|| IKM UKE 18 || 2019

Er det noen som prøver noen kjerringråd denne prøveperioden? Jeg har drukket solvipect og grapefrukt juice før EL, tar babyklister (fruktus femina) etter EL. Tar i tillegg omega 3 og multivitamin :D Planen var å spise ananas etter EL også men det har jeg ikke fått kjøpt...
Gjort akkurat det samme (minus solvipect), brukt conceive plus også. Ellers har mannen fått multivitamin "for menn". Skal begynne med fruktus femina nå som jeg er i dpo-land. Ellers drikker jeg anansjuice (ikke fra konsentrat) selv om det optimale er å spise frukten og kjernen. Håper det kan ha noe virkning :love017

LIMO80 -39 - B1 - PP (?)- EL 14.4 - IKM ca 29.4

El. ble litt for sen denne PP så jeg hører til hos dere. Jeg har komt ut av telling på antall PP.
Endelig kom EL!

Majamor - 25 år - B1 - pp5 - EL 19.04.19 - IKM - 02.05.19

Jeg har hatt kort lutealfase og hatt en tidlig SA som muligens kom av dette, så håper den har blitt lenger nå. Tar prøver hos legen denne PP så får progesteronstøtte hvis det viser seg at jeg har lavt progesteron nivå :happy: Håper det klaffer denne pp så slipper jeg noe mer prøver hos legen :p
Anine - 30 - B1 - PP12 (3SA) - EL 14/4 - IKM 29/4
Da har jeg skrevet dere opp! Masse lykke til! :D

Kommer inn her til dere fra IKM uke 17 da EL kom litt senere:)

Ønskebarnnr2- 31 år- B2- Pp7 etter MA- EL 17/4 -IKM 29/4

Bruker monitor og fikk bare lagt inn aksjer på de to dagene med Max siden vi har en liten toåring som prøver veldig hardt på å ikke bli storebror for tiden tydeligvis:joyful: Så har ikke helt den store troen! Men prøver babyklister for første gang! Noen her som har positiv erfaring med det?

Last edited:
Eh... I morgen er det to uker siden forrige mens, og to uker til neste. Har alltid 28 dager syklus..
Er det håp overhodet for at denne testen skal bli sterkere på kort tid...? Aldri testet etter el før :confused:

Glemte bildet.. :hilarious:

Vedlegg

• 499613D3-3C12-4A9A-AEDF-7D19F64281E8.jpeg
    499613D3-3C12-4A9A-AEDF-7D19F64281E8.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 59
Mine går fort fra veldig svak til sterk hvertfall :happy: Bare på et par dager. Det kan kanskje hende at du har EL litt senere og har kortere lutealfase?

Håper ikke det!! :eek: Får bare krysse fingrene for at den er her i morgen/søndag, og at testen blir positiv! :happy:

Kommer inn her til dere fra IKM uke 17 da EL kom litt senere:)

Ønskebarnnr2- 31 år- B2- Pp7 etter MA- EL 17/4 -IKM 29/4

Bruker monitor og fikk bare lagt inn aksjer på de to dagene med Max siden vi har en liten toåring som prøver veldig hardt på å ikke bli storebror for tiden tydeligvis:joyful: Så har ikke helt den store troen! Men prøver babyklister for første gang! Noen her som har positiv erfaring med det?
Velkommen skal du være :) Masse lykke til!

4,5 time siden forrige test. Og syns den allerede er noe sterkere. Kanskje den er positiv i morgen allerede? :happy:

Vedlegg

• AEBFF867-7C32-4B72-B5BD-2CFD59842DD1.jpeg
    AEBFF867-7C32-4B72-B5BD-2CFD59842DD1.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 52
Jeg tror jeg hører til her. Tok meg liten forumpause men varer jo sjeldent lenge . .

Prøver på første el etter SA (3. Sa siden vi begynte prøve i fjor sommer)

Har har hatt brun utflod i 3 dager nå, i tiden jeg venter el. Men tempen er lav og eltestene er ikke positive så aner ikke hva som skjer. Kanskje er ikke kroppen helt klar. Håper el skjer i dag og temphopp i morgen :)

7 DPO i dag og tiden går treegt! :hilarious: Jeg vil vite nå! Haha, tålmodighet er ikke min sterkeste side..
Har egentlig ingen testetrang enda, men den kommer vell. Skal prøve å holde meg til 10 DPO denne gangen:hilarious:
Hvordan går det med dere?

7 DPO i dag og tiden går treegt! :hilarious: Jeg vil vite nå! Haha, tålmodighet er ikke min sterkeste side..
Har egentlig ingen testetrang enda, men den kommer vell. Skal prøve å holde meg til 10 DPO denne gangen:hilarious:
Enig! Er bare 4-5 dpo jeg. Har noe murringer, stikker noe ulike steder i magen + magevondt i går og i dag. Ligger på sofaen nå, hvis jeg strekker meg er det litt ubehagelig på høyre side. Men det er jo egentlig for tidlig å kjenne noe, så gjør mitt beste for å tenke at det sikkert er noe annet/helt normalt. Kan bli så revet med i dpo-land :hilarious::rolleyes:

Last edited:
Er 8/9 dpo i dag, fikk svakt utslag på rfsu. Men tar den med en klype salt. Stoler ikke på de testene der:hilarious: men pulsen har også steget ett hakk så håper det er starten på noe:rolleyes: ny test imorga tidlig :)

Er det noen erfarne testedamer der ute som har en formening om jeg skal beregne at EL skjedde på dag 20 som tempen sier, eller etter dag 20 siden strips først ble positiv den kvelden? Monitor fikk maksimal på dag 21 og 22:sour:

Vedlegg

• A3A5A9AB-B823-45B8-8348-AB8C5F3F294F.jpeg
    A3A5A9AB-B823-45B8-8348-AB8C5F3F294F.jpeg
    74,5 KB · Visninger: 50

Ja den går utrolig tregt:banghead: er bare 4dpo:wtf:
Drar heldigvis på hyttetur 7dpo og blir borte til 11dpo på kveld, og skal ikke ta med tester så da får jeg ikke testet før 12dpo;)

Er det noen erfarne testedamer der ute som har en formening om jeg skal beregne at EL skjedde på dag 20 som tempen sier, eller etter dag 20 siden strips først ble positiv den kvelden? Monitor fikk maksimal på dag 21 og 22:sour:
Pleier du å ligge såpass lavt med tempen? Jeg tenker at enten så var EL på cd 20, eller så har ikke egget sluppet helt enda med tanke på max på monitoren på dag 21-22. :) Ut i fra min egen kurve så hadde jeg nok EL samme dag som jeg hadde positiv EL-test denne mnd. Har du hatt noen andre symptomer på at EL har vært?

Back
Topp