|| IKM UKE 18 || 2019

Kjenner meg igjen! Er 9 DPO med kritthvite tester, ser for meg at jeg må teste helt fram til IKM.. Dagene snegler seg jo av gårde!
Ugh, liker ikke DPO-dagene jeg :hilarious: Det er deilig de to første dagene, så blir det bare kjedelig. Og så er man så spent at kroppen begynner å lage artige symptomer som en aldri har lagt merke til før :rolleyes: Kroppen min har lurt meg så mange ganger nå at det er ikke artig en gang:wideyed::hilarious:

Positiv el test idag, så mulig egget slipper litt tidligere enn antatt! :joyful: Da kommer de lange dagene i dpo-land om ikke lenge :hilarious: Håper på mange positive tester for gruppa vår!
:happy093

Positiv EL test igår og negativ idag. Stikker mye i høyre sida ikveld så regner med jeg er 1Dpo imorgen. Blir spennende å teste om 13dager hvis jeg greier å holde meg så lenge :angelic:

Håper på masse positive tester på alle sammen:woot:

Endelig kom EL!

Majamor - 25 år - B1 - pp5 - EL 19.04.19 - IKM - 02.05.19

Jeg har hatt kort lutealfase og hatt en tidlig SA som muligens kom av dette, så håper den har blitt lenger nå. Tar prøver hos legen denne PP så får progesteronstøtte hvis det viser seg at jeg har lavt progesteron nivå :happy: Håper det klaffer denne pp så slipper jeg noe mer prøver hos legen :p

Endelig kom EL!

Majamor - 25 år - B1 - pp5 - EL 19.04.19 - IKM - 02.05.19

Jeg har hatt kort lutealfase og hatt en tidlig SA som muligens kom av dette, så håper den har blitt lenger nå. Tar prøver hos legen denne PP så får progesteronstøtte hvis det viser seg at jeg har lavt progesteron nivå :happy: Håper det klaffer denne pp så slipper jeg noe mer prøver hos legen :p
:smiley-bounce016

Er det noen som prøver noen kjerringråd denne prøveperioden? Jeg har drukket solvipect og grapefrukt juice før EL, tar babyklister (fruktus femina) etter EL. Tar i tillegg omega 3 og multivitamin :D Planen var å spise ananas etter EL også men det har jeg ikke fått kjøpt...

Er det noen som prøver noen kjerringråd denne prøveperioden? Jeg har drukket solvipect og grapefrukt juice før EL, tar babyklister (fruktus femina) etter EL. Tar i tillegg omega 3 og multivitamin :D Planen var å spise ananas etter EL også men det har jeg ikke fått kjøpt...

Jaaa...
Hostesaft, grapefrukt juice, vitaminer oog skal prøve noe glidemiddelgreier jeg kjøpte fra babyplan.... :hilarious:

Glidemiddelgreier glemte jeg å nevne! Brukte concive+ også :hilarious: Denne runden føler jeg nesten ingenting står uprøvd :hilarious:

Haha, ja! Er conceive+ jeg også har. Følte skikkelig behov for å prøve alt mulig, så klar for å bli gravid denne måneden!
Tatt el tester en stund nå, men føler den aldri blir sterkere.. Men venter nok ikke el før til lørdag da, så er fortsatt håp :happy:

Back
Topp