Velkommen velkommen! Masse lykke til!Le2019 - 33år - B1 - pp3 etter MA - EL 18.4 - IKM 1.5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen velkommen! Masse lykke til!Le2019 - 33år - B1 - pp3 etter MA - EL 18.4 - IKM 1.5
Tusen takk håper det klaffer nå for gubben jobber på sjøen så hvis det ikke klaffer denne måneden så er det mange måneder til han er hjemme i eggløsningstidaVelkommen velkommen! Masse lykke til!
Tiden går så treeegt! Er selv 2-3 DPO, men det føles ut som så mye mer!Så var det bare å vente i disse kjedelige dpo dagene ifølge appen er jeg 3 dpo
Tiden går så treeegt! Er selv 2-3 DPO, men det føles ut som så mye mer!
Ugh, liker ikke DPO-dagene jeg Det er deilig de to første dagene, så blir det bare kjedelig. Og så er man så spent at kroppen begynner å lage artige symptomer som en aldri har lagt merke til før Kroppen min har lurt meg så mange ganger nå at det er ikke artig en gangKjenner meg igjen! Er 9 DPO med kritthvite tester, ser for meg at jeg må teste helt fram til IKM.. Dagene snegler seg jo av gårde!
Du får ha masse lykke til videre!Jeg bytter gruppe Mens kom litt senere enn den skulle. Lykke til alle sammen!
Ja tiden går alt for tregtTiden går så treeegt! Er selv 2-3 DPO, men det føles ut som så mye mer!
Hellu!
Utålmodig som jeg er fant jeg ut at det bare var å kjøre på med IKM uke 18!
Før opp:
Nick - Alder - B? - PP? - EL - IKM
Endelig kom EL!
Majamor - 25 år - B1 - pp5 - EL 19.04.19 - IKM - 02.05.19
Jeg har hatt kort lutealfase og hatt en tidlig SA som muligens kom av dette, så håper den har blitt lenger nå. Tar prøver hos legen denne PP så får progesteronstøtte hvis det viser seg at jeg har lavt progesteron nivå Håper det klaffer denne pp så slipper jeg noe mer prøver hos legen
Er det noen som prøver noen kjerringråd denne prøveperioden? Jeg har drukket solvipect og grapefrukt juice før EL, tar babyklister (fruktus femina) etter EL. Tar i tillegg omega 3 og multivitamin Planen var å spise ananas etter EL også men det har jeg ikke fått kjøpt...
Glidemiddelgreier glemte jeg å nevne! Brukte concive+ også Denne runden føler jeg nesten ingenting står uprøvdJaaa...
Hostesaft, grapefrukt juice, vitaminer oog skal prøve noe glidemiddelgreier jeg kjøpte fra babyplan....
Glidemiddelgreier glemte jeg å nevne! Brukte concive+ også Denne runden føler jeg nesten ingenting står uprøvd