Noen i gjengen som er på Letrozol denne syklusen? Er på andre runde for å booste eggløsningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har aldri prøvd det! Er det noe man får ved manglede EL eller kan man også «forbedre» en eksisterende EL?Noen i gjengen som er på Letrozol denne syklusen? Er på andre runde for å booste eggløsningen
Nei har aldri prøvd det! Er det noe man får ved manglede EL eller kan man også «forbedre» en eksisterende EL?
Hei og velkommen hit til gruppa for uke 19 første prøveperiode på første barn? Så spennende! Har du planer om å måle temperatur, bruke el-tester eller andre ting for å finne EL?Hiver meg på her eg
Minilini - PP 1 - B1 - EL 30.04 - IKM 15.05
Håpar syklus har stabilisert seg etter p-pilleslutt, så om den har det så er neste IKM 15.05. Spennende
Hei du! Koselig at du joiner håper syklusen ikke tuller.. tester du etter el?Lykketroll1 - 27 - PP2- B2 - EL 29.04(?)- IKM 13.04
Veldig usikkert alt med EL og TR men hvis ikke syklusen tuller seg igjen så er det rundt her en gang, så melder meg inn med dere
I utolmodighetens navn bestilte jeg meg eggløsningstester i dag jeg prøvde det noen pp før første graviditet men de ble aldri positive så ble bare stressa av det og bestemte meg for å ikke drive med det men bare tempe. Jaja! Får se om det blir gøy eller stress denne gangen! Tenker å teste fra cd12 kanskje
Jeg har gjort det, men får jo flere positive i mine lange sykluser. Så tror ikke jeg uansett kan stole på et egger slipper etter positiv. Så får se om jeg klarer å holde meg unna denne syklusen og heller ha samleie annenhver dag! Mulig jeg gikk glipp av aksjelegging rundt forrige faktisk el fordi jeg hang meg opp i positiv el test.. men TR kom nesten 3 uker etter denHei du! Koselig at du joiner håper syklusen ikke tuller.. tester du etter el?
Hvor kjøper du 100-pk?Håper det vil fungere for deg denne gangen! Hvilke har du bestilt? Jeg har akkurat begynt å ta på denne syklusen. Tidlig enda, men jeg har kjøpte 100-pakning, så tar en om dagen nå for å kartlegge syklus. Begynte når mensen var ferdig
Hvor kjøper du 100-pk?
Jeg har gjort det, men får jo flere positive i mine lange sykluser. Så tror ikke jeg uansett kan stole på et egger slipper etter positiv. Så får se om jeg klarer å holde meg unna denne syklusen og heller ha samleie annenhver dag! Mulig jeg gikk glipp av aksjelegging rundt forrige faktisk el fordi jeg hang meg opp i positiv el test.. men TR kom nesten 3 uker etter den
Hei igjen, Guacamole! Så koselig at du henger deg på ja babysyk jeg også! Har sååå lyst på en sånn liten knirkebylt igjen! Minstejenta er 2 år om 3 uker ca og er liksom så stor ikke at det i seg selv er feil, men.. baby er jo så koselig!Guacamole - 29 - pp5 - b3 - el usikker - ikm 14/5
Hadde besøk av venninne med nyfødt i kveld, det var så koselig og styrket bare tanken på at nummer tre bare må klaffe snart
Bestilte bare babyplan sine - håper de duger!Håper det vil fungere for deg denne gangen! Hvilke har du bestilt? Jeg har akkurat begynt å ta på denne syklusen. Tidlig enda, men jeg har kjøpte 100-pakning, så tar en om dagen nå for å kartlegge syklus. Begynte når mensen var ferdig
Nei, ser ikke for meg jeg orker det heller Røk på å kjøpte sånn 100-pk som ble nevnt over her! Da kan jeg teste hele mnd og ikke slutte etter første positive test. For tydelig at det ikke er sikkert at egget slipper hos meg etter det Syklus på 63 dager sistJa er litt ambivalent til el-testing sånn egentlig.. da jeg prøvde det ble de aldri positive og stressa med det. I tillegg lurer jeg på om jeg får testa i fred for nysgjerrig fireåring som alltid er på badet med meg på morningen meeen så er det jo litt følelsen av kontroll og at man vil gjøre det som er mulig for å øke sjansen. Jeg kan ha varierende lengde på syklus, og sorry far, det blir ikke ligging annenhver dag. Det har jeg rett og slett ikke kapasitet til
Nei, ser ikke for meg jeg orker det heller Røk på å kjøpte sånn 100-pk som ble nevnt over her! Da kan jeg teste hele mnd og ikke slutte etter første positive test. For tydelig at det ikke er sikkert at egget slipper hos meg etter det Syklus på 63 dager sist
Forrige syklus hadde jeg også «falsk alarm» der jeg fikk positive tester, så negative, for så å bli positive en uke seinere. Virker som egget ikke slapp første gang Håper du kommer inn i en kortere syklus snart! Spent på min egen, siden jeg nylig tok ut spiralen. Tok vel ca. 7 uker før jeg fikk første mens.