|| IKM UKE 18 || 2019

Da har tanta kommet og vi er i gang med ny pp. Krysser fingrene for at påskekos er det som må til og at vi alle får starte 2020 på best mulig måte:Heartred

Denne perioden SKAL det sitte!! Samboer og jeg hadde egentlig hele tiden sett for oss å begynne i april, men begynte i januar.. Men nå føler jeg skikkelig at det var jo hele tiden meningen med april, så nå skal den bare sitte!
Har kjøpt el tester, og tenkte jeg skulle teste etter el for første gang denne gangen..
Håper skikkelig at denne IKM gruppen blir full av positive tester, og at vi blir med hverandre inn i termingruppen for Januar. :Heartred:Heartred

Vil Ha En Baby Til
27 år
B2 (har en fra før)
PP1
El mellom 12.-20. april
Ikm mellom 27.-30. april.

Tok el rest i sta. Helt negativ. Tydeligere streker i starten av uken, men det var på cd 7-9. Rart.

Appen sier 5 dager i eggløsning, så bare å kjøre på disse dagene her nå:D jeg tester ikke med eggløsningstester , blir bare stresset av dem:laughing025

La Linea – 35 – B2 – PP7 – EL ca. 14/15.04 – IKM 28/29.04

Appen sier 5 dager i eggløsning, så bare å kjøre på disse dagene her nå:D jeg tester ikke med eggløsningstester , blir bare stresset av dem:laughing025

Jeg har tre ulike apper, som spår el på tre forskjellige dager denne perioden!! :hilarious: Så vi får bare humpe i vei, skjønner jeg.
Har kjøpt endel el tester og tenkte jeg skulle prøve dette for første gang. Men redd jeg blir stresset av det.. Jeg har så veldig lyst til at det skal klaffe denne gangen, da det var denne måneden vi planla å begynne prøvingen fra helt fra start.. Ønsket oss en 2020 baby :Heartred

Da har vi vært hos legen og fått henvisning til sykehuset for utredning. Endelig:Heartred Trodde aldri når vi begynte denne "reisen" at vi skulle være en av de som 2 år etterpå skulle sitte med 3 aborter bak oss og en prøvetid på så lenge.. MEN nå skal det gå!!! Nå får de jammen finne en løsning, for barn skal det bli uansett:Heartred

Du kan visst slette meg herfra.. TR kom ikke når jeg trodde allikavel, så jeg venter enda. Negative graviditetstester, på cd 35 idag :shifty:

Jeg har tre ulike apper, som spår el på tre forskjellige dager denne perioden!! :hilarious: Så vi får bare humpe i vei, skjønner jeg.
Har kjøpt endel el tester og tenkte jeg skulle prøve dette for første gang. Men redd jeg blir stresset av det.. Jeg har så veldig lyst til at det skal klaffe denne gangen, da det var denne måneden vi planla å begynne prøvingen fra helt fra start.. Ønsket oss en 2020 baby :Heartred
Haha tre apper faktisk:rolleyes: Nice :D venter spent på el til helga, skal ikke teste etter den, bare sjekke utflod :smug:

HM89 - 29- B2 (første felles ) - PP6 - EL 23.04 - IKM 05.05

Masse lykke til jenter <3 La oss få ett 2020 barn :love017:love017

Tanta er offisielt over, og jeg krysser fingrene for at det var siste gang jeg så noe til hun i år!
Da bærer det mot maaasse kos i påskeuka, og håper at mennene våre får fylt opp påskeeggene våre med det riktige godtet... :hilarious: #klein

Masse lykke til jenter, håper spiren sitter for oss denne gangen og at det blir mange positive tester!
Håper vi får følge hverandre i termin gruppen for januar 2020.:Heartred

Happy humping :dance008

Andre med el i helga som har begynt å få el slim?:rolleyes: Jeg har begynt i dag:D

Jeg skulle hatt el på søndag 14 eller mandag 15. Jeg begynte å få el slim på tirsdag - CD 11. Har aldri fått det så tidlig før! :woot: Pleier å ha sykluser på 30-35 dager. Fikk eggløsningstester i posten i går. Fikk to sterke streker - så el var vel i går eller i dag :rolleyes: så er vel egentlig feil ikm-gruppe :p

Back
Topp