Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begge er like sterk eller teststrek er sterkest vil eggløsning mest sannsynlig skje innen 12-48 timerSå.. hvordan funker det her da?
Hva skal jeg se etter idagene som kommer ?
Har jeg eggløsning når begge strekene er like sterke, eller betyr det at den er nære? Isåfall hvor nære? er helt grønn på det her
Hadde positiv el test i går og i dag formiddag. Pluss el slim. Blir en runde i kveld også hadde vi i går. Men hadde ikke dagene før det. Håper det holder selvomHadde tatt en for sikkerhetsskyld
Ja blir nr 6 du det skjønner jeg! Så koselig med stor familie men fem barn er super fint hvor gamle er dine barn? Mine er 12,7,5,3 og 1 år kan fortsatt bli full klaff selvom man er 40 år ja påvirker stabilitet men også sier dem at det kan påvirke fertilitet også. Så om man sliter for å bli gravid så anbefales det å slutte å amme. Men vi prøver oss frem med å amme. Fått det til før, så det er håp men i utgangspunktet så vet jeg ikke om min kropp vil få til flere barn. Takket være IVF med nr 2 og nr 3 så plutsleig fikk vi det til naturlig med nr 4 og 5. så jeg krysser for at kroppen vil en siste gang jeg har pco og ekstremt ustabile sykluser i perioder. Alltid hatt! Bortsett fra etter IVF de mnd jeg hadde mens. Men vi heier på oss selv og kroppen, og for en liten spire snartEr det nr 6 for dere? Koselig med mange barn, dersom vi hadde startet tidligere, så hadde vi nok hatt enda fler enn vi har nå er jeg usikker ift alder, jeg nærmer meg 40,men håper likevel på klaff ammingen påvirker vel helst sykluslengde/ stabilitet? så så lenge dere treffer EL, så er det håp
Heier! Jeg fikk positiv, så negativ på kvelden, positiv kl 10.30 Så hos meg stemte det faktisk å måtte teste mellom 10-15! Kanskje samme med deg??Hadde stigning på el-test i morges (0.7) og forventet egentlig positiv i løpet av dagen, men ikke noe så langt. Håper på i morgen!
Høres ut som en superfin flokk det med amming var jeg ikke helt klar over, det er jo en tankevekker... Jeg ammer fortsatt på kveld/ morgen, men er egentlig på trappene til å avvenne, ville bare at han skulle miste interessen mer selv, men det har ikke skjedd... Mine er 10, 8,5 og 2 så bra at det klaffet for dere uten ivf på de to siste, da høres det ko veldig mulig ut med en liten til krysser fingre for oss begge, dette er et veldig etterlengtet barn, så håpet er sterktJa blir nr 6 du det skjønner jeg! Så koselig med stor familie men fem barn er super fint hvor gamle er dine barn? Mine er 12,7,5,3 og 1 år kan fortsatt bli full klaff selvom man er 40 år ja påvirker stabilitet men også sier dem at det kan påvirke fertilitet også. Så om man sliter for å bli gravid så anbefales det å slutte å amme. Men vi prøver oss frem med å amme. Fått det til før, så det er håp men i utgangspunktet så vet jeg ikke om min kropp vil få til flere barn. Takket være IVF med nr 2 og nr 3 så plutsleig fikk vi det til naturlig med nr 4 og 5. så jeg krysser for at kroppen vil en siste gang jeg har pco og ekstremt ustabile sykluser i perioder. Alltid hatt! Bortsett fra etter IVF de mnd jeg hadde mens. Men vi heier på oss selv og kroppen, og for en liten spire snart
Takk din flokk også jo amming kan desverre ødelegge for noen. Ja krysser for en siste skatt for oss begge! Ja her ogsåHøres ut som en superfin flokk det med amming var jeg ikke helt klar over, det er jo en tankevekker... Jeg ammer fortsatt på kveld/ morgen, men er egentlig på trappene til å avvenne, ville bare at han skulle miste interessen mer selv, men det har ikke skjedd... Mine er 10, 8,5 og 2 så bra at det klaffet for dere uten ivf på de to siste, da høres det ko veldig mulig ut med en liten til krysser fingre for oss begge, dette er et veldig etterlengtet barn, så håpet er sterkt
Back on the horse med en IKM-tråd for uke 19! Håper på en stor gjeng med januarspirer
Skriv: Nick - alder - PP (prøveperiode nr) - B (barn nr) - EL (ca el-dato) - IKM (forventet uteblivende tr)
For eksempel:
Itsgonnabe3 - 33 - PP7 - B3 - EL 1/5 - IKM 14/5
MANDAG 10. mai
Venterpå_nr3 - 32 år - PP4 - B3 - EL 24.4 - IKM 10.5
Emfie - 23 - PP3 - B1 - EL 26/27.04 - IKM 10/11.05
TIRSDAG 11. mai
AliceInWonderland - 28 - pp16 - B1 - EL 27.04 - IKM 11.05
ONSDAG 12. mai
TFE30 - 30 - PP5(?) - B1 - EL 29.4 - IKM 12.5
Hattifnatt <3 - PP2 - B1 - EL 28/04 - IKM 12/05
Mummimamma22 - 30år - P1 - B1 - EL27.4 - IKM 12.5
mania- 38- PP5- B2- EL 28.4.- IKM 12.5.
