Nei, men har åpnet en sånn pinne test, men kun løsna å løfta av deksler. Appen vil ikke lese av resultatet alltid når jeg tar bilde av de pinneneDet ser ut til at du rev remsene fra hverandre og etterlot delene med linjene. Gjorde du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men har åpnet en sånn pinne test, men kun løsna å løfta av deksler. Appen vil ikke lese av resultatet alltid når jeg tar bilde av de pinneneDet ser ut til at du rev remsene fra hverandre og etterlot delene med linjene. Gjorde du?
Ganske fin økning bare 4 timer senere Bare meg som blir helt gal når denne linja endelig kommer?
Selvfølgelig kan du det, Phis håper virkelig det er din tur denne gangen etter SA og MA!Kan jeg være med her?
Har jobbet meg videre fra ikm uke 17 og 18.
Syklustull etter MA. Er på cd28 i dag og ennå ikke funnet el
Phis - 31år - PP7(SA PP2, MA PP6) - B1 - EL? - IKM?
Oj se der ja! Det var noen fine tester! Så leit med kjemisk altså - håper det stemmer at man blir lettere gravid rett etter kjemiskTakk for det! Ny gruppe og med nytt mot! ja jeg er veldig glad for det. Hadde en kjemisk forrige periode så håper denne sitter.Kanskje det er derfor el kommer tidligere enn «vanlig» El testene var veldig mye sterkere denne pp enn forrige, vet ikke om det har noe å si men håper det kan virke inn positivt!
Så frustrert i dag! Innså at jeg har fått feil i leveransen fra babyplan å fått 7(!!) ikke 21 el tester.. med kun to dager igjen til el var dette litt slag i tryne - har kun 2 igjen nå. Men får kjøre innom å kjøpe noen på vei hjem fra jobb i morgen. Siste testen jeg tok i dag var noe sterkere enn tidligere. Likevel langt fra positiv. Har kjent stikk i ve. side av magen i dag. Og er lett trykkøm over magen. Dette blir jeg alltid noen dager mellom to mensturasjoner, å har tolket det som et tegn på el. Krysser fingrene for at el nærmer seg. Å får vel bare legge inn aksjer i mellomtiden
Ja, har sendt de Mail, satser på de fikser det! Ja, kjempespennende, for oss selv men like spennende å følge med her inne hvordan det går for andre og! Bare å krysse fingrene for mange positive tester om et par ukerSå utrolig kjedelig! Håper du tar kontakt med de og de gjør sitt for å ordne opp i det. Hjelper selvsagt ikke her og nå, men hvis du får kjøpt noen på apoteket holder det kanskje til testene kommer i posten.. spennende med symptomer! Jeg får også sånne stikk/smerter i magen, har det i dag og tror el er i morgen eller torsdag
Så «heldig» du er skulle jeg til å si jeg er på dag 30 og ingen tegn til noe som helst... kanskje litt murring, men hvem vet hva det betyr? Komme da mensOg deer begynte jeg å spotte. Kroppen bare hellois, 28 dager. Sykt. Må vel i en annen gruppe igjen da, hvis dette er starten på første mens
Sorry for at jeg spammer i dag LH er på vei ned igjen nå, og det murrer som fy neddi der, så håper og tror at EL er på gang nå. Ble ikke no aksjelegging i dag fordi gubben var sliten, så får håpe helgens innsats holder.
Krysser fingrene for deg! Jeg hadde negativ på morgenen og positiv etter kl 11 Så håpet er der!Jeg forventet positiv test i morges siden den var så pass tydelig i går formiddag (testet flere ganger i løpet av dagen), men lavere nå i morges. Skal prøve å være restriktiv på væske nå i noen timer og ta en ny test i 10-11-tiden, kan være bedre tidspunkt da. Håper på positiv test i dag og at vi får lagt inn aksjer i dag, fikk ikke gjort det i går. Blir litt sprø av dette
Krysser fingrene for deg! Jeg hadde negativ på morgenen og positiv etter kl 11 Så håpet er der!