|| IKM UKE 18 || 2019

Andre med el i helga som har begynt å få el slim?:rolleyes: Jeg har begynt i dag:D
Jeg aner ikke hva som skjer med kroppen min. Vet at jeg har ustabile sykluser, men de to siste var på 24 og 34. Så jeg starta å teste el i CD7, er nå CD15 og fortsatt ikke i nærheten av å ha el. Litt sterkere i dag enn tidligere, men ikke i nærheten av positiv.

Men jeg har hatt el symptomer siden mandag (CD11) og det dår jeg ved hver syklus, men jeg vet likevel ikke når eggløsningen skjer.. Blir gal! :wtf:

Jeg aner ikke hva som skjer med kroppen min. Vet at jeg har ustabile sykluser, men de to siste var på 24 og 34. Så jeg starta å teste el i CD7, er nå CD15 og fortsatt ikke i nærheten av å ha el. Litt sterkere i dag enn tidligere, men ikke i nærheten av positiv.

Men jeg har hatt el symptomer siden mandag (CD11) og det dår jeg ved hver syklus, men jeg vet likevel ikke når eggløsningen skjer.. Blir gal! :wtf:
Tester ikke etter el. Men har slim og var hos gynekolog her for 2 uker siden, og der er alt som det skal. Så vêr jeg har el i løpet av en syklus nå da:rolleyes: el kommer nok lørdagsnatt regner jeg med siden el slimet har begynt nå. Får også sjukt vondt dagen etter egget slipper

Ble ferdig med mensen i går, og i dag tok jeg el test :hilarious::hilarious: Litt vel ivrig der! Må nok vente en ukes tid..

Vedlegg

• 6E92C3A1-60FB-403B-BB40-11008334B72B.jpeg
    6E92C3A1-60FB-403B-BB40-11008334B72B.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 53
Venter el i dag, fikk lagt inn aksjer i går, så venter bare på el smerter skal komme sigende iløpet av morgen dagen , men fikk lite el slim denne gang, så må bare vente å se om kanskje el er litt forsinket også :)

Fikk nesten positiv el test i dag tidlig, aldri vært så sterk før (kun testa denne syklusen, PP1). Hadde syke el smerter i hele går, nesten som menssmerter, så er veldig spent på el testen jeg skal ta i ettermiddag og på kvelden. Fikk lagt inn aksjer i går, og egentlig annen hver dag i 10 dager nå Skal prøve å få med mannen på en ny runde i kveld haha. Krysser så sykt fingra for alle her!

Fikk faktisk en nesten positiv EL-test i mårres! DET er lenge siden det! :wideyed: Får ta en ny test i ettermiddag evt også kveld for å se :) Jeg har veldig korte LH topper, så her er det bare å følge med. Jeg tror kanskje EL kommer ila noen få dager for jeg har ikke fått noe særlig med EL slim enda. Får se om kanskje jeg må by opp mannen til babydans i kveld da :hilarious:

Håper jeg får en like positiv graviditetstest om 3-4 uker :angelic:
Her er el testen dra kl 21.20:D Må få dratt mannen vekk fra svigers snart sånn at vi kan komme oss til sengs for å kose litto_O

Vedlegg

• 99D6AE29-7CF4-4F7D-86C2-DA816B43C78A.jpeg
    99D6AE29-7CF4-4F7D-86C2-DA816B43C78A.jpeg
    39,7 KB · Visninger: 58
Jeg skulle egentlig vært ferdig med mensen på torsdag , men både Igår og idag har jeg hatt blødninger . Igår kom det etter sex og idag nå på kvelden :( friskt blod liksom.. var sånn forrige månede også.. skjønner ikke hvorfor når jeg har hatt normal syklus siden november.. spådd EL om 8 dager , så blir spennende å se om den kommer når den kommer, eller at det forskyves :confused005

Fikk ikke mannen med på kos i går fordi han sovna 1 min etter at han la seg:(:mad: Håper jeg får det til i dag.. Fikk positiv el test på morgenen igjen.. når starter dpo igjen? Er det når su får første negative test som er dpo1?

Jeg skulle egentlig vært ferdig med mensen på torsdag , men både Igår og idag har jeg hatt blødninger . Igår kom det etter sex og idag nå på kvelden :( friskt blod liksom.. var sånn forrige månede også.. skjønner ikke hvorfor når jeg har hatt normal syklus siden november.. spådd EL om 8 dager , så blir spennende å se om den kommer når den kommer, eller at det forskyves :confused005
Så kjedelig at kroppen ikke vil samarbeide :( Håper at EL kommer når han skal og at det ikke blir no mer syklustull :Heartred:Heartred
Fikk ikke mannen med på kos i går fordi han sovna 1 min etter at han la seg:(:mad: Håper jeg får det til i dag.. Fikk positiv el test på morgenen igjen.. når starter dpo igjen? Er det når su får første negative test som er dpo1?
Så dumt at du ikke fikk med mannen i går :oops: Du får lure han med deg i dag ;) Jeg syntes det er litt vanskelig å beregne når en er 1 DPO når en bare bruker EL-tester, men ut i fra det jeg har lest så er det mange som regner 1 DPO dagen etter at EL-testen er blitt negativ igjen. Mener jeg har lest om at egget slippes etter 12-45 timer etter positiv test. For min egen del kjenner jeg ofte når jeg har EL, i tillegg til at jeg temper, så det har vært ganske greit å regne DPO. :)

Første pp med monitor og etter fire dager med høy viser den endelig maks! Hurra, skal legge inn aksjer i dag og de nærmeste dagene så får vi satse på at det klaffer. :hello2 Har sykluser på 34 dager, så var spent på om den klarte å finne eggløsning i første bruksperiode.

