IKM Uke 19

Det er nok ganske komplekst dette her. Får bare satse på jevn aksjeinnlegg så får det stå til:nailbiting: da har man gjort det man kan for å få klaff. Men absolutt spennende og litt altoppslukende

Ja, absolutt! Er dessverre ikke såååå flinke til hyppig aksjeinnlegg for tiden, men vi fokuserer nå på den omtrentlige perioden rundt el i alle fall☺️ Får håpe vi er superfruktbare!

Gårdagen var bare kjip... lite respons på el tester og lite tegn til at el var i anmarsj. Pluss feil i leveransen fra babyplan var jeg rimelig mutt. I dag derimot! Mail fra babyplan med beklagelse, og 21 el strimler på vei til meg. Starta dagen med en nesten kritthvit el test, men har sett mange skrive at den ikke bør tas tidlig på morningen, jeg stod opp før 06.00.. men når jeg kom hjem var det plutselig to tydelige streker, ikke positiv ennå, men et betydelig hopp, så tenker det må være positivt nokk. Masse tegn på el i løpet av dagen og håper og tror den kommer i morgen! Har foresten kjøpt nye el tester på apoteket i dag, så jeg har til testing i morgen, men da har jeg til neste pp om vi ikke har superflaks da :happy:

Ja, absolutt! Er dessverre ikke såååå flinke til hyppig aksjeinnlegg for tiden, men vi fokuserer nå på den omtrentlige perioden rundt el i alle fall☺️ Får håpe vi er superfruktbare!

Ja håper på det! Får si som jeg har sagt x-antall pp: har veldig tro denne gangen!:smiley-bounce022

Gårdagen var bare kjip... lite respons på el tester og lite tegn til at el var i anmarsj. Pluss feil i leveransen fra babyplan var jeg rimelig mutt. I dag derimot! Mail fra babyplan med beklagelse, og 21 el strimler på vei til meg. Starta dagen med en nesten kritthvit el test, men har sett mange skrive at den ikke bør tas tidlig på morningen, jeg stod opp før 06.00.. men når jeg kom hjem var det plutselig to tydelige streker, ikke positiv ennå, men et betydelig hopp, så tenker det må være positivt nokk. Masse tegn på el i løpet av dagen og håper og tror den kommer i morgen! Har foresten kjøpt nye el tester på apoteket i dag, så jeg har til testing i morgen, men da har jeg til neste pp om vi ikke har superflaks da :happy:

Godt å høre at det går bedre i dag! Kanskje du får enda sterkere test snart? Håper el kommer som den skal!❤️

Siden jeg ikke fikk el før i dag hopper jeg inn hit, om det er greit :)
Egentlig IKM søndag 9.05, men tipper det nå blir rundt 10.05 :)

MSE93 - PP2 - B2 - EL 28.04 - IKM 9.05/10.05

Fotballtrening etterfulgt av fjelltopp med mannen. Beina er gåen etter 12 km løping i går, men deilig nå! Håper (når jeg blir gravid) at jeg slipper HG eller andre plager å kan trene videre. Det var drømmen sist, men den brast fort:hilarious:

Mannen blånektet å legge aksjer i dag:hilarious: Der var ingen sjangs. Han sa vi kunne vente til i morgen:shifty: Men jeg hadde tenkt siste i sag også pause, bare for å være helt sikker. Ganske sikker på at el kanskje er i dag eller var i går.(hvis egget slapp) Så ville bare ta en siste runde just In case EL var litt sen:hilarious: I morgen er nok jeg «ferdig» for nå:hilarious::hilarious: Krysser fingrene for at de tre siste dagene holder:angelic:

Tror det kan være sånn etter peaken, at det går litt opp og ned. Hvis de fortsetter å stige igjen til samme nivå som forrige peak eller høyere kan det være egget ikke har sluppet enda. Skjedde med meg forrige syklus, men da var det noen dager mellom.
Vanligvis har den gått ned og blitt nede… jaja, tester igjen i morra og sjekker. Fikk lagt inn noen aksjer nå i kveld for sikkerhets skyld :p

Idag synes jeg at ELslimet tørket inn, så ift tidligere sykluser, så hadde jeg kanskje el igår da... Alt blir bare litt kvalifisert gjetting :happy: er glad for dpo land da, selv om det ble veldig laber innsats på aksjeleggingsfronten ;)

