IKM Uke 19

:Heartred:Heartred
Åh, så stas, har scrollet litt rundt her inne nå, og melder meg herved inn her! Så lenge siden jeg har vært her, og minnene fra forrige prøvefase i 2017 strømmer på. Nå skal vi igang med å prøve på nr 2!

Leonore - 31 - PP1 - B2 - EL 04.05 - IKM 16.5
Nei, nå ble jeg fristet til å finne frem termometeret fra forrige runde, haha, man blir jo bare så gira når man går igang :angelic:
Hei Leonore! Velkommen hit til IKM-gruppa vår :Heartred så koselig med søskenprøving :) jeg prøver på tredjemann og er like oppslukt som med de to første :angelic: håper det klaffer fort for deg :)

Hei. Hopper hit fra uke 18, da eggløsning ser ut til å vente på seg. Jeg er på første runde med letrozol, og UL viste at eggløsning antagelig skjer om noen dager, så setter opp ny estimert EL her.

AliceInWonderland - 28 - pp16 - B1 - EL 27.04 - IKM 11.05
Hei og velkommen hit til oss :Heartred spennende med Letrozol! Håper det gjør susen :D krysser fingrene for snarlig EL til deg :)

Hurra! Da ser det ut til å være EL i morgen. Får håpe våre to andre barn holder seg i ro i kveld :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20210425-093935_Premom.jpg
    Screenshot_20210425-093935_Premom.jpg
    525,2 KB · Visninger: 70
Det begynner å nærme seg

Vedlegg

• FB89087A-712D-47B8-919F-6FA9322A8A9C.jpeg
    FB89087A-712D-47B8-919F-6FA9322A8A9C.jpeg
    367 KB · Visninger: 67
Positiv?:angelic:

Vedlegg

• FD583A41-5BF4-4D38-85F8-AE35742FE7F9.jpeg
    FD583A41-5BF4-4D38-85F8-AE35742FE7F9.jpeg
    379 KB · Visninger: 76
Hurra! Da ser det ut til å være EL i morgen. Får håpe våre to andre barn holder seg i ro i kveld :wacky:
Hehehe, kjenner igjen den usikkerhetsfaktoren :wacky: det virker nærmes kalkulert av og til når de bestemmer seg for å kødde på kveldstid..

Okei damer, jeg har ingen erfaring med dette. Første gang jeg tester for el. Og aldri brukt Premom før. Tok en test i går og en i dag, skal i følge app ha el på fredag. Men begynte å teste i går pga ureg syklus. Bildene er av de samme testene, men det ene er tatt etter at den har ligget en dag fordi jeg leste her inne at de burde legge inn under «others» å ikke der jeg først la de inn. Men jeg synes jo streken er noe sterkere fra i går til i dag, men appen mener det er likt der jeg har lagt det inn under «others» men på den andre mener den det er stigning? Blir ikke klok på dette jeg? Går jo utifra det ennå er noen dager til el. Men synes som sagt streken har blitt sterkere. Er det et teng på at det går i riktig retning eller kun vanlige variasjoner i LH nivåer?
B00A58DB-22D1-4BE1-B5A2-52AB2AF55AF4.jpeg
D1770FFE-074B-4883-9AA7-665B0C35518A.jpeg

Okei damer, jeg har ingen erfaring med dette. Første gang jeg tester for el. Og aldri brukt Premom før. Tok en test i går og en i dag, skal i følge app ha el på fredag. Men begynte å teste i går pga ureg syklus. Bildene er av de samme testene, men det ene er tatt etter at den har ligget en dag fordi jeg leste her inne at de burde legge inn under «others» å ikke der jeg først la de inn. Men jeg synes jo streken er noe sterkere fra i går til i dag, men appen mener det er likt der jeg har lagt det inn under «others» men på den andre mener den det er stigning? Blir ikke klok på dette jeg? Går jo utifra det ennå er noen dager til el. Men synes som sagt streken har blitt sterkere. Er det et teng på at det går i riktig retning eller kun vanlige variasjoner i LH nivåer?Vis vedlegget 355025Vis vedlegget 355026

Jeg tipper det kun er vanlig variasjon. LH-nivået kan variere ganske mye fra dag til dag uavhengig av eggløsningen. Testen er først positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så bare fortsett å teste :) den appen er sikkert ikke 100 % på tolking av resultat, derav de ulike du fikk. Jeg har flere ganger lagt inn samme test rett etter hverandre og fått ulikt tall.