Er selv et januar-barn så det blir spennende å se om vi kanskje får en baby født i samme måned i 2020. Samtidig forsøker jeg å si til meg selv at jeg ikke skal gå i kjelleren hvis det ikke klaffer denne PP, da det er mange fine måneder å ta av i 2020 :):rolleyes:

Hvordan går det med andre i gruppa?

Vedlegg

• 20190416_112515.jpg
    20190416_112515.jpg
    17,4 KB · Visninger: 39
Første pp med monitor og etter fire dager med høy viser den endelig maks! Hurra, skal legge inn aksjer i dag og de nærmeste dagene så får vi satse på at det klaffer. :hello2 Har sykluser på 34 dager, så var spent på om den klarte å finne eggløsning i første bruksperiode.

Er selv et januar-barn så det blir spennende å se om vi kanskje får en baby født i samme måned i 2020. Samtidig forsøker jeg å si til meg selv at jeg ikke skal gå i kjelleren hvis det ikke klaffer denne PP, da det er mange fine måneder å ta av i 2020 :):rolleyes:

Så gøy!
Selv har jeg rare sykluser til vanlig (når jeg ikke går på p-piller). Har vanligvis mensen i 4-10 uker av gangen og har mensenfri i 3-7 dager. Men etter at jeg sluttet på p-piller i slutten av januar har jeg hatt en 24 dagers syklus og en på 34, er spent på denne tredje. Er på cd19 1dpo nå og er spent på tiden framover.

Håper begge får januar barn, jeg har allerede en som er født i januar 2017, og liker den mnd :)

Så gøy! Min monitor fant også EL første gangen til tross for 35 dagers syklus :)
Ut i fra mine målinger og symptomer skal jeg være 1 DPO, men jeg stoler ikke helt på kroppen enda (har hatt veldig ustabile sykluser det siste halve året), så vi safer med aksjer enda en liten stund til. I alle fall inntil jeg har fått bekreftet EL på temperaturen min :)

Så gøy!
Selv har jeg rare sykluser til vanlig (når jeg ikke går på p-piller). Har vanligvis mensen i 4-10 uker av gangen og har mensenfri i 3-7 dager. Men etter at jeg sluttet på p-piller i slutten av januar har jeg hatt en 24 dagers syklus og en på 34, er spent på denne tredje. Er på cd19 1dpo nå og er spent på tiden framover.

Håper begge får januar barn, jeg har allerede en som er født i januar 2017, og liker den mnd :)
Kjenner til det å ha uregelmessige sykluser, men riktignok aldri sånn som deg. Godt å høre at du har hatt mer stabile sykluser det siste! Dpo-land er spennende, og irriterende på samme tid. Håper virkelig det blir januar-barn på oss begge to ja! Gullegg i påska.. Neida, joda:hilarious:

Så gøy! Min monitor fant også EL første gangen til tross for 35 dagers syklus :)
Ut i fra mine målinger og symptomer skal jeg være 1 DPO, men jeg stoler ikke helt på kroppen enda (har hatt veldig ustabile sykluser det siste halve året), så vi safer med aksjer enda en liten stund til. I alle fall inntil jeg har fått bekreftet EL på temperaturen min :)
Artig når man faktisk får responsen man ønsker fra en slik dings. Leste at man ikke kan forvente å få maks den første perioden med monitor da den "blir kjent" med syklusen din. Alltid best å legge inn litt ekstra aksjer, for å være sikker. Krysser fingrene for deg, måtte det bli mange januar-babyer i denne gruppa :love7

Deilig at den fruktbare perioden er i påsken denne gangen, synes jeg. Både jeg og mannen har fri og får lagt inn masse aksjer :dance008 Håper på gullegget denne gangen!

Vedlegg

• 2A8F2D4F-4D92-4491-B4B3-9986B4C7C863.jpeg
    2A8F2D4F-4D92-4491-B4B3-9986B4C7C863.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 51
Lagt inn aksjer hver dag og i dag har jeg enorme eggløsningssmerter. Noen som vet om egget slipper nå? Eller om det har sluppet når man får el smerter?

Lagt inn aksjer hver dag og i dag har jeg enorme eggløsningssmerter. Noen som vet om egget slipper nå? Eller om det har sluppet når man får el smerter?
Det tror jeg er ganske individuelt. Jeg personlig får positiv test når jeg har mest smerter - og da er testen negativ dagen etter (altså mest smerter like før egget løsner) :happy:

Back
Topp