Mannen blånektet å legge aksjer i dag:hilarious: Der var ingen sjangs. Han sa vi kunne vente til i morgen:shifty: Men jeg hadde tenkt siste i sag også pause, bare for å være helt sikker. Ganske sikker på at el kanskje er i dag eller var i går.(hvis egget slapp) Så ville bare ta en siste runde just In case EL var litt sen:hilarious: I morgen er nok jeg «ferdig» for nå:hilarious::hilarious: Krysser fingrene for at de tre siste dagene holder:angelic:
Høres ut som dere fikk lagt inn med bra margin da :)

Blir gal av å vente på stigning. Pliiiis si det er min tur at egget slipper på første forsøk:smiley-angelic001

Vedlegg

• 71A568B8-E04D-4A5B-973A-08E94F5D5685.png
    71A568B8-E04D-4A5B-973A-08E94F5D5685.png
    279,7 KB · Visninger: 51
Siden jeg ikke fikk el før i dag hopper jeg inn hit, om det er greit :)
Egentlig IKM søndag 9.05, men tipper det nå blir rundt 10.05 :)

MSE93 - PP2 - B2 - EL 28.04 - IKM 9.05/10.05
Velkommen skal du være hit til oss:Heartred

Blir gal av å vente på stigning. Pliiiis si det er min tur at egget slipper på første forsøk:smiley-angelic001

Har ikke noe erfaring eller kunnskap om temping. Stiger temperaturen igjen etter el? Krysser fingrene for deg ❤️

Jeg tok nettopp en eggløsningstest som var mye svakere enn i går. Premom identifiserte peak på gårsdagens test, og den var jo sterk, men ikke like sterk som jeg har fått tidligere. Skal ta en ny test i 10-11-tiden, får ofte høyere da. Hvis peaken var i går blir vel eggløsningen i dag eller i morgen ☺️

Cd 13! Nå starter den kalkulerte aksjeleggingen :rolleyes: ønsk meg lykke til.. håper på tidlig el denne syklusen, dvs cd15-16! Men kan fort bli 21-22 :wtf:

Håper det er starten på en stigning vi ser! Men lurt å tempe tilfelle testene viste lure-el :angelic: men el kan vel ha vært 28. hvis vi ser starten på en stigning her?

Cd 13! Nå starter den kalkulerte aksjeleggingen :rolleyes: ønsk meg lykke til.. håper på tidlig el denne syklusen, dvs cd15-16! Men kan fort bli 21-22 :wtf:
Lykke til! Håper den kommer tidlig:angelic:

Håper det er starten på en stigning vi ser! Men lurt å tempe tilfelle testene viste lure-el :angelic: men el kan vel ha vært 28. hvis vi ser starten på en stigning her?
Det er ikke umulig! EL har vel mest sannsynlig (hvis det ble el) vært 27 eller 28 mtp på første positive testen. Men er vel enda håp i forhold til tempen. Håper den stiger. Foreløpig ganske stabil:p
Har enda ømme bryster, så håper det er et godt tegn på el:angelic: Tror elslimet er borte, så krysser fingrene for at det var el i går. I såfall har vi truffet bra på aksjelegging:smiley-angelic001

Jeg bruker vanligvis kun el-tester, men tenkte jeg skulle tempe i tillegg denne PP her. Aldri gjort det før, men tenkte det var verdt ett forsøk. Hadde peak på el-test 27.04 og antakelig el i går. La inn tempen i dag og FF mener jeg er 3 dpo i dag? Selv etter å ha lagt peak test 27.04.
Hadde sterke el smerter 26-28.04 så vil tippe FF har feil i dette tilfelle :)
Da er jeg i så fall 1 dpo i dag, og den forferdelige, men spennende ventetiden har begynt!

Jeg bruker vanligvis kun el-tester, men tenkte jeg skulle tempe i tillegg denne PP her. Aldri gjort det før, men tenkte det var verdt ett forsøk. Hadde peak på el-test 27.04 og antakelig el i går. La inn tempen i dag og FF mener jeg er 3 dpo i dag? Selv etter å ha lagt peak test 27.04.
Hadde sterke el smerter 26-28.04 så vil tippe FF har feil i dette tilfelle :)
Da er jeg i så fall 1 dpo i dag, og den forferdelige, men spennende ventetiden har begynt!
Kan du legge ut bilde av tempgrafen?

Back
Topp