Ja, jeg har rikelig med det, og har truffet greit ift EL i flere av de siste månedene, men ingen graviditet enda... Krysser fingre for at det blirVil påstå at du får elslim er er godt tegn jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har rikelig med det, og har truffet greit ift EL i flere av de siste månedene, men ingen graviditet enda... Krysser fingre for at det blirVil påstå at du får elslim er er godt tegn jeg da
Her er det i alle fall ikke langt unna!! Happy bumpingNy test. Premom sier fortsatt «low», men syns nå det begynner å bli ganske sterk strek..
Her er det i alle fall ikke langt unna!! Happy bumping
Samme her, ble påtvunget i går. Tror ikke han er veldig keen i dagTakk for det! Håper mannen er med i dag..
Samme her, ble påtvunget i går. Tror ikke han er veldig keen i dag
Jeg holdt på lenge.. Alt for lenge Galskapen lenge leve!!Jeg prøvde å påtvinge i går, men det gikk ikke herregud. Det er jo litt sykt. Jeg blir veldig opphengt.
Ja, første runde med temping her. 4 dagen eller noe. Jeg burde virkelig tatt meg en pause Er jo her inne hele dagen
Oj se der ja! Det var noen fine tester! Så leit med kjemisk altså - håper det stemmer at man blir lettere gravid rett etter kjemisk
Nei, det er ikke noe å hige etter! Men spennende her i DPO-land også. Leeeeter etter tegn på symptomer alleredeHaha, feel u!! Har ikke begynt på DPO enda.. Venter på at tempen skal vise at EL har vært. Jeg gikk 2 dager over og det er noe av det mest langdryge jeg har vært med på!!! Så kan ikke forestille med 10 dager
Spørs om det ikke skjer her ogForstår godt hvis du blir utålmodig! Forrige syklus syns jeg det var heeeeelt uutholdelig lenge å vente, og begynte å teste 7 DPO
Hva i alle dager driver kroppen min på med??
Vis vedlegget 355325 Jeg blir ikke mye klokere av denne testingen
Ser ut som du snart har peak?
Ja håper det. Men som du ser, den digitale er positiv maksimal. Mens strimmel kom opp i Premom som low så de samsvarer jo ikke litt engang
Kan være de har ulik sensitivitet eller noe?
Ja kanskje det. Spent å se når strimmelen blir positiv. I følge Premom skal jeg ikke ha el før om 2 dager
Er så spennende!
Jeg skjønner meg ikke helt på mine egne tester heller. Hatt ganske sterke, neeeesten helt positive i går og i dag. I følge Premom skulle el vært i dag, men tror ikke det ut i fra testene. Har hatt el-slim. Kan for så vidt være peaken er i dag, men høyeste tallet på testene på Premom er 0.85. Forrige syklus var peaken på 1.62.