IKM Uke 19

Kan du legge ut bilde av tempgrafen?
Jeg startet ikke å tempe før 23.04 pga forsinkelse hos posten (bestilte temp måler), så er nok også derfor jeg ikke stoler helt på den, hehe.

Vedlegg

• B24E28EE-E267-46A0-819F-6096D0280DED.jpeg
    B24E28EE-E267-46A0-819F-6096D0280DED.jpeg
    346,9 KB · Visninger: 38
Jeg startet ikke å tempe før 23.04 pga forsinkelse hos posten (bestilte temp måler), så er nok også derfor jeg ikke stoler helt på den, hehe.
Se der ja, mener noen her skrev at 3 dager med temping før evt. EL skal være godt nok. Men ikke til å bli klok på den grafen der når positiv EL test kom etter den mener det er EL. Kan det hende den flytter krysset om du får en enda høyere stigning nå etter EL testen? Jeg er helt ny på dette selv, startet i forrige uke å tempe. Kanskje noen andre har et bedre svar:p

Hvis du får videre stigning 2 dager til nå tipper jeg du får nytt heltrukket kryss på cd19 :) tviler sterkt på at det krysset holder seg der det er nå uansett. Så blir spennende å se i morgen og dagen etter om tempen fortsetter oppover! Krysset kommer på dpo3, så stemmer i så fall med at du kanskje tror du er dpo1 i dag ;) striplete kryss betyr at den ikke er sikker, men får motstridene beskjeder på el ;) så krysset kan fort flytte seg etterhvert som du oppgraderer med temp!

Se der ja, mener noen her skrev at 3 dager med temping før evt. EL skal være godt nok. Men ikke til å bli klok på den grafen der når positiv EL test kom etter den mener det er EL. Kan det hende den flytter krysset om du får en enda høyere stigning nå etter EL testen? Jeg er helt ny på dette selv, startet i forrige uke å tempe. Kanskje noen andre har et bedre svar:p
Ja, jeg har jo tenkt at så lenge temper stiger etter antatt el spiller det ikke så stor rolle hvordan den ser ut før :p men jeg aner ikke.
Kan jo hende du har rett og krysset flytter på seg! :)

Hvis du får videre stigning 2 dager til nå tipper jeg du får nytt heltrukket kryss på cd19 :) tviler sterkt på at det krysset holder seg der det er nå uansett. Så blir spennende å se i morgen og dagen etter om tempen fortsetter oppover! Krysset kommer på dpo3, så stemmer i så fall med at du kanskje tror du er dpo1 i dag ;) striplete kryss betyr at den ikke er sikker, men får motstridene beskjeder på el ;) så krysset kan fort flytte seg etterhvert som du oppgraderer med temp!
Aah, der ser du! Takk for svar! Da føler jeg meg ikke helt på jordet :p Håper på stigning fremover, hadde vært litt gøy om el-testene og temp stemte overens. Syns temping er ganske interessant :)

Nå er vi der Premom sier fortsatt at eggløsning var i går, justerer den seg ikke etter testene? Sterkeste testen jeg har fått er i dag.. så eggløsning er sikkert ikke før i morgen?

Vedlegg

• F89E11FB-D3FE-4F70-83A0-E60E564955E3.jpeg
    F89E11FB-D3FE-4F70-83A0-E60E564955E3.jpeg
    988,6 KB · Visninger: 54
Nå er vi der Premom sier fortsatt at eggløsning var i går, justerer den seg ikke etter testene? Sterkeste testen jeg har fått er i dag.. så eggløsning er sikkert ikke før i morgen?
Jeg tror den justerer seg når du legger til en svakere test igjen, slik at dagens test blir satt som Peak.

Denne Eltesten er ikke positiv enda, men tenker kanskje om et par dager :) merket litt elslim idag også, så noe snart vil skje :) legge inn aksjer i dag uansett :)

Vedlegg

• 6DC27ADE-8FDF-40CC-8164-FF29FCE8235F.jpeg
    6DC27ADE-8FDF-40CC-8164-FF29FCE8235F.jpeg
    205,8 KB · Visninger: 50
Nå er det «greier i greien», her! Johoo, det betyr at noe er på gang i alle fall :D men jeg kan potensielt ha det i ganske lang tid før el, da. Og testene er veldig negative enda. Lurer på hvor fort testene kan snu og bli positive :bookworm:

Hva skjer?:bored: Digital positiv i går

Vedlegg

• B01EB54F-8429-4384-88B4-026DE0A88697.jpg
    B01EB54F-8429-4384-88B4-026DE0A88697.jpg
    67,7 KB · Visninger: 51
Nå er det «greier i greien», her! Johoo, det betyr at noe er på gang i alle fall :D men jeg kan potensielt ha det i ganske lang tid før el, da. Og testene er veldig negative enda. Lurer på hvor fort testene kan snu og bli positive :bookworm:
«Greier i greien», av alle oversettelser og begreper for ting her inne, er dette definitivt blitt den beste! :laughing001

sånn fikk jeg også. Hadde positive tester i nesten 24 timer. Man skal visst regne eggløsning ca 24-35 timer etter første positive test.

sånn fikk jeg også. Hadde positive tester i nesten 24 timer. Man skal visst regne eggløsning ca 24-35 timer etter første positive test.

Åh, jeg mener å ha lest at det er etter peaken.. får søke opp i Premom-appen☺️

Ser at du har helt rett!☺️ Da er nok eggløsning i dag Satser på at innsatsen i går gjør susen!

Hahaha! Liker uttrykket :laughing001 Lurer på hva mannen hadde sagt om han visste at han ble sitert her inne:excited001:laughing005
Men spennende!! Woop!

Kan være du har kort LH-topp og «mistet» når den var positiv. Temper du?

nei temper ikke, husker det aldri om morgenen. Tviler egentlig på det pga jeg har testet veldig ofte (har ikke lagret alle inn i Premom). Og jeg testet strimmel samtidig som jeg tok den digitale, og da var digital positiv og strimmel negativ (på samme urin) :bored:

nei temper ikke, husker det aldri om morgenen. Tviler egentlig på det pga jeg har testet veldig ofte (har ikke lagret alle inn i Premom). Og jeg testet strimmel samtidig som jeg tok den digitale, og da var digital positiv og strimmel negativ (på samme urin) :bored:

Det var rart. Hadde du noen andre tegn til eggløsning?

Back
Topp