|| IKM UKE 18 || 2019

Pleier du å ligge såpass lavt med tempen? Jeg tenker at enten så var EL på cd 20, eller så har ikke egget sluppet helt enda med tanke på max på monitoren på dag 21-22. :) Ut i fra min egen kurve så hadde jeg nok EL samme dag som jeg hadde positiv EL-test denne mnd. Har du hatt noen andre symptomer på at EL har vært?
Bruker å ligge så lavt med temp ja. Hadde slim helt til dag 20, når jeg hadde maks på monitor var strips negative igjen :bored: Virker som jeg hadde en kort LH topp på kvelden dag 20, siden det kun var da jeg fikk positive strips! Spennende å se når tr kommer, eller ikke kommer:hilarious: Jeg har hatt kort lutealfase tidligere så kanskje derfor jeg har lav temp? Måler progesteron denne PP så finner vell ut av det snart :happy:

Bruker å ligge så lavt med temp ja. Hadde slim helt til dag 20, når jeg hadde maks på monitor var strips negative igjen :bored: Virker som jeg hadde en kort LH topp på kvelden dag 20, siden det kun var da jeg fikk positive strips! Spennende å se når tr kommer, eller ikke kommer:hilarious: Jeg har hatt kort lutealfase tidligere så kanskje derfor jeg har lav temp? Måler progesteron denne PP så finner vell ut av det snart :happy:
Blir spennende å høre da :) Høres ut som om du har hatt en veldig kort topp da ja, for det ser ut som EL var på dag 20 så ;)
Måtte TR holde seg langt unna :D

I morgon er det vår veke, juhuuu!! :happy: Eg er 8 DPO og kjenner på all slags symptom, men veit jo dessverre at det er størst prosentvis sjanse for at det ender med TR. Men håpet er der jo! Skal ta ein test på torsdag, 12 DPO... Lykke til til alle!

La oss satsa på at det blir vill gravidbaluba her!!! :happy093

Mellom 9/10 dpo her , usikker siden jeg ikke vet når egget slapp. Negativ test i dag, men var som forventet:rolleyes: alt for tidlig enda.

Bare for å sammeligne...
Tok den første testen på fredag, og den andre nå nettopp...
Ikke hatt noen positive verken på lørdag eller i går.
Men hva skjer? Er dette min topp tru? Skjønner ikke hvorfor streken ikke er sterkere eller svakere enn det den var på fredag..

Er på syklusdag 17 i dag. Og venter IKM helt sikkert 4. eller 5. Mai, sa mens alltid er on point her...

Vedlegg

• 5B2FA4DA-3400-4636-B208-C7F5FD80DFD1.jpeg
    5B2FA4DA-3400-4636-B208-C7F5FD80DFD1.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 47
  • 2A099514-FD76-454E-808E-31B3AE94FFEC.jpeg
    2A099514-FD76-454E-808E-31B3AE94FFEC.jpeg
    13 KB · Visninger: 49
I morgon er det vår veke, juhuuu!! :happy: Eg er 8 DPO og kjenner på all slags symptom, men veit jo dessverre at det er størst prosentvis sjanse for at det ender med TR. Men håpet er der jo! Skal ta ein test på torsdag, 12 DPO... Lykke til til alle!

La oss satsa på at det blir vill gravidbaluba her!!! :happy093
Er det ikke neste uke? :hilarious:

Slenger inn en fot her også jeg :) Tidlig el denne syklusen :)

Kattedama! - 25 år - B1 - PP 12 - EL 23.04 - IKM 05.05

Oi , så morro å se at så mange er langt uti dpo land allerede :D jeg fikk dessverre ikke testene mine før påsken , men spådd EL i morgen. Og kan stemme godt .. hatt så sinnsyke til EL smerter idag , pluss slim... La inn aksjer i overigår , idag og kjører vel på en til i morgen. Har vel EL idag eller så er den i morgen :smiley-angelic001 får liksom ikke nyti sexen når man har så vondt heller :( men men... blir spennende å følge med på dere videre. Får håpe på mange positive tester :love017

Jeg er 1 dpo i morgen (eller i overimorgen ) så føler med deg. Hehe :)

I følge countdowntopregnancy så er jeg 1 dpo i dag, og mente at eggløsning var i går..
I følge Flo, så var eggløsning 18. April, og er dermed 5 dpo.
Og i følge P.C så var eggløsning var eggløsning på lørdagen, og er dermed 3 dpo....
Haha :hilarious:

Så, egentlig vet jeg ikke. Trur ikke jeg skjønte stort av eggløsningstestene heller. Men vi har lagt inn aksjer annenhver dag, pluss noe mer. Så det burde holde...Krysser fingre og tær...

Dette er den sterkeste streken jeg har hatt denne perioden...
Noe som sikkert vil si at jeg har en kort lutealfase...
Venter mens om 11-12 dager.

Vi la inn aksjer i går kveld. Men burde vi legge inn aksjer i dag, eller i morgen nå da? Noen tanker..? :hilarious:
Mannen min er ikke kjempe ung lenger, så har på følelsen at jeg må velge.. .:hilarious::hilarious:

Vedlegg

• C939D52A-F342-401D-9F56-07CF65888C9E.jpeg
    C939D52A-F342-401D-9F56-07CF65888C9E.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 55
IMG_20190423_091008.jpg

CD18 idag og EL var nok mellom igår kveld og idag tidlig :)

Jeg er på CD23 og 7dpo i dag. Venter tanta på lørdag.

Har klart å fokusere minimalt på prøvingen i påsken, og føler meg rimelig avslappet til hele greia, så får se hva som kommer ut av det.
Har tatt litt tilskudd med bidronninggelè før- og Wild Yam etter EL denne perioden, men ikke hver dag. Glemte det litt vekk av og til...

Åja sjølvsagt, snakk om å vera svimete!! :yuck: Er nok fordi eg har IKM på mandag allerede, haha. Uansett, det nærmar seg iallfall!! :D
Hahaha! Jeg skjønte ingenting når jeg skulle melde meg inn her og så meldingen din :hilarious: Ja men dette er vel feil tenkte jeg da :hilarious:
Nærmer seg gjør det absolutt! :D

11/12 dpo i dag, negativ test og mista motet helt:rolleyes: er bare noen få dager til mensen kommer her nå, men sist syklus kom den noen dager før, og det er ikke helt bra når man er prøver :hilarious: legger ved dagens negative snøtest

Vedlegg

• FB16334D-E242-4E68-BF6F-BCF7083B042F.jpeg
    FB16334D-E242-4E68-BF6F-BCF7083B042F.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 50
10 dpo i dag og negative tester her også. Gidder ikke teste mer før evt at tr uteblir, men sånn som det kjennes ut nå så er det ikke lenge til hu kommer :sorry:

Back
Topp