IKM Uke 19

Du er så flink itsgonnabe3 med disse IKM gruppene :shy: fant ikke uke 20, så ville høre om du har lyst å slå sammen uke 19 og 20 :D:D:D:rolleyes:

Jaaaa så enig! Jeg bikker trolig over til starten av uke 20 selv, så det hadde vært topp :D men forståelig om det blir litt for mye, du har jo nå grupper for totalt 3 uker :shy:

Du er så flink itsgonnabe3 med disse IKM gruppene :shy: fant ikke uke 20, så ville høre om du har lyst å slå sammen uke 19 og 20 :D:D:D:rolleyes:
Jaaaa så enig! Jeg bikker trolig over til starten av uke 20 selv, så det hadde vært topp :D men forståelig om det blir litt for mye, du har jo nå grupper for totalt 3 uker :shy:

Åååå dere, altså! Umulig å ikke bli smigret av dette :shy: har opprettet egen uke 20, jeg! Det er 50 % sannsynlig at jeg selv hører til der med ustabile sykluser :p

Kka - 30år - PP1 - B3 - EL 29/4 - IKM 14/5

Spiralen (kobber) skal ut i morgen, har ikke akkurat kjempe forhåpninger om klaff på første forsøk. Har ganske så ustabile sykluser. På en annen side har vi ikke rukket å planlegge de to andre, så hiver meg med her sånn i tilfelle det blir full klaff :p

Haff.. har igrunn ikke trua på at det skal klaffe nå.:( Slutta på Cerazette 27mars og kroppen var helt tullete frem til 16april. Da kom d en blødning som jeg tenkte var mensen. Alt av ømme pupper og sirkuset i livmora var borte over natta. Hadde så masse stikking nederst i magen at jeg tilslutt måtte ta en G-test, og den var negativ pluss at denne blødningen kom like etter. Uansett ..har kanskje hatt tilsammen 1 tampong med friskt blod liksom :hungover:mest bare rosabrunt.. og d er d idag å på 6.dagen.. Kan dette være mensen eller er kroppen helt på bærtur? Har kjøpt EL-tester for å prøve å finne ut om jeg får EL som "planlagt".
Med cerazette hadde jeg ingen syklus igrunn, kun lette blødninger i et par dager tre-fire ganger i året.. husker ikke hvordan d var de andre gangene jeg sluttet på de. Noen som har opplevd d samme etter Cerazetteslutt?

Last edited:
Haff.. har igrunn ikke trua på at det skal klaffe nå.:( Slutta på Cerazette 27mars og kroppen var helt tullete frem til 16april. Da kom d en blødning som jeg tenkte var mensen. Alt av ømme pupper og sirkuset i livmora var borte over natta. Hadde så masse stikking nederst i magen at jeg tilslutt måtte ta en G-test, og den var negativ. Uansett ..har kanskje hatt tilsammen 1 tampong med friskt blod liksom :hungover:mest bare rosabrunt.. og d er d idag å på 6.dagen.. Kan dette være mensen eller er kroppen helt på bærtur? Har kjøpt EL-tester for å prøve å finne ut om jeg får EL som "planlagt".
Med cerazette hadde jeg ingen syklus igrunn, kun lette blødninger i et par dager tre-fire ganger i året.. husker ikke hvordan d var de andre gangene jeg sluttet på de. Noen som har opplevd d samme etter Cerazetteslutt?
Med førstemann fikk jeg aldri mens tilbake etter å ha slutter med cerazette. Hadde gått uten ca 6 mnd tror jeg før jeg ble gravid. Med nr 2 hadde jeg uregelmessige tullete småblødninger etter å ha sluttet med en eller annen type hormonell prevensjon uten å noen gang få en skikkelig mens. Så el kan absolutt være tilstede selv om blødningene ikke har normalisert seg helt :) lykke til :)

Med førstemann fikk jeg aldri mens tilbake etter å ha slutter med cerazette. Hadde gått uten ca 6 mnd tror jeg før jeg ble gravid. Med nr 2 hadde jeg uregelmessige tullete småblødninger etter å ha sluttet med en eller annen type hormonell prevensjon uten å noen gang få en skikkelig mens. Så el kan absolutt være tilstede selv om blødningene ikke har normalisert seg helt :) lykke til :)

Takk for svar :) da får jeg håpe "blødningen" gir seg snart, så jeg kan begynne å jakte på El over helgen . vet at når jeg ble gravid med begge barna jeg har, så klaffet d på første forsøk. Husker dog ikke situasjonen med mensen. Men forskjellen er at nå har jeg brukt prevensjon i 12 år.. :nailbiting:med de andre var d hhv. 3 år og 1,5 år. Spennende tider, da :rolleyes:

Takk for svar da :) får jeg håpe "blødningen" gir seg snart, så jeg kan begynne å jakte på El over helgen . vet at når jeg ble gravid med begge barna jeg har, så klaffet d på første forsøk. Husker dog ikke situasjonen med mensen. Men forskjellen er at nå har jeg brukt prevensjon i 12 år.. :nailbiting:med de andre var d hhv. 3 år og 1,5 år. Spennende tider, da :rolleyes:
Veldig spennende! Første gang vi faktisk har bestemt oss for at nå prøver vi! Begge de to andre har komt som overaskelser men vel vitende om at prevensjon ikke var benyttet :p

