det ikke vært for at babyplan ikke ga utslag ville jeg virkelig tenkt at dette var noe. Og det håper jeg jo at det er!! Og at dette bare er starten på noe som tar seg mer opp :Heartred

Jeg skjønner ikke dette for jeg har virkelig aldri sett en så sterk «skygge» på dette merket. Blir veldig skuffa over makesure hvis det der er skygge ass. Hadde det ikke vært for at babyplan ikke ga utslag ville jeg virkelig tenkt at dette var noe. Og det håper jeg jo at det er!! Og at dette bare er starten på noe som tar seg mer opp :Heartred

Ja, virker merkelig, men kanskje jeg og makesure er dårlig match eller noe! Får ikke skygger på andre tester, og hadde jeg vært gravid skulle det jo gitt utslag på flere. Tok en til av makesure på samme urin nå, den er blank. Så tror jeg bruker opp de jeg har nå, og bruker babyplan seinere, for de har aldri gitt skyggestreker!:happy:

Ja, virker merkelig, men kanskje jeg og makesure er dårlig match eller noe! Får ikke skygger på andre tester, og hadde jeg vært gravid skulle det jo gitt utslag på flere. Tok en til av makesure på samme urin nå, den er blank. Så tror jeg bruker opp de jeg har nå, og bruker babyplan seinere, for de har aldri gitt skyggestreker!:happy:
Herregud, sykt!! Prøvd clearblue? Jeg fikk på makesure og den men ikke babyplan... tørr ikke si at dette er strek, selvom det ER uten tvil en strek der. Men pga det som skjedde sist:sorry::sorry::sorry:

Herregud, sykt!! Prøvd clearblue? Jeg fikk på makesure og den men ikke babyplan... tørr ikke si at dette er strek, selvom det ER uten tvil en strek der. Men pga det som skjedde sist:sorry::sorry::sorry:

Nei, ikke prøvd clearblue.. har bare digital. Men har to da. Men tenker å spare de til jeg vet jeg er gravid. Skeptisk siden makesure nr. 2 ikke ga noe utslag. Prøver igjen i morgen tidlig!

Nei, ikke prøvd clearblue.. har bare digital. Men har to da. Men tenker å spare de til jeg vet jeg er gravid. Skeptisk siden makesure nr. 2 ikke ga noe utslag. Prøver igjen i morgen tidlig!
Ååh, ja jeg hadde en med sånn kryss. Ville spart digitale :)
Krysser fingrene for deg!!

Noen flere som har testet enda? Jeg må vente til jeg er hjemme... er ikke før 20:30-21:00 ;)

Jeg tok en test til i dag, rett etter jobb. Og jeg ser en strek/ skygge. :whacky011

Vedlegg

• Screenshot 2021-05-12 at 17.49.24.png
    Screenshot 2021-05-12 at 17.49.24.png
    1,7 MB · Visninger: 102
Blenda test 10dpo kveld.. løpet er nok kjørt, har alltid fått strek 10dpo :/

Vedlegg

• 83EC6B01-0A6C-4D6B-8CE9-9F9803A0142D.jpeg
    83EC6B01-0A6C-4D6B-8CE9-9F9803A0142D.jpeg
    301,3 KB · Visninger: 80
Jeg har testet nok i dag, men prøver igjen i morgen. Oppdater oss om resultatet ditt!
Det skjønner jeg! Men så jo strek på den din da :) så jeg er spent i morgen :) men lover å oppdatere! Må finne ut uansett fordi kan hende jeg får covid 19 vaksine i morgen! Så kjekt å vite dette på forhånd da! :)

Jeg tok en test til i dag, rett etter jobb. Og jeg ser en strek/ skygge. :whacky011
Oi oi!! Spennende! Herremin blir en kjempe spennende uke dette med så mange som har lyse streker :) krysser for oss ALLE! ❤️

I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston :Heartred

håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da :angelic: lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede :hilarious:
Det har i hvert fall vært en pp med mye optimisme. Ingen PMS, det har kun vært noen småblødninger av og på de siste par dagene, men i dag 14 dpo kom TR med et brak dessverre. Men så lang lutealfase har jeg aldri hatt før, så vi er optimistisk på neste pp :love017

Back
Topp