Vis vedlegget 296374
12 dpo og brukt babyklister
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 296374
Jeg har hatt murring og stikninger i magen itillegg til ømme nipler i helga så var helt sikker på at jeg var gravid men testen var negativ idag 12 dpoFlere som har testet negativ, men tror de er gravid? Har vært uggen hele helgen, i dag klarer jeg ikke drikke kaffe på jobb og har mest lyst hjem å legge meg.
Tr kom med ett brak i dag lykke til alle sammen denne uka
Stor klem til dere! Masse lykke til med ny pp!Jeg kan settes på TR
Gratulere så mye!Vis vedlegget 296374
Ser absolutt strekHei dere!
Jeg har ikke lagt meg til i tråden her fordi jeg stresser og fort får forhåpninger.. Men nå klarer jeg ikke å la være!
Ser dere strek?! Øverste test er fra morgenen i dag, den andre ble tatt nå nettopp.
Vis vedlegget 296408
Her har jeg skrudd opp kontrasten på bildet litt:
Vis vedlegget 296409
Har flere mislykkede svangerskap bak meg, så tør ikke helt å forholde meg til at det kan ha klaffet på PP1 etter siste SA/kjemisk
Hei dere!
Jeg har ikke lagt meg til i tråden her fordi jeg stresser og fort får forhåpninger.. Men nå klarer jeg ikke å la være!
Ser dere strek?! Øverste test er fra morgenen i dag, den andre ble tatt nå nettopp.
Vis vedlegget 296408
Vis vedlegget 296409
Har flere mislykkede svangerskap bak meg, så tør ikke helt å forholde meg til at det kan ha klaffet på PP1 etter siste SA/kjemisk
Her er det strek ja!!Hei dere!
Vis vedlegget 296408
Vis vedlegget 296409
Ser absolutt strek
Der var det strek ja
Her er det strek ja!!
Dessverre så kom tr i dag så kjipt! Jeg fikk jo skikkelig troa! Men neste pp, DA går det
Så dumt! Masse lykke til videre!Jeg kan settes på tr Får håpe det går bedre neste runde
Må bare gratulere jeg Fiin stigning!