|| IKM UKE 18 || 2019

Flere som har testet negativ, men tror de er gravid? Har vært uggen hele helgen, i dag klarer jeg ikke drikke kaffe på jobb og har mest lyst hjem å legge meg.

Flere som har testet negativ, men tror de er gravid? Har vært uggen hele helgen, i dag klarer jeg ikke drikke kaffe på jobb og har mest lyst hjem å legge meg.
Jeg har hatt murring og stikninger i magen itillegg til ømme nipler i helga så var helt sikker på at jeg var gravid men testen var negativ idag 12 dpo:(

Jeg har ikke vært så aktiv her denne perioden i og med at det skal nokså godt gjøres at det bli baby denne pp’n, men i dag er ikm og jeg pleier alltid å våkne til tr.
Men ingen tegn til noe :wideyed: Har ikke testet etter EL men den er vanligvis ganske stabil og jeg har siden desember hatt syklus på 27 dager, uansett.
Har jo selvfølgelig ikke noen graviditetstest liggendes, men om tr ikke kommer i løpet av dagen så får jeg tørre å kjøpe på nærbutikken :p

Hei dere! :)

Jeg har ikke lagt meg til i tråden her fordi jeg stresser og fort får forhåpninger.. Men nå klarer jeg ikke å la være!

Ser dere strek?! Øverste test er fra morgenen i dag, den andre ble tatt nå nettopp.
20190429_161735.jpg

Her har jeg skrudd opp kontrasten på bildet litt:
20190429_162821.jpg

Har flere mislykkede svangerskap bak meg, så tør ikke helt å forholde meg til at det kan ha klaffet på PP1 etter siste SA/kjemisk

Last edited:

Jeg har ikke lagt meg til i tråden her fordi jeg stresser og fort får forhåpninger.. Men nå klarer jeg ikke å la være!

Ser dere strek?! Øverste test er fra morgenen i dag, den andre ble tatt nå nettopp.
Vis vedlegget 296408

Vis vedlegget 296409

Har flere mislykkede svangerskap bak meg, så tør ikke helt å forholde meg til at det kan ha klaffet på PP1 etter siste SA/kjemisk
Ser absolutt strek :D

Vis vedlegget 296408

Vis vedlegget 296409

Der var det strek ja :happy:

Last edited:

Vis vedlegget 296408

Vis vedlegget 296409

Her er det strek ja!! :happy::happy:

Sorry for testespam fra meg men blir helt gal av disse supersvake testene :confused: Tok denne i ettermiddag, ikke noe særlig mer tydelig enn de tidligere. Er 12 dpo dagen det skal komme babystrek?:rolleyes:

Vedlegg

• C54FDF0F-805B-4280-86D0-212E7CA3D38C.jpeg
    C54FDF0F-805B-4280-86D0-212E7CA3D38C.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 86
Dessverre så kom tr i dag :( så kjipt! Jeg fikk jo skikkelig troa! Men neste pp, DA går det :p

Hei alle! Hopper inn her, selv og jeg egentlig regnet IKM mot slutten av forrige uke.

Skulle egentlig fått TR i helga. Den har ennå ikke komt, men jeg har heller ikke fått noe utslag på g-test og derfor trodd at jeg nok har regna EL litt for tidlig,og at TR var rett rundt hjørnet. (temper ikke, så regner derfor EL ca 24t etter siste positive EL test.)

Helt til test fra i dag morgen...:rolleyes: den er svak, men jeg fikk synlig rosa strek innen fristen.
72C1EE70-0A00-4C5F-901D-99B90590FC00.png

Det som er litt rart er at jeg i dag er på syklysdag 30, og ut i fra EL-testene skulle jeg vært på dpo 17, og syns dermed dette er litt svakt...:nailbiting:

Jeg tok denne 6 dpo, og følte jeg kunne skimte en syyykt svak strek. Men på bildet ser jeg ingenting. Den er nok blenda.
Er 8 dpo i dag, ikke testet siden. Ikke planer om det heller. Føler jeg er skikkelig negativ, trur ikke det klaffet nå heller...

Vedlegg

• F4A492B6-B167-4384-9EB2-1EE4636CB96A.jpeg
    F4A492B6-B167-4384-9EB2-1EE4636CB96A.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 57
Jeg kan settes på tr:( Får håpe det går bedre neste runde:happy:

Back
Topp