Det var rart. Hadde du noen andre tegn til eggløsning?
En del el.smerter har jeg, så tror noe holder på å skje. Fortsetter å teste å se om jeg får en peak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var rart. Hadde du noen andre tegn til eggløsning?
Ohlala! Ja nå snakker vi!«Greier i greien», el smerter og denne her i kveld! Nå begynner det vel å ligne på noe?
Vis vedlegget 355440
Happy bumping Gøy med positivt testDagens eltest! Ingen tvil her! Sterkere strek pluss jeg har merket elsmerter, hadde el slim igår osv faktisk litt gøy å se!
Oj! Tipper du vil få kryss i morgen med el på CD15 dvs at du er 2 dpo nå. Alkohol kan slå ut på tempen ja. Men for min del har det bare skjedd når jeg har vært full liksom. Ikke om jeg tar 2 glass vin gjennom kvelden.Jeg håper at dette viser at el faktisk skjedde denne gangen! Krysser fingrene for fortsatt stigning i morgen. Skal dog drikke alkohol i kveld.... Blir kanskje ikke riktig måling da? Eller?
Wow! Der var det ingen tvil har også lyst på en sånnDagens eltest! Ingen tvil her! Sterkere strek pluss jeg har merket elsmerter, hadde el slim igår osv faktisk litt gøy å se!
Mulig det blir mer enn 2 glass Ut å spise med jentene fra jobben i skikkelig bergensk solskinn Det blir bobler og brunsj, mimosas hele ettermiddagenOj! Tipper du vil få kryss i morgen med el på CD15 dvs at du er 2 dpo nå. Alkohol kan slå ut på tempen ja. Men for min del har det bare skjedd når jeg har vært full liksom. Ikke om jeg tar 2 glass vin gjennom kvelden.
Håper du snart får positive eltester!Wow! Der var det ingen tvil har også lyst på en sånn
Det hørtes LITT digg ut!! Men om du har en temp på bærtur spiller det ingen rolle, altså. Men om du får høy temp og kryss i morgen kan du jo se på lørdag om tempen i så fall holder seg. Det går også an å prøve å se om utfallet blir annerledes om man haker av på å ikke ta med en litt rar tempMulig det blir mer enn 2 glass Ut å spise med jentene fra jobben i skikkelig bergensk solskinn Det blir bobler og brunsj, mimosas hele ettermiddagen
Og håper at jeg er 2 dpo nå. Det hadde vært nydelig med dpo land Hadde samleie 3 dagene før el hvis den var cd15.. håper det holder. Var selvfølgelig på el dagen mannen blånektet
Ja, tror det blir LITT digg Gleder meg! Skal samleie de 3 siste dagene før EL være godt nok, eller er det selve dagen som er det aller beste? Blææ, håper det holderDet hørtes LITT digg ut!! Men om du har en temp på bærtur spiller det ingen rolle, altså. Men om du får høy temp og kryss i morgen kan du jo se på lørdag om tempen i så fall holder seg. Det går også an å prøve å se om utfallet blir annerledes om man haker av på å ikke ta med en litt rar temp
Ja skjønner hva du mener! Men de gangen jeg har hatt utslag så har jeg våkna fyllesyk liksom. Du vet sånn varm i kinnene. Men da har også tempen vært oppi 1 grad over så kommer jo an på hvor mye det blir i kveld og hvor lenge du drikker. Jeg har vært litt småsusete uten at det har gjort særlig utslag (ok, høres ut som DEN partyløva, men jeg har tross alt ganske mange prøveperioder i 20-åra bak meg )Ja, tror det blir LITT digg Gleder meg! Skal samleie de 3 siste dagene før EL være godt nok, eller er det selve dagen som er det aller beste? Blææ, håper det holder
Da skal jeg prøve å krysse av for å ikke ta den med dersom den er helt på bærtur. Det kjedelige nå er jo dersom tempen er ca samme som i dag eller bare litt høyere. For da er jo jeg redd for at den egentlig skulle vært lav
Hvor fort kan egentlig en el-test bli positiv? Hadde jeg ikke testet, ville jeg vært HELT overbevist om at el var rett i nærheten siden jeg både har greier i greien og litt vondt/øm i dag. Men testen ser jo bare sånn ut
Vis vedlegget 355463
Haha, liker det Partyløve! Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok til at jeg kjenner det i morgen Er enda i 20-årene så får unnskylde meg med det Får bare se hva tempen viser i morgen.Ja skjønner hva du mener! Men de gangen jeg har hatt utslag så har jeg våkna fyllesyk liksom. Du vet sånn varm i kinnene. Men da har også tempen vært oppi 1 grad over så kommer jo an på hvor mye det blir i kveld og hvor lenge du drikker. Jeg har vært litt småsusete uten at det har gjort særlig utslag (ok, høres ut som DEN partyløva, men jeg har tross alt ganske mange prøveperioder i 20-åra bak meg )
når det gjelder klaff med ligging tror jeg du nesten ikke kunne ligget bedre an. Er visst mye mer sannsynlig for at befruktning ved sex på dag 1 og 2 FØR el enn selve el-dagen
Ville forsøkt igjen i 11-12 tiden? Jeg fikk negativ på morgenurin og positiv etter kl 10.Hvor fort kan egentlig en el-test bli positiv? Hadde jeg ikke testet, ville jeg vært HELT overbevist om at el var rett i nærheten siden jeg både har greier i greien og litt vondt/øm i dag. Men testen ser jo bare sånn ut
Vis vedlegget 355463
Ville forsøkt igjen i 11-12 tiden? Jeg fikk negativ på morgenurin og positiv etter kl 10.
Oi Kult! Trodde jeg kjøpte masse tester men kan se ut som de vil ryke fortere enn planlagtDet kan skje bare på et par timer!