Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok «others» som er riktig herWow, kjente jeg ble stressa nå siden samboer ikke kommer hjem før torsdag og EL forventes fredag.. hvilken av disse er riktige? Viser jo totalt forskjellige resultat, men det er samme test.
Denne er veldig close, men ser fortsatt at den er piiiiittelitt svakere enn kontrollstreken. Men det er nok like før! Kanskje du får sterkere senere i dag eller i morgen Og da evt EL dagen etter der igjenLitt usikker på denne.. Premom sier 0.79, men jeg tenker den kanskje er positiv, i alle fall nesten? Hva tror dere? Forventet eggløsning i morgen, så kan være det bare er like før
Denne er veldig close, men ser fortsatt at den er piiiiittelitt svakere enn kontrollstreken. Men det er nok like før! Kanskje du får sterkere senere i dag eller i morgen Og da evt EL dagen etter der igjen
Haaha, ca samme som meg. Når jeg endelig fikk positiv test var jeg glad den var positiv i to dager. Før ville jeg ha den så fort som mulig, men har ikke vært så flink med aksjelegging på forhånd, så at jeg fikk 2-3 dager før EL kommer er gull verdt Da fikk vi lagt aksjer på alle de dagene Men ja! Stress med planleggingTenker også det. Sikkert positiv i kveld eller i morgen tidlig! Passer egentlig veldig fint om el blir torsdag, for har ikke fått lagt inn aksjer siden søndag og ser dårlig ut i dag. Herregud, blir litt sprø av det her.. mye planlegging
Kan jeg være med her?
Har jobbet meg videre fra ikm uke 17 og 18.
Syklustull etter MA. Er på cd28 i dag og ennå ikke funnet el
Phis - 31år - PP7(SA PP2, MA PP6) - B1 - EL? - IKM?
Haaha, ca samme som meg. Når jeg endelig fikk positiv test var jeg glad den var positiv i to dager. Før ville jeg ha den så fort som mulig, men har ikke vært så flink med aksjelegging på forhånd, så at jeg fikk 2-3 dager før EL kommer er gull verdt Da fikk vi lagt aksjer på alle de dagene Men ja! Stress med planlegging
Hei på deg Trulteguri velkommen hit! Deilig med tidlig el, da! Håper på det samme - pleier å komme cd 21-22 men glimter til med cd 15 innimellom like bardus på hver gang den er tidlig
El slim er jo et meget bra tegn! Og testen din bikker nok snart over til positiv. Hehe, ja! Det gjorde vi forrige mnd også, men da viser det seg at egget ikke slapp og vi gikk glipp av hele EL Den kom senere når vi hadde "fri" og trodde jeg var i DPO-land... Så nå er det i gang med temping i tillegg for å se om egget slipper Men så mye symptomer som jeg har på EL nå har jeg ikke hatt før. Såre bryst og EL slim enda. (dag 2)Ja, helt samme! Vi er ikke så flinke jevnlig for tiden, så blir litt sånn..prøve å matche det til eggløsning og kjøre på da. Har fått eggløsningsslim nå, det lover godt!
Så fine og sterke streker! Satser på at det er et godt tegn Jeg fikk også positiv test CD 12, så straks DPO-land herTakk for det! Ny gruppe og med nytt mot! ja jeg er veldig glad for det. Hadde en kjemisk forrige periode så håper denne sitter.Kanskje det er derfor el kommer tidligere enn «vanlig» El testene var veldig mye sterkere denne pp enn forrige, vet ikke om det har noe å si men håper det kan virke inn positivt!
El slim er jo et meget bra tegn! Og testen din bikker nok snart over til positiv. Hehe, ja! Det gjorde vi forrige mnd også, men da viser det seg at egget ikke slapp og vi gikk glipp av hele EL Den kom senere når vi hadde "fri" og trodde jeg var i DPO-land... Så nå er det i gang med temping i tillegg for å se om egget slipper Men så mye symptomer som jeg har på EL nå har jeg ikke hatt før. Såre bryst og EL slim enda. (dag 2)
Håper det er et godt tegn Kan jo hende at dette har vært tilfelle før også, men da har jo jeg ikke leitet etter symptomene
Håper det klaffer for oss begge nå! Vi er jo ganske likt i løpet ser det ut som
Så fine og sterke streker! Satser på at det er et godt tegn Jeg fikk også positiv test CD 12, så straks DPO-land her
Åh, greit når man er obs på det. Jeg visste ikke at det kunne skje. Var helt ny på detÅh, det er så kjedelig! Det skjedde faktisk med oss også forrige syklus, men fanget det heldigvis opp på tester og fikk lagt inn aksjer i en runde til.
Så spennende med DPO-perioden! Håper det klaffer for oss begge. Jeg føler det er for tidlig i prøvingen å ha så store forventninger, men får jo forhåpninger.. Skal på reise med jobben i helgen og vet det blir drikking, så lurer på hvordan jeg skal løse det! Ha en unnskyldning eller late som.. vil ikke drikke i tilfelle det klaffer Og er jo altfor tidlig for testing
Håper du er ekstra fertil Men samme her, alt klaffet og alle symptomene er sterkere denne gangen. Men hvem vet Temper du også?Veldig spennende!sikkert ekstra fertil denne gangen Føler alt klaffer bra denne perioden med el slim,el smerter, og aksjelegging! Så får dpo dagene bare komme. Spennende at vi er på likt da! Artig å følge hverandre her inne syns jeg. Føler seg ikke alene.
Ganske fin økning bare 4 timer senere Bare meg som blir helt gal når denne linja endelig kommer?Se der ja!
Du må jo være i el land nå legge inn aksjer neste ser jegGanske fin økning bare 4 timer senere Bare meg som blir helt gal når denne linja endelig kommer?
Håper du er ekstra fertil Men samme her, alt klaffet og alle symptomene er sterkere denne gangen. Men hvem vet Temper du også?
Veldig kjekt å følge andre som er likesinnede, jeg føler meg egentlig litt gal Og forumet tar opp litt for mye tid rett rundt EL og dPo land. Men så får jeg gode pauser når TR kommer og tiden etter
Ja, første runde med temping her. 4 dagen eller noe. Jeg burde virkelig tatt meg en pause Er jo her inne hele dagen
Håper vi er det ja jeg temper, ikke alle pp jeg har tempet hver dag som jeg har i denne. Temper du også? Jeg har vært litt av og på i disse forumene fordi det har blitt for mye fokus på det. Fant ut at jeg måtte bare kutte ut for psyken sin skyld litt sånn som du sier, gal rett og slett. Heldigvis har det roet seg og det skjer når det skjer. Ingen grunn til å stresse for det hjelper ikke.