IKM Uke 19

Hallo igjen:happy:

mania- 38- PP5- B2- EL 28.4.- IKM 12.5.

Lykke til, håper på mange positive tester i midten av mai:joyful:
Hallo igjen :Heartred enn om vi bare kunne fått den lille ekstra tingen å rope hurra for på 17 mai uka etter alle sammen!! :angelic:

Ja, det må vi jo satse på! Vi hadde egentlig tenkt til å reise på hytten med familien neste helg, men det blir rett før neste eggløsning og lite privatliv, så spørs om vi blir hjemme
Hehe ja forrige el var midt i påska for oss og tidligere enn jeg var forberedt på! Bodde på samme rom med barna på hytta så ble ikke en veldig amorøs ferie :angelic: så skjønner deg godt :p

CD1 i dag - det jeg liker med FF er at man liksom får litt fokus på ny pp nye muligheter i stedet for å dvele ved tr-skuffelse..! Et skikkelig blankt ark :)

2FBBFB6D-01AE-46F0-8DA7-8CAF703846F7.jpeg

CD1 i dag - det jeg liker med FF er at man liksom får litt fokus på ny pp nye muligheter i stedet for å dvele ved tr-skuffelse..! Et skikkelig blankt ark :)

Vis vedlegget 354344

Ja, mye bedre å flytte fokuset dit når man først vet det ikke klaffet forrige gang. Er på CD4 selv og ser frem til å begynne med eggløsningstester igjen fra ca. mandag!

Ja, mye bedre å flytte fokuset dit når man først vet det ikke klaffet forrige gang. Er på CD4 selv og ser frem til å begynne med eggløsningstester igjen fra ca. mandag!
Blir spennende! Synes de seineste dagene er CD1-4 og dpo1-4 :p

Blir spennende! Synes de seineste dagene er CD1-4 og dpo1-4 :p

Ja, sant. Jeg syns tiden fra eggløsning til mens var laaaaang, men ble kanskje ikke bedre av at jeg begynte å teste så tidlig og det bare var negative tester. Har lyst til å vente nærmere IKM denne gangen, men spørs om jeg klarer da ☺️

Tok første eggløsningstest i dag! Akkurat ferdig med mensen ☺️ Blir nok en ukes tid og vel så det før de blir positive, men syns det er greit å ta en om dagen siden jeg ikke har helt oversikt over syklus etter spiraluttak enda.

Nutti2022 - 30 år - P2 - B1 - EL 30.4 - IKM 14.5
Hei Nutti! Så koselig at du vil joine oss i uke 19 :)

vi følger hverandre, vi! Samme ikm denne og forrige gang :D måtte vi slå følge over i termingeuppe januar denne gangen, da

Dette er første prøveperiode hvor jeg føler på litt fravær av håp... Jeg engster meg over om jeg har blitt for gammel, og jeg har en ekkel følelse av frykt for å ikke lykkes....

Dette er første prøveperiode hvor jeg føler på litt fravær av håp... Jeg engster meg over om jeg har blitt for gammel, og jeg har en ekkel følelse av frykt for å ikke lykkes....
Off det er ingen god følelse.. har du blitt lett gravid tidligere? Her svinger håpet fra pp til pp. Henger også litt sammen med skuffelse fra pp før. Som en slagg beskyttelsesrefleks. Men forrige pp hadde jeg lite håp og dermed lite skuffelse så denne pp er håpet større! Jeg har to unger fra før og begge de har tatt litt tid. Og begge satt da jeg begynte å få dalende håp og være drittlei prøving :p

Off det er ingen god følelse.. har du blitt lett gravid tidligere? Her svinger håpet fra pp til pp. Henger også litt sammen med skuffelse fra pp før. Som en slagg beskyttelsesrefleks. Men forrige pp hadde jeg lite håp og dermed lite skuffelse så denne pp er håpet større! Jeg har to unger fra før og begge de har tatt litt tid. Og begge satt da jeg begynte å få dalende håp og være drittlei prøving :p
Ja, jeg har egentlig blitt lett gravid, men nå nærmer jeg meg 40,så alderen er et stort usikkerhetsmoment... Ingenting å gjøre med det da men barneønsket er så sterkt, så litt vanskelig å håndtere usikkerheten :( men sånn er det, får prøve å funne fram til håpet :happy:

Back
Topp