IKM Uke 19

Oi Kult! :D Trodde jeg kjøpte masse tester men kan se ut som de vil ryke fortere enn planlagt :angelic:
Jeg ble inspirert her inne til å kjøpe 100pk. Den kom i posten i går. Håper jeg slipper å åpne den:p Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte G-tester også:p:p

Jeg ble inspirert her inne til å kjøpe 100pk. Den kom i posten i går. Håper jeg slipper å åpne den:p Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte G-tester også:p:p

I 50-pakningen får man med 20 g-tester men jeg liker babyplan sine, så kjøper derfra. Håper ikke du får bruk for de da! håper ikke jeg får bruk for resten av mine heller!

Blir ikke helt klok på det her. Dagens test er absolutt positiv. Første «high» var vel på onsdag, men den var lavere enn de i går og i dag. Premom har estimert el til onsdag ut i fra forrige mens. Når tror dere eggløsning var/er??
Nei si det… jeg trodde at EL var etter Peak, så da kan det jo virke som at det er EL i morgen.. men jeg så noen her forrige dagen som skrev at EL var etter den første positive testen, så da skulle det jo allerede ha vært.. :bored:

Nei si det… jeg trodde at EL var etter Peak, så da kan det jo virke som at det er EL i morgen.. men jeg så noen her forrige dagen som skrev at EL var etter den første positive testen, så da skulle det jo allerede ha vært.. :bored:

Ja, det er det som forvirrer meg.. slik jeg forstår Premom er det etter peaken, men hvis man har flere dager med like sterke tester som peaken er det den første av disse. Men ikke sikker! Jeg reiser vekk i helgen, så håper onsdagens innsats holder..

Hvor fort kan egentlig en el-test bli positiv? Hadde jeg ikke testet, ville jeg vært HELT overbevist om at el var rett i nærheten siden jeg både har greier i greien og litt vondt/øm i dag. Men testen ser jo bare sånn ut :bored:

Vis vedlegget 355463
Jeg opplever og at de ligger veldig lavt på morgenurin. Men dette er første gang jeg tester for el altså. Min lå som dine til i går, å det ser ut til å være toppen min, etter de testene i går flyttet Premom el til i dag (lå i utgangspunktet på i går). Hadde og mye av disse murringene i noen dager i forkant.

Wow! Der var det ingen tvil :D har også lyst på en sånn :angelic:
Jeg trodde ikke jeg kom til å få sånn så raskt. Jeg har en syklus som er veldig ustabil og forventet egentlig ikke før rundt 3 mai. Men er det slik at el er i morgen? Legger inn aksjer i dag og i morgen hvertfall :)

Hvor fort kan egentlig en el-test bli positiv? Hadde jeg ikke testet, ville jeg vært HELT overbevist om at el var rett i nærheten siden jeg både har greier i greien og litt vondt/øm i dag. Men testen ser jo bare sånn ut :bored:

Vis vedlegget 355463
Jeg får peak ca to dager etter sånne tester som du har over her :)
Om du har smerter nå, blir testene dine sikkert positive ila kort tid! (Verste fall et par dager) :)

Syns dette er veldig gøy, jeg! Veldig positiv, tross tre kopper kaffe og en del vann

Vedlegg

• C4A7FB9E-4959-4153-951B-12021FAC8C5B.jpeg
    C4A7FB9E-4959-4153-951B-12021FAC8C5B.jpeg
    218,7 KB · Visninger: 70
Apropo når man skal he sex forhold til eggløsning. Nå leser jeg flere plasser at man burde faktisk ha samleie FØR eggløsningstesten slår ut... jaja da har jeg gardert meg hvertfall siden vi hadde samleie igår og skal ha det i dag hvertfall ;)

så jeg tenker for å øke sjansen sin for å bli gravid så burde man absolutt ha jevnlig sex før og etter eggløsningen forventes :) spennende å se om den lille sitter med dette her!

hvordan gjør dere det rundt forventet el?

Last edited:
Apropo når man skal he sex forhold til eggløsning. Nå leser jeg flere plasser at man burde faktisk ha samleie FØR eggløsningstesten slår ut... jaja da har jeg gardert meg hvertfall siden vi hadde samleie igår og skal ha det i dag hvertfall ;)

så jeg tenker for å øke sjansen sin for å bli gravid så burde man absolutt ha jevnlig sex før og etter eggløsningen forventes :) spennende å se om den lille sitter med dette her!

hvordan gjør dere det rundt forventet el?

Ja, er de to dagene før eggløsningen som statistisk mest fruktbare. Vi prøver å få til annenhver dag i uken rundt eggløsning ☺️

Ja, er de to dagene før eggløsningen som statistisk mest fruktbare. Vi prøver å få til annenhver dag i uken rundt eggløsning ☺️
Ja da kan det faktisk stemme veldig! Fordi jeg har hatt sex etter jeg har sett tegn på el. Har egentlig aldri testet eller sjekket etter el før denne gangen :) blir spennende å se :)

ja annenhver dag har vært min strategi. Men nå kjører jeg på litt ekstra :)

Ja da kan det faktisk stemme veldig! Fordi jeg har hatt sex etter jeg har sett tegn på el. Har egentlig aldri testet eller sjekket etter el før denne gangen :) blir spennende å se :)

ja annenhver dag har vært min strategi. Men nå kjører jeg på litt ekstra :)

Håper det gjør susen!

Hei. Kan jeg spørre hvor du kjøpte disse testene og hva egentlig toll kom på?

Kjøpe på Amazon. Ingen toll ☺️ Mener det ble rundt 350-400 kr, der ca. halvparten var fraktkostnad. Tror jeg har lagt ut link tidligere i denne tråden!

Tankene om prøving og baby tar helt av for tiden. Melder meg inn her da det er godt å tømme tankene for likesinnede:angelic:
tror el var i går eller i dag. Hadde ikke flere el-tester igjen :banghead: Men hadde tegn på at el var/er..
dag 33 etter MA. Håper på positiv test igjen snart:rolleyes::rolleyes:

muumimamma - b2 - PP 1 etter MA - el 30.04 - ikm 14.05

Tankene om prøving og baby tar helt av for tiden. Melder meg inn her da det er godt å tømme tankene for likesinnede:angelic:
tror el var i går eller i dag. Hadde ikke flere el-tester igjen :banghead: Men hadde tegn på at el var/er..
dag 33 etter MA. Håper på positiv test igjen snart:rolleyes::rolleyes:

muumimamma - b2 - PP 1 etter MA - el 30.04 - ikm 14.05

Velkommen ❤️ Godt å ha et sted å lufte tankene! Man kan jo bli sprø av langt mindre.. håper det går veien for deg denne gangen!

Back
Topp