Ja, jeg har rikelig med det, og har truffet greit ift EL i flere av de siste månedene, men ingen graviditet enda... Krysser fingre for at det blirVil påstå at du får elslim er er godt tegn jeg da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har rikelig med det, og har truffet greit ift EL i flere av de siste månedene, men ingen graviditet enda... Krysser fingre for at det blirVil påstå at du får elslim er er godt tegn jeg da![]()

Her er det i alle fall ikke langt unna!! Happy bumpingNy test. Premom sier fortsatt «low», men syns nå det begynner å bli ganske sterk strek..
Her er det i alle fall ikke langt unna!! Happy bumping![]()
Samme her, ble påtvunget i går. Tror ikke han er veldig keen i dagTakk for det! Håper mannen er med i dag..

Samme her, ble påtvunget i går. Tror ikke han er veldig keen i dag![]()
Jeg holdt på lenge.. Alt for lengeJeg prøvde å påtvinge i går, men det gikk ikke herregud. Det er jo litt sykt. Jeg blir veldig opphengt.

Galskapen lenge leve!!Ja, første runde med temping her. 4 dagen eller noe. Jeg burde virkelig tatt meg en pauseEr jo her inne hele dagen
![]()
Hvis ikke hadde jeg vært her inne hele tidenOj se der ja! Det var noen fine tester! Så leit med kjemisk altså - håper det stemmer at man blir lettere gravid rett etter kjemisk![]()
sist pp var testene ikke så sterke syns jeg. Nei, det er ikke noe å hige etter! Men spennende her i DPO-land også. Leeeeter etter tegn på symptomer alleredeHaha, feel u!! Har ikke begynt på DPO enda.. Venter på at tempen skal vise at EL har vært. Jeg gikk 2 dager over og det er noe av det mest langdryge jeg har vært med på!!! Så kan ikke forestille med 10 dager![]()
Spørs om det ikke skjer her ogForstår godt hvis du blir utålmodig! Forrige syklus syns jeg det var heeeeelt uutholdelig lenge å vente, og begynte å teste 7 DPO

Hva i alle dager driver kroppen min på med??![]()
Ser ut som du snart har peak?![]()
Ja håper det. Men som du ser, den digitale er positiv maksimal. Mens strimmel kom opp i Premom som lowså de samsvarer jo ikke litt engang
Kan være de har ulik sensitivitet eller noe?![]()
Spent å se når strimmelen blir positiv. I følge Premom skal jeg ikke ha el før om 2 dagerJa kanskje det.Spent å se når strimmelen blir positiv. I følge Premom skal jeg ikke ha el før om 2 dager
Er så spennende!
Jeg skjønner meg ikke helt på mine egne tester heller. Hatt ganske sterke, neeeesten helt positive i går og i dag. I følge Premom skulle el vært i dag, men tror ikke det ut i fra testene. Har hatt el-slim. Kan for så vidt være peaken er i dag, men høyeste tallet på testene på Premom er 0.85. Forrige syklus var peaken på 1.62.
da har man gjort det man kan for å få klaff. Men absolutt spennende og litt altoppslukende