IKM Uke 19

2 DPO. Waiting game! Minner meg om da jeg gikk 10 dager på overtid i 2017 :banghead::joyful:
Haha, feel u!! Har ikke begynt på DPO enda.. Venter på at tempen skal vise at EL har vært. Jeg gikk 2 dager over og det er noe av det mest langdryge jeg har vært med på!!! Så kan ikke forestille med 10 dager:hilarious:

Da har man begynte å teste el. Men ikke nærheten enda! Så da får man bare legge inn jevnlig aksjer uansett og teste et par ganger på dagen :) merker egentlig å teste el stresser meg litt! Dette blir å prøve ut denne mnd. Sitter ikke spire denne pp så gjør jeg som før og legget inn aksjer bare jevnlig :)

Håper du klarer å slappe mer av med testingen etterhvert. Hvis ikke er det kanskje ikke verdt det?❤️ De fleste blir jo gravid uten det også!

Hva er deres erfaringer med symptomer på EL? Varer de bare fram til EL eller etter også? (Tenker ikke på elsmerter da)
Vonde bryst/nipler, el-slim, murringer osv. Tror faktisk jeg også blir hard i magen rundt el når jeg tenker meg om.

Hva er deres erfaringer med symptomer på EL? Varer de bare fram til EL eller etter også? (Tenker ikke på elsmerter da)
Vonde bryst/nipler, el-slim, murringer osv. Tror faktisk jeg også blir hard i magen rundt el når jeg tenker meg om.
Jeg blir litt øm rundt livmor, sånn at det er vondt om ungene sparker borti eller bakser voldsomt i fanget. Også el-slim. Kan også ha el-slim 1-2 dpo men da tror jeg det er «rester» bare.

Såeh, sånn ble denne måneden... Litt for tidlig EL, så mannen var på jobb i dagene før, mulig vi traff igår, men ja... Jeg er syk, så det ble litt vel halvhjertet dette, og på halv åtte... Men sånn er livet :happy: slapp i alle fall stresset rundt EL siden alt kom litt brått på ;) regner EL fra igår, så må kanskje flyttes på lista?

Acinonyx jubatus- 39 - PP7(?) - B5 - EL 26.04 - IKM 10.05
Har flytta deg :) høres ut som meg sist pp. El bardust på tidligere enn antatt. Men det kan bli babyer av sånt og :D

Jeg blir litt øm rundt livmor, sånn at det er vondt om ungene sparker borti eller bakser voldsomt i fanget. Også el-slim. Kan også ha el-slim 1-2 dpo men da tror jeg det er «rester» bare.
Mulig det bare er små rester i dag på elslimet da:) Spennende dager dette.

Prøver å ta meg selv i å ikke gå inn i en for dyp analyse av konsistens på el-slim :hilarious: men hey, det er jo litt spennende og!
Hahaha, tenk om noen andre visste hva vi holdt på med:eek: I går måtte jeg jobbe iherdig for å få mannen med på sengekos siden vi egentlig hadde kranglet hele dagen... Merkelig med det, for det skjer omtrent hver gang rundt EL. Mulig jeg blir litt hormonell:hilarious: Så har endt med at aksjene ikke har blitt lagt når de virkelig må! Og det er søren meg lite fristende å hoppe i køyen med en jeg ikke tåler trynet på akkurat der og da:angelic:
Men tilbake til poenget mitt - etter jeg hadde jobbet en evighet med det så sier han "Hva skjer.. Vet du at du har sånn slimgreier i greiene siden du er så higen?" :hilarious::facepalm::facepalm::facepalm: Slimgreier i greien:p Noe har han fått med seg, men pleier ikke gå i detalj:hilarious:

*finner frem en liten notisblokk*

«så! Hvis vi begge kan sørge for å ha hjemmekontor torsdag og fredag, EVENTUELT, få mamma til å hente i bhg torsdag, så går det bra om det ikke blir noe action på lørdag DERSOM vi får levert ungene til mine foreldre litt tidligere på søndagsmiddag så vi får et vindu der.»

ah, liggelogistikk er sexy greier

Hahaha, tenk om noen andre visste hva vi holdt på med:eek: I går måtte jeg jobbe iherdig for å få mannen med på sengekos siden vi egentlig hadde kranglet hele dagen... Merkelig med det, for det skjer omtrent hver gang rundt EL. Mulig jeg blir litt hormonell:hilarious: Så har endt med at aksjene ikke har blitt lagt når de virkelig må! Og det er søren meg lite fristende å hoppe i køyen med en jeg ikke tåler trynet på akkurat der og da:angelic:
Men tilbake til poenget mitt - etter jeg hadde jobbet en evighet med det så sier han "Hva skjer.. Vet du at du har sånn slimgreier i greiene siden du er så higen?" :hilarious::facepalm::facepalm::facepalm: Slimgreier i greien:p Noe har han fått med seg, men pleier ikke gå i detalj:hilarious:
Hahaha! «I greien», dere MÅ være bergensere! Når man tror man bare er diskret forførende, men man er gjennomskuet. :shy: Utenpå og :shifty: inni

Hahaha! «I greien», dere MÅ være bergensere! Når man tror man bare er diskret forførende, men man er gjennomskuet. :shy: Utenpå og :shifty: inni
Hehe, jeg er skyldig i å være bergenser:p Gjennomskuet til de grader! Men ja, syntes ikke det er kjempekos med 5 dager på radd altså:p:p

Jeg pleier å ha EL slim dagen etter EL også, også blir jeg gjerne kvalm og blir øm på begge sidene av magen nederst rundt EL. Denne syklusen har jeg bare hatt ELslim da...

Hahaha, tenkte det samme! Jeg er også bergenser og ‘greier i greien’ er akkurat noe jeg ville sagt!:hilarious:

Hahaha, tenkte det samme! Jeg er også bergenser og ‘greier i greien’ er akkurat noe jeg ville sagt!:hilarious:
Haha, gøy med flere av oss!

Håper du klarer å slappe mer av med testingen etterhvert. Hvis ikke er det kanskje ikke verdt det?❤️ De fleste blir jo gravid uten det også!
Ja enig med deg! Så jeg får prøve litt mer med testen, men stress er jo ikke bra med å få baby. :) så får vi se :)

Jeg pleier å ha EL slim dagen etter EL også, også blir jeg gjerne kvalm og blir øm på begge sidene av magen nederst rundt EL. Denne syklusen har jeg bare hatt ELslim da...
Vil påstå at du får elslim er er godt tegn jeg da :)

Ny test. Premom sier fortsatt «low», men syns nå det begynner å bli ganske sterk strek..

Vedlegg

• F44C8664-87D0-419A-82DE-339002203582.jpeg
    F44C8664-87D0-419A-82DE-339002203582.jpeg
    386,1 KB · Visninger: 54
Tok bilde manuelt i stedet for automatisk nå og da sa Premom plutselig «high». Første ble 0.75 og andre gang 0.85. Håååper vi får lagt inn aksjer i dag, forrige gang var søndag..

Vedlegg

• A11539E6-6423-4A5E-AF75-BE6969520FDA.jpg
    A11539E6-6423-4A5E-AF75-BE6969520FDA.jpg
    175,2 KB · Visninger: 53
Back
Topp