Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo og i stad kjente jeg noe som hogget til på venstre side av magen. Helt spesielt. Jeg stoppet opp og liksom "hva var det?" mulig det bare er luft i tarmene som stakk til for her er det luftig folkens  men likevel en spennende følelse. Etter dette så er jeg liksom litt øm i magen på denne siden. Har jo egentlig mistet all tro på at dette skal gå naturlig, men likevel så sitter det en liten faen i meg som liker å være optimist. Så da blir det begge deler. Veldig greit for skuffelsen blir ikke så stor når det er negativ test, og gleden blir bare enda større hvis jeg en gang får det. To fluer i en smekk
Åh, spennende. Håper det er det da Kommer de sann på siden da? Anatomi er ikke min sterke side så jeg vet ikke helt hvor livmoren sitter en gang jegÅåh det høres ut som festesmerter. Jeg får et skarpt stikk og øm etterpå når egget fester seg. Akkurat rundt 7 dpo typisk
Åh, spennende. Håper det er det da Kommer de sann på siden da? Anatomi er ikke min sterke side så jeg vet ikke helt hvor livmoren sitter en gang jeg
Men det varte liksom i 30 sekunder. Så jeg rakk liksom og kjenne ordentlig etterDet kan komme litt her og der mener jeg. Sist stakk det nedover så jeg måtte knekke litt sammen. Rekker som regel ikke tenke på mye på hvor det sitter for det kommer så brått
Nei, tør ikke tro noe lenger jeg etter så mange år uten prevansjon og så mange mnd med aktiv prøving uten en eneste positiv test. Men jeg prøve rå holde meg positiv, blir ikke skuffet lenger bare fly forbannaMye murringer i dag så lurer på om TR kanskje er på vei. 8 dpo uten TR eller spotting er det lengste jeg har kommet utenom syklus der jeg hadde en tidlig SA/kjemisk så det er noe å være glad for uansett Når jeg var gravid var jeg helt sikker på at det hadde på at det hadde klaffet allerede fra 5 dpo, har ikke den følelsen nå så tror ikke det har klaffet
Har noen av dere troa på at det klaffet denne PPen?
Jeg ser den! Dumt babyplan har så mange lurestreker for tiden. Jeg har fått ganske mange slike, men jeg synes den ser rosa utDenne testetøsa røyk på test nr to i dag Er det bare jeg som ser en svak skygge på den nederste testen? Lider av alvorlig streksyn men mannen mener også det er en skygge på denne, håper det er starten på en fin og rosa strek
Jeg har kun fått skikkelig strek på babyplan når jeg har hatt HCG i kroppen tidligere, denne er så svak at slike regner jeg uansett ikke medJeg ser den! Dumt babyplan har så mange lurestreker for tiden. Jeg har fått ganske mange slike, men jeg synes den ser rosa ut
Så kjedelig Måtte spiren sitte neste PP!Jeg kan settes opp på tanta. BLOODY HELL!
Kom 2 dager før forventet også, så rakk aldri å teste engang.