IKM Uke 19

Tok jeg en til som ble ends tydeligere... den som er nederst tok jeg nå 09:00 og den øverste når jeg stod opp 06:00 dette kom før 5 min

jeg blør fortsatt litt rosa/ rødtaktig. Men ikke store mengder. Pluss det har kommet brunt. Så jeg har ikke troen før testene blir sterke nok. Typisk at jeg skal på en veldig viktig undersøkelse i dag hvor jeg får lettere smertestillende! Men den må jeg på... så krysser for at det eventuelt ikke ødelegger noe

Vedlegg

• 6EDB7459-54D7-489C-874A-969512048C00.jpeg
    6EDB7459-54D7-489C-874A-969512048C00.jpeg
    252,6 KB · Visninger: 106
Last edited:
Tok jeg en til som ble ends tydeligere... den som er nederst tok jeg nå 09:00 og den øverste når jeg stod opp 06:00 dette kom før 5 min
Wææ, spennende! Mine ble også sterkere i 9 tiden :)

Jøss! Hvordan er dine tester nå? :)
Her er ene testen fra mandag og de andre viser stigningen fra positiv test.
Ikke tatt bilde av dagens:p

Vedlegg

• 1D55EB94-FBF2-40EE-833F-A0D88D090286.jpeg
    1D55EB94-FBF2-40EE-833F-A0D88D090286.jpeg
    186 KB · Visninger: 95
  • 65CFAAB1-2F4F-45B4-959E-E7EC93DFAE19.jpeg
    65CFAAB1-2F4F-45B4-959E-E7EC93DFAE19.jpeg
    278,2 KB · Visninger: 90

jeg blør fortsatt litt rosa/ rødtaktig. Men ikke store mengder. Pluss det har kommet brunt. Så jeg har ikke troen før testene blir sterke nok. Typisk at jeg skal på en veldig viktig undersøkelse i dag hvor jeg får lettere smertestillende! Men den må jeg på... så krysser for at det eventuelt ikke ødelegger noe
Jeg vil si at disse er positive:rolleyes:

Her er ene testen fra mandag og de andre viser stigningen fra positiv test.
Ikke tatt bilde av dagens:p
Oisann se der ja! Hvem dpo er den øverste? Så fin stigning :) og gratulerer masse! ❤️

Oisann se der ja! Hvem dpo er den øverste? Så fin stigning :) og gratulerer masse! ❤️
Det er enten 7 eller 9 dpo! Jeg er veldig usikker. Hva er du nå? :) Jeg har troen på dine tester! Heier på deg.

Takk for gratulasjon:angelic:

Det er enten 7 eller 9 dpo! Jeg er veldig usikker. Hva er du nå? :) Jeg har troen på dine tester! Heier på deg.

Takk for gratulasjon:angelic:
Ja ikke sant :) noen ganger vanskelig å vite :) jeg er 11 dpo eller 12 dpo :) men har alltid begynt med slike svake tester... :) takk! Håper jeg også :) om dette skulle være riktig så er det første ordentlig pp hvor jeg har timet med el bevisst :)

Så rart! Du må jo ha tatt testen aaaaakkurat over 10 hcg, da :p tror den økningen/doblingen kan gå litt i rykk og napp? Normalt under 1 betyr at hcg normalt ville vært under 1 om du ikke var gravid?

Legen svarte:

Hei! Det kan være vanskelig å tolke kun 1 verdi av HCG, da det er store individuelle forskjeller og vi ser oftest heller på hvordan nivåene stiger i løpet av svangerskapet. Vanligvis skal verdien doble seg hver 1,5-2 dag. Du kan gjerne komme innom og få tatt en ny prøve så ser vi etter stigningen.

Med "Normalt under 1" mente jeg at verdien på HCG dersom man ikke er gravid vanligvis ligger under 1, så det var positivt utslag på graviditet.

:p:p Så jeg ryker nok inn på en hcg-test til for å sjekke stigning og få ro i sjelen:angelic: Men typisk at det er helligdag i morgen, så får vel ikke svaret før freddan:p

Ja ikke sant :) noengabgwr vanskelig å vite :) jeg er 11 dpo eller 12 dpo :) men har alltid begynt med slike svake tester... :) takk! Håper jeg også :) om dette skulle være ruktig så er det første ordentlig pp hvor jeg har timet med el bevisst :)
Så spennende!!
Jeg har testet og tempet, men appene er ikke helt enige med seg selv. Men to dager til eller fra i det store løpet har ikke så mye å si da.
Da er jeg spent på testene fra deg framover:angelic: Gøy om det skulle sitte på første ordentlige PP!:rolleyes:

Så spennende!!
Jeg har testet og tempet, men appene er ikke helt enige med seg selv. Men to dager til eller fra i det store løpet har ikke så mye å si da.
Da er jeg spent på testene fra deg framover:angelic: Gøy om det skulle sitte på første ordentlige PP!:rolleyes:
Ja enig :) to dager fra eller til har null å si :) aha men gøy når det går når man faktisk gjør en innsats hos deg også :)

ja skal ta ny test i kveld fordi vet den ofte øker på kvelden hos meg :) så får vi se :) eventuelt klare å holde meg i to dager , men det skjer vel ikke ;) ja om dette er tilfelle er jeg sjokket faktisk! :)

Var egentlig veldig tilfeldig at jeg tok test i dag. Fordi jeg blør litt.. så tenkte jeg at den ble blenda i dag... så fikk et lite sjokk... men er noe preggo over meg siden jeg har den samme trøttheten jeg har med de andre, og den er litt annerledes. Krysser for at det går veien :) Baaah kan ikke kvelden eller morgendagen komme ! Utålmodig med slikt som dette!

Var egentlig veldig tilfeldig at jeg tok test i dag. Fordi jeg blør litt.. så tenkte jeg at den ble blenda i dag... så fikk et lite sjokk... men er noe preggo over meg siden jeg har den samme trøttheten jeg har med de andre, og den er litt annerledes. Krysser for at det går veien :) Baaah kan ikke kvelden eller morgendagen komme ! Utålmodig med slikt som dette!
Det er helt gruusom å vente på neste test. Nå skal jeg holde meg til kl 20 tenkte jeg. Klarer ikke tenk på noe annet:facepalm:

Det er helt gruusom å vente på neste test. Nå skal jeg holde meg til kl 20 tenkte jeg. Klarer ikke tenk på noe annet:facepalm:

Ååååh!! Er så enig, er umulig å vente!! Men jeg hadde også sterkere tester på ettermiddag, kveld. Hadde positiv formiddag, kveld og på morgenurin dagen etterpå var den svakere igjen før den ble sterkere ut på dagen. Sånn er det enda. Krysser fingrene for dere i kveld! Oppdater!!

Ja det er det! Man vil bare at tiden skal gå enda raskere! Spennende! Du får legge ut testen din :) skal teste rundt 19-20 tenkte jeg! :)

Må bare spørre dere...
Våknet i dag tidelig med kjempe krampe lignende smerter, eller oppblåst å ubehag nederst i magen.
Har en del utflod som jeg ikke har hatt før mens før men hvorfor er testene vært blenda? Er dette vanlig eller er det bare jeg som synes dette er unormalt. Ser ut som inntaket eggløsningsslim :confused004
Tok en test nå bare for å se. Den er det plutselig 2 streker på men er det skygge eller ser dere den også?
Venter mens i morgen så kommer til å ta en test I kveld også å om den er lik tar jeg en digital i morgen ettermiddag!

Synes de så veldig lovende ut! Særlig når det er tydelig strek på begge :) gleder meg til å se neste!

Back
Topp