IKM Uke 19

Det ser ut til at du rev remsene fra hverandre og etterlot delene med linjene. Gjorde du?
Nei, men har åpnet en sånn pinne test, men kun løsna å løfta av deksler. Appen vil ikke lese av resultatet alltid når jeg tar bilde av de pinnene :wacky:

Kan jeg være med her?:bag:
Har jobbet meg videre fra ikm uke 17 og 18.
Syklustull etter MA. Er på cd28 i dag og ennå ikke funnet el:hungover::arghh:

Phis - 31år - PP7(SA PP2, MA PP6) - B1 - EL? - IKM?
Selvfølgelig kan du det, Phis :Heartred håper virkelig det er din tur denne gangen etter SA og MA!

Takk for det! :Heartred Ny gruppe og med nytt mot! ja jeg er veldig glad for det.:happy: Hadde en kjemisk forrige periode så håper denne sitter.Kanskje det er derfor el kommer tidligere enn «vanlig» El testene var veldig mye sterkere denne pp enn forrige, vet ikke om det har noe å si men håper det kan virke inn positivt! :angelic:
Oj se der ja! Det var noen fine tester! Så leit med kjemisk altså - håper det stemmer at man blir lettere gravid rett etter kjemisk ;)

Og deer begynte jeg å spotte. Kroppen bare hellois, 28 dager. Sykt. Må vel i en annen gruppe igjen da, hvis dette er starten på første mens:)

Så frustrert i dag! Innså at jeg har fått feil i leveransen fra babyplan å fått 7(!!) ikke 21 el tester.. med kun to dager igjen til el var dette litt slag i tryne - har kun 2 igjen nå. Men får kjøre innom å kjøpe noen på vei hjem fra jobb i morgen. Siste testen jeg tok i dag var noe sterkere enn tidligere. Likevel langt fra positiv. Har kjent stikk i ve. side av magen i dag. Og er lett trykkøm over magen. Dette blir jeg alltid noen dager mellom to mensturasjoner, å har tolket det som et tegn på el. Krysser fingrene for at el nærmer seg. Å får vel bare legge inn aksjer i mellomtiden :hilarious:

Så frustrert i dag! Innså at jeg har fått feil i leveransen fra babyplan å fått 7(!!) ikke 21 el tester.. med kun to dager igjen til el var dette litt slag i tryne - har kun 2 igjen nå. Men får kjøre innom å kjøpe noen på vei hjem fra jobb i morgen. Siste testen jeg tok i dag var noe sterkere enn tidligere. Likevel langt fra positiv. Har kjent stikk i ve. side av magen i dag. Og er lett trykkøm over magen. Dette blir jeg alltid noen dager mellom to mensturasjoner, å har tolket det som et tegn på el. Krysser fingrene for at el nærmer seg. Å får vel bare legge inn aksjer i mellomtiden :hilarious:

Så utrolig kjedelig! Håper du tar kontakt med de og de gjør sitt for å ordne opp i det. Hjelper selvsagt ikke her og nå, men hvis du får kjøpt noen på apoteket holder det kanskje til testene kommer i posten.. spennende med symptomer! Jeg får også sånne stikk/smerter i magen, har det i dag og tror el er i morgen eller torsdag ☺️

Så utrolig kjedelig! Håper du tar kontakt med de og de gjør sitt for å ordne opp i det. Hjelper selvsagt ikke her og nå, men hvis du får kjøpt noen på apoteket holder det kanskje til testene kommer i posten.. spennende med symptomer! Jeg får også sånne stikk/smerter i magen, har det i dag og tror el er i morgen eller torsdag ☺️
Ja, har sendt de Mail, satser på de fikser det! Ja, kjempespennende, for oss selv men like spennende å følge med her inne hvordan det går for andre og! Bare å krysse fingrene for mange positive tester om et par uker :D:D

8 km på mandag, fotball i går, 12 km jogg i dag med ny «pers» på 10 km. Meget fornøyd. Bare å komme i form før en evt graviditet slår meg ut, så ikke det blir så hardt å vedlikeholde:hilarious:

Og deer begynte jeg å spotte. Kroppen bare hellois, 28 dager. Sykt. Må vel i en annen gruppe igjen da, hvis dette er starten på første mens:)
Så «heldig» du er skulle jeg til å si:happy090 jeg er på dag 30 og ingen tegn til noe som helst... kanskje litt murring, men hvem vet hva det betyr? Komme da mens

Sorry for at jeg spammer i dag :p LH er på vei ned igjen nå, og det murrer som fy neddi der, så håper og tror at EL er på gang nå. Ble ikke no aksjelegging i dag fordi gubben var sliten, så får håpe helgens innsats holder.

Vedlegg

• 5B915E5E-96E7-4CDD-88E7-BE65432286FC.jpeg
    5B915E5E-96E7-4CDD-88E7-BE65432286FC.jpeg
    370,7 KB · Visninger: 54
Såeh, sånn ble denne måneden... Litt for tidlig EL, så mannen var på jobb i dagene før, mulig vi traff igår, men ja... Jeg er syk, så det ble litt vel halvhjertet dette, og på halv åtte... Men sånn er livet :happy: slapp i alle fall stresset rundt EL siden alt kom litt brått på ;) regner EL fra igår, så må kanskje flyttes på lista?

Acinonyx jubatus- 39 - PP7(?) - B5 - EL 26.04 - IKM 10.05

Woop woop, her skjer det ting:joyful: Spennende dager i vente! Får ikke lasta opp bilde, men positiv EL-test i dag tidlig:)

Fortsatt håp for at egget slipper? Var klar for temphopp i dag. Har veldig mye symptomer jeg ikke har hatt før. Blant annet vonde bryst. Pleier symptomene deres å gi seg rett etter el eller vedvarer de?

Vedlegg

• F8C2386D-6EE4-4599-8942-88B982BB89C2.png
    F8C2386D-6EE4-4599-8942-88B982BB89C2.png
    444,5 KB · Visninger: 54
Sorry for at jeg spammer i dag :p LH er på vei ned igjen nå, og det murrer som fy neddi der, så håper og tror at EL er på gang nå. Ble ikke no aksjelegging i dag fordi gubben var sliten, så får håpe helgens innsats holder.

Ser absolutt sånn ut! Håper det holder ❤️ Er vel gode sjanser for det!

Jeg forventet positiv test i morges siden den var så pass tydelig i går formiddag (testet flere ganger i løpet av dagen), men lavere nå i morges. Skal prøve å være restriktiv på væske nå i noen timer og ta en ny test i 10-11-tiden, kan være bedre tidspunkt da. Håper på positiv test i dag og at vi får lagt inn aksjer i dag, fikk ikke gjort det i går. Blir litt sprø av dette

Jeg forventet positiv test i morges siden den var så pass tydelig i går formiddag (testet flere ganger i løpet av dagen), men lavere nå i morges. Skal prøve å være restriktiv på væske nå i noen timer og ta en ny test i 10-11-tiden, kan være bedre tidspunkt da. Håper på positiv test i dag og at vi får lagt inn aksjer i dag, fikk ikke gjort det i går. Blir litt sprø av dette
Krysser fingrene for deg! Jeg hadde negativ på morgenen og positiv etter kl 11:rolleyes: Så håpet er der!

Krysser fingrene for deg! Jeg hadde negativ på morgenen og positiv etter kl 11:rolleyes: Så håpet er der!

Ja, absolutt ☺️ Ser også fra forrige syklus at jeg hadde ganske sterke tester en dag, så lavere dagen etter, så positive. Så kan være et mønster også, det vil jeg jo se seinere ☺️

Da har man begynte å teste el. Men ikke nærheten enda! Så da får man bare legge inn jevnlig aksjer uansett og teste et par ganger på dagen :) merker egentlig å teste el stresser meg litt! Dette blir å prøve ut denne mnd. Sitter ikke spire denne pp så gjør jeg som før og legget inn aksjer bare jevnlig :)

Back
Topp