IKM Uke 19

I dag tidlig tok jeg min første tempmåling:) Så får vi se om jeg klarer å følge den rutinen. Helt totalt i ørske når klokken ringte og jeg stappet måleren i kjeften:hilarious: Og den sinnsyke pipingen, eller det hørtes hvert fall sånn ut tidlig på morgenkvisten! Heldigvis ingen av de to andre på rommet som våknet av den:angelic: Vurderer å kjøpe meg en ny en som ikke piper så fælt... Og har opplyst skjerm! For det var neimen ikke lett å lese i ørska... Måtte på med lommelykt og ja.. Litt stress i starten der:p

I dag tidlig tok jeg min første tempmåling:) Så får vi se om jeg klarer å følge den rutinen. Helt totalt i ørske når klokken ringte og jeg stappet måleren i kjeften:hilarious: Og den sinnsyke pipingen, eller det hørtes hvert fall sånn ut tidlig på morgenkvisten! Heldigvis ingen av de to andre på rommet som våknet av den:angelic: Vurderer å kjøpe meg en ny en som ikke piper så fælt... Og har opplyst skjerm! For det var neimen ikke lett å lese i ørska... Måtte på med lommelykt og ja.. Litt stress i starten der:p
Gøy! Anbefaler babyplan sin, den sier et lite pipp når du skrur den på og et lite pipp når den er ferdig. Da lyser skjermen opp, så er ikke alltid jeg får med meg lyden en gang :p

Har du alltid det? Hvis ikke ville jeg startet litt tidlig. Men jeg er avhengig av testing så klarer ikke la vær uansett:hilarious:
Har aldri opplevd før CD15, nei. Det har vel skjedd tre ganger dette babyforsøket, men på barn 1 og 2 var det ganske stabilt på cd21/22

Har aldri opplevd før CD15, nei. Det har vel skjedd tre ganger dette babyforsøket, men på barn 1 og 2 var det ganske stabilt på cd21/22
Da tenker jeg at det ikke er nødvendig, MEN hvis du vil er jo det bare å starte:hilarious::p:p:p

Gøy! Anbefaler babyplan sin, den sier et lite pipp når du skrur den på og et lite pipp når den er ferdig. Da lyser skjermen opp, så er ikke alltid jeg får med meg lyden en gang :p
Kanskje jeg kjøper den da. Og med den måler du oralt?

Ble så nysgjerrig så måtte bare prøve en :hilarious: cd7, negativ test, alt under kontroll, her :bookworm:

63DEE702-4DD8-4441-AF8A-82C926BFEDF4.jpeg

Da er du i gang i alle fall! Jeg har begynt med to tester om dagen nå, siden det ikke er så mange dager til eggløsning. Spent på om tidspunktet blir slik som Premom sier ☺️
Samme her! Selvom jeg ikke aner når det evt blir EL. Men satser på det blir som appen sier. For oss begge :rolleyes:

Har du ustabil syklus?☺️ Jeg har bare hatt en syklus etter spiraluttak, så litt usikker enda.
Ja, veldig :p Sist syklus var 63 dager:eek: Har alt i fra 21 dager til, ja, 63o_O
Så det er egentlig Lotto å finne ut når den nærmer seg:angelic:

Ååh, så pass ja. Håper den stabiliserer seg snart så det blir litt lettere!
Det gjør nok ikke det, har en hormonsykdom. Men håper det blir litt kortere sykluser fremover:p For de lange er ganske demotiverende:eek::eek:

Det gjør nok ikke det, har en hormonsykdom. Men håper det blir litt kortere sykluser fremover:p For de lange er ganske demotiverende:eek::eek:

Åh, da forstår jeg! Skjønner godt det er demotiverende. Håper du får en kortere nå ❤️ jeg tenker på graviditet heeeele tiden nå siden det nærmer seg el. Vi er jo tidlig i prøvingen (pp2), men hååååper sånn at det skal gå denne perioden. Føles som en evighet siden vi bestemte oss, og så var det å få tatt ut spiralen, så tok det en stund før syklusen kom i gang osv..

Spiralen er ute! El spådd til ut i neste uke, begynner med el tester fra mandag. Å hodet mitt klarer ikke tenke på annet! Måtte bare få det ut mellom nattevakter og venting på el, for jeg forstår jo allerede at dette forumet er eneste redninga for ikke å drive mannen til vanvidd! :wacky:;)

Åh, så stas, har scrollet litt rundt her inne nå, og melder meg herved inn her! Så lenge siden jeg har vært her, og minnene fra forrige prøvefase i 2017 strømmer på. Nå skal vi igang med å prøve på nr 2!

Leonore - 31 - PP1 - B2 - EL 04.05 - IKM 16.5

Nei, nå ble jeg fristet til å finne frem termometeret fra forrige runde, haha, man blir jo bare så gira når man går igang :angelic:

Spiralen er ute! El spådd til ut i neste uke, begynner med el tester fra mandag. Å hodet mitt klarer ikke tenke på annet! Måtte bare få det ut mellom nattevakter og venting på el, for jeg forstår jo allerede at dette forumet er eneste redninga for ikke å drive mannen til vanvidd! :wacky:;)

Så kjekt! Og helt supert å få estimert når eggløsningen kommer da! Blir en spennende tid fremover for dere ❤️

Back
Topp