TORSDAG 13. mai
Acinonyx jubatus- 39 - PP7(?) - B5 - EL 29.04 - IKM 13.05
Morell88 - PP6 - B2 - EL 29.04 - IKM 13.05
Pingpling - 31 år - PP4 - B1 - EL 29.4 - IKM 13.5
Lykketroll1 - 27 - PP2- B2 - EL 29.04(?)- IKM 13.04
FREDAG 14. mai
Itsgonnabe3 - 33 - PP7 - B3 - EL 1/5 - IKM 14/5
Attpåklatt22 - 34 år- PP1 -B3 - EL30.4 -IKM 14.5
Nutti2022 - 30 år - P2 - B1 - EL 30.4 - IKM 14.5
Guacamole - 29 - pp5 - b3 - el usikker - ikm 14/5
Kka - 30år - PP1 - B3 - EL 29/4 - IKM 14/5
LØRDAG 15. mai
Mini_S - 32 år - PP10 - B2 - EL 01.05. - IKM 15.05
Minilini - PP 1 - B1 - EL 30.04 - IKM 15.05
Leneb - 35 - PP5 - B6 - EL ? - IKM 15.5
SØNDAG 16. mai
Snorkfrøken95 - 25 år - PP11 - B1 - EL 02.05 IKM 16.05
Leonore - 31 - PP1 - B2 - EL 04.05 - IKM 16.5
GRAVID:
TR:
Hei på deg Trulteguri velkommen hit! Deilig med tidlig el, da! Håper på det samme - pleier å komme cd 21-22 men glimter til med cd 15 innimellom like bardus på hver gang den er tidlig
Trulteguri - 34- PP? - B1 - EL 27/04 - IKM 13/05
Eggløsning kom mange dager før jeg pleier så her er det bare å hive seg rundt. Den kom nå på dag 13 i stedet for dag 17-21 som er mest vanlig
Den lilla bakgrunnen over resultatområdet gjør det veldig vanskelig for meg å fortelle om dagens testlinje er mørkere enn gårsdagens. Fulgte du instruksjonene? Dyppet du den hvite absorberende spissen i urinen opp til MAX-linjen, men ikke over den i nok tid? Du skal logge testresultatene etter at fargestoffet er tømt helt. Ellers ville det være vanskelig for appen å identifisere fargene på testlinjen og kontrollinjen. Uansett har du sikkert positive resultater. BD på CD 12 og 13 vil være bra.Mye mas fra meg her nå
Men tok ny el test i dag siden de to siste i går var negativ. (Men de ble tatt utenfor tidsrommet 10-15)
Tok en ny nå etter 10, og da er den positiv enda Så hadde ikke så kort LH topp som jeg trodde. Men maaaasse (sorry for tmi) elslim, litt murringer og jeg er egentlig glad for å kunne legge inn aksjer igjen før evt. EL finner sted
Syns egentlig testen i dag er mer positiv enn i går, men det er ikke Premom enig i.
Det ser ut til at du rev remsene fra hverandre og etterlot delene med linjene. Gjorde du?Hvilken stripe er ikke fullstendig?
Den testen var det ingenting gale med egentlig, fulgte instruksjonene. Dog var det litt rart med testen på dag 13. Den som fikk high 1.05. Jeg dyppet den som vanlig opp til streken men ikke over. Fargen kom veldig langsomt ut, så mulig den testen var litt defekt. Fargen i bakgrunnen gikk aldri vekk egentlig. Men uansett så har jeg to positive tester, en på dag 12 og en på dag 13 utenom så det har i grunn ikke så mye å siDen lilla bakgrunnen over resultatområdet gjør det veldig vanskelig for meg å fortelle om dagens testlinje er mørkere enn gårsdagens. Fulgte du instruksjonene? Dyppet du den hvite absorberende spissen i urinen opp til MAX-linjen, men ikke over den i nok tid? Du skal logge testresultatene etter at fargestoffet er tømt helt. Ellers ville det være vanskelig for appen å identifisere fargene på testlinjen og kontrollinjen. Uansett har du sikkert positive resultater. BD på CD 12 og 13 vil være bra.
Heier! Jeg fikk positiv, så negativ på kvelden, positiv kl 10.30 Så hos meg stemte det faktisk å måtte teste mellom 10-15! Kanskje samme med deg??
Wow, kjente jeg ble stressa nå siden samboer ikke kommer hjem før torsdag og EL forventes fredag.. hvilken av disse er riktige? Viser jo totalt forskjellige resultat, men det er samme test.