Jeg tipper det kun er vanlig variasjon. LH-nivået kan variere ganske mye fra dag til dag uavhengig av eggløsningen. Testen er først positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så bare fortsett å teste :) den appen er sikkert ikke 100 % på tolking av resultat, derav de ulike du fikk. Jeg har flere ganger lagt inn samme test rett etter hverandre og fått ulikt tall.
Regner ikke med å få noen positiv test før nærmere fredag, eller seinere. Har hatt sykluser fra 33-40 dager, med et snitt på 35. Men siste 3 sykluser har vært på 35, så kan jo håpe at uregelmessighetene har roet seg iallefall. Sykt utålmodig man blir av å vente på el, og neste fase blir nokk ennå værre :yuck:

Regner ikke med å få noen positiv test før nærmere fredag, eller seinere. Har hatt sykluser fra 33-40 dager, med et snitt på 35. Men siste 3 sykluser har vært på 35, så kan jo håpe at uregelmessighetene har roet seg iallefall. Sykt utålmodig man blir av å vente på el, og neste fase blir nokk ennå værre :yuck:

Skjønner! Spennende å følge med da jeg er spent på om jeg får positiv test i morgen, tror jeg skal få det hvis el blir på onsdag. DPO-dagene syns jeg er enda verre. Går sååå sakte. Denne syklusen skal jeg heldigvis ha eksamen, så forhåpentligvis klarer jeg å ha fokuset mitt der og glemme testingen litt

Skjønner! Spennende å følge med da jeg er spent på om jeg får positiv test i morgen, tror jeg skal få det hvis el blir på onsdag. DPO-dagene syns jeg er enda verre. Går sååå sakte. Denne syklusen skal jeg heldigvis ha eksamen, så forhåpentligvis klarer jeg å ha fokuset mitt der og glemme testingen litt
Offja, gruer meg nesten litt! Vi er midt i en flytteprosess og de som har kjøpt vårt hus overtar det på IKM dagen, så satser på jeg blir travel nokk til at dagene går :p

Offja, gruer meg nesten litt! Vi er midt i en flytteprosess og de som har kjøpt vårt hus overtar det på IKM dagen, så satser på jeg blir travel nokk til at dagene går :p

Ja, da blir det vel litt å henge fingrene i! Har plutselig murring/stikking i magen, kanskje eggløsningssmerter?

Hei Nutti! Så koselig at du vil joine oss i uke 19 :)

vi følger hverandre, vi! Samme ikm denne og forrige gang :D måtte vi slå følge over i termingeuppe januar denne gangen, da

Oii, så gøy! Da blir det ekstra spennende Håper på full klaff for oss begge og at vi kan hive oss inn i januargruppa

Kan visst melde meg inn her da EL kommer 5-6 dager senere enn først antatt. Har hatt sterkere teststrek, altså positiv test i 16 timer. Så har null peiling om jeg skal regne peaken fra første positiv, sterkest positiv eller sist positiv? Noen som vet?

Emfie - 23 - PP3 - B1 - EL 26/27.04 - IKM 10/11.05

Kan visst melde meg inn her da EL kommer 5-6 dager senere enn først antatt. Har hatt sterkere teststrek, altså positiv test i 16 timer. Så har null peiling om jeg skal regne peaken fra første positiv, sterkest positiv eller sist positiv? Noen som vet?

Velkommen ☺️ Så vidt jeg husker er det fra siste positive, men ikke 100 % sikker..

Hei og velkommen hit :) godt spørsmål - lurer på det jeg og, har ikke tenkt over det :p er fersk på el-testing denne pp jeg og!

Back
Topp