Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med 2-3Wiiii slapper litt mer av for hver bekreftelse jeg får på at dette går fremover!
Takk!! Det var en lettelseGrattis med 2-3
Vi er i samme bås tenker ikke på noe annet. Må visst være her i fire timer etter sovemedisinen u der undersøkelse .., så den testen min må bare avvente til nye senre i kveldSitter og jobber.. vanskelig å fokusere, tenker bare på om jeg er gravid eller ikke noen som har gode tips til å få tankene over på noe annet? Haha hvorfor spør jeg..
Syns jeg at jeg ser denSkygge? Testen er tørket på bildet, men streken har vært der hele tiden. Kjenner jeg ikke stoler på disse.. ingen utslag på babyplan.
Jeg skjønner ikke dette for jeg har virkelig aldri sett en så sterk «skygge» på dette merket. Blir veldig skuffa over makesure hvis det der er skygge ass. Hadde det ikke vært for at babyplan ikke ga utslag ville jeg virkelig tenkt at dette var noe. Og det håper jeg jo at det er!! Og at dette bare er starten på noe som tar seg mer oppSkygge? Testen er tørket på bildet, men streken har vært der hele tiden. Kjenner jeg ikke stoler på disse.. ingen utslag på babyplan.
Sender en klem! Håpet er der jo alltid så lov å bli skuffa likevelRosa utflod, så regner med at det er starten pp mens... Ble uforholdsmessig lei meg, til tross for liten tro... Men sånn er det...
Jeg skjønner ikke dette for jeg har virkelig aldri sett en så sterk «skygge» på dette merket. Blir veldig skuffa over makesure hvis det der er skygge ass. Hadde det ikke vært for at babyplan ikke ga utslag ville jeg virkelig tenkt at dette var noe. Og det håper jeg jo at det er!! Og at dette bare er starten på noe som tar seg mer opp
Herregud, sykt!! Prøvd clearblue? Jeg fikk på makesure og den men ikke babyplan... tørr ikke si at dette er strek, selvom det ER uten tvil en strek der. Men pga det som skjedde sistJa, virker merkelig, men kanskje jeg og makesure er dårlig match eller noe! Får ikke skygger på andre tester, og hadde jeg vært gravid skulle det jo gitt utslag på flere. Tok en til av makesure på samme urin nå, den er blank. Så tror jeg bruker opp de jeg har nå, og bruker babyplan seinere, for de har aldri gitt skyggestreker!
Herregud, sykt!! Prøvd clearblue? Jeg fikk på makesure og den men ikke babyplan... tørr ikke si at dette er strek, selvom det ER uten tvil en strek der. Men pga det som skjedde sist
Ååh, ja jeg hadde en med sånn kryss. Ville spart digitaleNei, ikke prøvd clearblue.. har bare digital. Men har to da. Men tenker å spare de til jeg vet jeg er gravid. Skeptisk siden makesure nr. 2 ikke ga noe utslag. Prøver igjen i morgen tidlig!
Noen flere som har testet enda? Jeg må vente til jeg er hjemme... er ikke før 20:30-21:00
Det skjønner jeg! Men så jo strek på den din da så jeg er spent i morgen men lover å oppdatere! Må finne ut uansett fordi kan hende jeg får covid 19 vaksine i morgen! Så kjekt å vite dette på forhånd da!Jeg har testet nok i dag, men prøver igjen i morgen. Oppdater oss om resultatet ditt!
Oi oi!! Spennende! Herremin blir en kjempe spennende uke dette med så mange som har lyse streker krysser for oss ALLE!Jeg tok en test til i dag, rett etter jobb. Og jeg ser en strek/ skygge.
Det har i hvert fall vært en pp med mye optimisme. Ingen PMS, det har kun vært noen småblødninger av og på de siste par dagene, men i dag 14 dpo kom TR med et brak dessverre. Men så lang lutealfase har jeg aldri hatt før, så vi er optimistisk på neste ppI dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston
håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede