IKM Uke 19

Jeg prøvde å påtvinge i går, men det gikk ikke herregud. Det er jo litt sykt. Jeg blir veldig opphengt.
Jeg holdt på lenge.. Alt for lenge:hilarious::hilarious::hilarious: Galskapen lenge leve!!

Haha, feel u!! Har ikke begynt på DPO enda.. Venter på at tempen skal vise at EL har vært. Jeg gikk 2 dager over og det er noe av det mest langdryge jeg har vært med på!!! Så kan ikke forestille med 10 dager:hilarious:
Nei, det er ikke noe å hige etter! Men spennende her i DPO-land også. Leeeeter etter tegn på symptomer allerede :rolleyes:

Hva i alle dager driver kroppen min på med?? :bored:

Vedlegg

• 71451DE2-4927-48AB-B52D-BCEEFB4B4704.jpeg
    71451DE2-4927-48AB-B52D-BCEEFB4B4704.jpeg
    484,5 KB · Visninger: 58
Hva i alle dager driver kroppen min på med?? :bored:

Tror det kan være sånn etter peaken, at det går litt opp og ned. Hvis de fortsetter å stige igjen til samme nivå som forrige peak eller høyere kan det være egget ikke har sluppet enda. Skjedde med meg forrige syklus, men da var det noen dager mellom.

Ja kanskje det.:wideyed: Spent å se når strimmelen blir positiv. I følge Premom skal jeg ikke ha el før om 2 dager

Er så spennende!

Jeg skjønner meg ikke helt på mine egne tester heller. Hatt ganske sterke, neeeesten helt positive i går og i dag. I følge Premom skulle el vært i dag, men tror ikke det ut i fra testene. Har hatt el-slim. Kan for så vidt være peaken er i dag, men høyeste tallet på testene på Premom er 0.85. Forrige syklus var peaken på 1.62.

Er så spennende!

Jeg skjønner meg ikke helt på mine egne tester heller. Hatt ganske sterke, neeeesten helt positive i går og i dag. I følge Premom skulle el vært i dag, men tror ikke det ut i fra testene. Har hatt el-slim. Kan for så vidt være peaken er i dag, men høyeste tallet på testene på Premom er 0.85. Forrige syklus var peaken på 1.62.

Det er nok ganske komplekst dette her. Får bare satse på jevn aksjeinnlegg så får det stå til:nailbiting: da har man gjort det man kan for å få klaff. Men absolutt spennende og litt altoppslukende

Back
Topp