Veldig spennende! Første gang vi faktisk har bestemt oss for at nå prøver vi! Begge de to andre har komt som overaskelser men vel vitende om at prevensjon ikke var benyttet :p

Så artig :) litt sånn her å egentlig. Denne gangen er d ny mann da , så ekstra spennende føler jeg ;) lykke til! Gleder meg til å se mange positive tester her før 17mai :) <3

Kka - 30år - PP1 - B3 - EL 29/4 - IKM 14/5

Spiralen (kobber) skal ut i morgen, har ikke akkurat kjempe forhåpninger om klaff på første forsøk. Har ganske så ustabile sykluser. På en annen side har vi ikke rukket å planlegge de to andre, så hiver meg med her sånn i tilfelle det blir full klaff :p
Velkommen hit til uke 19 :Heartred

Mens jeg venter i spenning på økning på EL-test, så har jeg dristet meg til å kjøpe en t-skjorte som jeg forhåpentligvis kan bruke snart til å dele gode nyheter :p Krysser fingrene for at den ikke må ligge i skuffen altfor lenge.

Noen som har noen morsomme historier om hvordan de delte sine gode nyheter med partner/familie/venner? :happy:

Vedlegg

• C61FCB39-4A45-43D4-A6D2-FFF75A8E0377.jpeg
    C61FCB39-4A45-43D4-A6D2-FFF75A8E0377.jpeg
    327,5 KB · Visninger: 89
Mens jeg venter i spenning på økning på EL-test, så har jeg dristet meg til å kjøpe en t-skjorte som jeg forhåpentligvis kan bruke snart til å dele gode nyheter :p Krysser fingrene for at den ikke må ligge i skuffen altfor lenge.

Noen som har noen morsomme historier om hvordan de delte sine gode nyheter med partner/familie/venner? :happy:

Morsom idé! Venter spent på el selv ☺️ Har ikke tenkt på hvordan fortelle det til venner/familie enda, men tenkt litt på mannen. Tipper jeg bare kommer til å si det, ev ringe og si det, så snart jeg har en positiv test er av den utålmodige typen. Og så gleder jeg meg veldig til å ringe bestevenninnen min og fortelle at hun skal bli «tante»❤️

Kanskje ikke så morsomt, men jeg kjøpte en liten body i str 50 siden jeg hadde ikm på lille julaften. Sånn tilfelle jeg kunne pakke inn den og testen i julegave til kommende papps :Heartred men ja, den ligger nå der i posen og venter :p denne gangen er ikm rundt mannens bursdag så hadde vært superkoselig å gi ham verdens fineste bursdagsgave :)

Kanskje ikke så morsomt, men jeg kjøpte en liten body i str 50 siden jeg hadde ikm på lille julaften. Sånn tilfelle jeg kunne pakke inn den og testen i julegave til kommende papps :Heartred men ja, den ligger nå der i posen og venter :p denne gangen er ikm rundt mannens bursdag så hadde vært superkoselig å gi ham verdens fineste bursdagsgave :)

Så koselig ☺️ Jeg gikk forbi noen søte bodyer på salg her en dag og vurderte å kjøpe, men syns jeg burde ta meg sammen og motstå kanskje jeg går ned igjen i morgen, haha

Da dumpet det en gjeng med el-tester ned i postkassa! Dette blir spennende :D cd6 i dag og bruker å ha el CD15-cd22 :p kanskje starte testing på cd 10, da? Eller er det tidlig hvis jeg er 95% sikker på at el ikke kommer før CD15?

Da dumpet det en gjeng med el-tester ned i postkassa! Dette blir spennende :D cd6 i dag og bruker å ha el CD15-cd22 :p kanskje starte testing på cd 10, da? Eller er det tidlig hvis jeg er 95% sikker på at el ikke kommer før CD15?

Hvis du er rimelig sikker på at el ikke er før cd15 holder det gjerne å begynne et par dager før, men jeg hadde sikkert begynt tidligere for å være helt sikkert :). Spørs kanskje litt hvor mange tester du har og er villig til å bruke hver pp? Siden jeg kjøper de svære pakkene med 100 i trenger ikke jeg å begrense noe med tanke på det, så jeg tester for ordens skyld fra første dag etter mens. Men jeg vet ikke om jeg har regelmessig syklus enda, da hadde jeg ikke gjort det.

Andre som bruker Premom og syns det er gøy når det «skjer noe»? Den fruktbare perioden er i gang

Vedlegg

• 805EE08F-E39B-4D51-9A5B-E4A39A2AD50E.jpg
    805EE08F-E39B-4D51-9A5B-E4A39A2AD50E.jpg
    60,2 KB · Visninger: 98
Har du alltid det? Hvis ikke ville jeg startet litt tidlig. Men jeg er avhengig av testing så klarer ikke la vær uansett:hilarious:

Back
Topp