Onskerfor2019
Forelsket i forumet
Da har tanta kommet og vi er i gang med ny pp. Krysser fingrene for at påskekos er det som må til og at vi alle får starte 2020 på best mulig måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg ført deg opp! Masse lykke til!Sunni3 - 25 år - B1 - PP8 - EL 16.4 - IKM 30.4
Mekanikerfrue
33 år
B 2 fra før
Pp8(2etter ma)
El 18/4
Ikm 3/5
Velkommen begge to! Masse lykke til!Vil Ha En Baby Til
27 år
B2 (har en fra før)
PP1
El mellom 12.-20. april
Ikm mellom 27.-30. april.
Tok el rest i sta. Helt negativ. Tydeligere streker i starten av uken, men det var på cd 7-9. Rart.
Appen sier 5 dager i eggløsning, så bare å kjøre på disse dagene her nå jeg tester ikke med eggløsningstester , blir bare stresset av dem
Så dumt Masse lykke til videre!Du kan visst slette meg herfra.. TR kom ikke når jeg trodde allikavel, så jeg venter enda. Negative graviditetstester, på cd 35 idag
Velkommen velkommen! Masse lykke til!La Linea – 35 – B2 – PP7 – EL ca. 14/15.04 – IKM 28/29.04
Haha tre apper faktisk Nice venter spent på el til helga, skal ikke teste etter den, bare sjekke utflodJeg har tre ulike apper, som spår el på tre forskjellige dager denne perioden!! Så vi får bare humpe i vei, skjønner jeg.
Har kjøpt endel el tester og tenkte jeg skulle prøve dette for første gang. Men redd jeg blir stresset av det.. Jeg har så veldig lyst til at det skal klaffe denne gangen, da det var denne måneden vi planla å begynne prøvingen fra helt fra start.. Ønsket oss en 2020 baby
Måtte spiren sitte nå! Masse lykke til!HM89 - 29- B2 (første felles ) - PP6 - EL 23.04 - IKM 05.05
Masse lykke til jenter <3 La oss få ett 2020 barn
Andre med el i helga som har begynt å få el slim? Jeg har begynt i dag