IKM Uke 19

Mye mas fra meg her nå:angelic:
Men tok ny el test i dag siden de to siste i går var negativ. (Men de ble tatt utenfor tidsrommet 10-15)
Tok en ny nå etter 10, og da er den positiv enda:p Så hadde ikke så kort LH topp som jeg trodde. Men maaaasse (sorry for tmi) elslim, litt murringer og jeg er egentlig glad for å kunne legge inn aksjer igjen før evt. EL finner sted:angelic::angelic::angelic:
Syns egentlig testen i dag er mer positiv enn i går, men det er ikke Premom enig i.

Vedlegg

• 8ACE35D1-CCB1-4DE3-9F80-03B5A7BDB408.png
    8ACE35D1-CCB1-4DE3-9F80-03B5A7BDB408.png
    1,6 MB · Visninger: 51
Okei damer, jeg har ingen erfaring med dette. Første gang jeg tester for el. Og aldri brukt Premom før. Tok en test i går og en i dag, skal i følge app ha el på fredag. Men begynte å teste i går pga ureg syklus. Bildene er av de samme testene, men det ene er tatt etter at den har ligget en dag fordi jeg leste her inne at de burde legge inn under «others» å ikke der jeg først la de inn. Men jeg synes jo streken er noe sterkere fra i går til i dag, men appen mener det er likt der jeg har lagt det inn under «others» men på den andre mener den det er stigning? Blir ikke klok på dette jeg? Går jo utifra det ennå er noen dager til el. Men synes som sagt streken har blitt sterkere. Er det et teng på at det går i riktig retning eller kun vanlige variasjoner i LH nivåer?Vis vedlegget 355025Vis vedlegget 355026
Hei! Ja, testresultatene bør ikke logges under "premom" -fanen, siden det er spesielt for Premom kvantitative opks og gir numeriske lh-nivåer tilsvarende. Og testresultatene dine var ugyldige siden stripene ikke var fullstendige. Jeg lærte å bruke appen i henhold til denne videoen. Det er veldig nyttig.

https://www.youtube.com/watch?v=OetfrBSaFxU&t=1s

Hei! Ja, testresultatene bør ikke logges under "premom" -fanen, siden det er spesielt for Premom kvantitative opks og gir numeriske lh-nivåer tilsvarende. Og testresultatene dine var ugyldige siden stripene ikke var fullstendige. Jeg lærte å bruke appen i henhold til denne videoen. Det er veldig nyttig.

https://www.youtube.com/watch?v=OetfrBSaFxU&t=1s
Hvilken stripe er ikke fullstendig? :wideyed:

Da krysser jeg får at el testene kommer i posten idag! Klar for å teste! Samleie har vi jevnlig nå uansett , så da nå man bare krysse for at el dukker opp ettehvert. Ustabil syklus alt fra 33-45 dager så må bare se an om det blir endring på IKM uke :)

jeg ammer fortsatt minsten på 13 mnd og vet det kan ødelegge for å bli gravid, men krysser ro at jeg kan fortsette å amme uansett :) klar for å få mitt aller siste nurk så er vi helt komplett :)

hvor mange barn ønsker dere? Blir dette siste m? :)
Ammer fortsatt litt, mini er 26 mnd nå, men har rekativt stabile sykluser. Vi prøver på femtemann :happy:

Krysser fingrene for at det begynner å skje noe snart :wacky:

Vedlegg

• 894A65F0-AC8D-45CF-9A48-8B8110FB93F3.jpeg
    894A65F0-AC8D-45CF-9A48-8B8110FB93F3.jpeg
    405,1 KB · Visninger: 59
Prøver å overtale mannen til sengekos etter jobb før henting i bhg. Han er ikke overbevist:hilarious::hilarious::hilarious:

Haha! Whats not to like??
Nei, si det! Han er vel der, som tidligere nevnt - at vi er "delvis" aktive prøvere.. Eller samleie uten prevensjon, men thats it:hilarious::hilarious: Han skulle bare visst hva som foregår i hodene våre og på dette forumet:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::angelic:
Han vet jeg tester etter EL og temper, men han gidder ikke legge seg så mye opp i det:angelic:

Nei, si det! Han er vel der, som tidligere nevnt - at vi er "delvis" aktive prøvere.. Eller samleie uten prevensjon, men thats it:hilarious::hilarious: Han skulle bare visst hva som foregår i hodene våre og på dette forumet:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::angelic:
Han vet jeg tester etter EL og temper, men han gidder ikke legge seg så mye opp i det:angelic:
Tror mange menn er lykkelige uvitende om det som snakkes om på dette forumet. Hadde jeg skulle lufta alle tankene jeg deler her til mannen min hadde han rømt tror jeg :hilarious::hilarious:

Ammer fortsatt litt, mini er 26 mnd nå, men har rekativt stabile sykluser. Vi prøver på femtemann :happy:
Åh så koselig se det er flere som ønsker mange barn ;) håpe vi får det til raskt fort tross amming :)

Noen som har opplevd å kun ha el slim noen timer? Merket det i 10 tiden. Ganske mye. Nå gått over:p

Nei det kommer og går litt for min del.det kan sikkert ligge litt oppi der og før det synes for deg!
Ja, men var veldig mye slim tidligere i dag og nå er det vekke. Har vært «oppi» å sjekket :hilarious::hilarious::hilarious: gått mer over til hvitaktig ikke-slim:hilarious:

Nei, jeg har det over dager... Men det er nok individuelt :happy: jeg oppdaget elslim på lørdag, og tipper jeg har EL idag (eller imorgen) (bruker å ha elslim til dagen etter EL) :happy:
Okei, syns det var litt rart med bare timer. Men har lest det er noen som bare har det noen få timer.

Noen som har opplevd å kun ha el slim noen timer? Merket det i 10 tiden. Ganske mye. Nå gått over:p
Jeg pleier bare ha det «en gang» hvis det går Ann å si :wacky: så altså veldig kortvarig. Ikke alltid jeg egentlig merker noe særlig til det heller, men skal tilføyes her at jeg heller aldri har vær super oppmerksom på det før nå

Åh så koselig se det er flere som ønsker mange barn ;) håpe vi får det til raskt fort tross amming :)
Er det nr 6 for dere? :) Koselig med mange barn, dersom vi hadde startet tidligere, så hadde vi nok hatt enda fler enn vi har :shy: nå er jeg usikker ift alder, jeg nærmer meg 40,men håper likevel på klaff :) ammingen påvirker vel helst sykluslengde/ stabilitet? så så lenge dere treffer EL, så er det håp :)

Eggløsning i dag! Bør man legge aksjer i kveld, eller skal vi si oss fornøyd med de to siste kveldene? :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20210426-173446_Premom.jpg
    Screenshot_20210426-173446_Premom.jpg
    288,5 KB · Visninger: 51
Back
Topp