|| IKM UKE 18 || 2019

Dagene snagler av gårde. Mye rare ting som skjer som jeg ikke har vært borti før. Stikk i venstre side av magen, varte sikkert i 30 sek det var i går 7 dpo, i dag falt tempen masse og en skygge på testen (sikkert en skygge) :banghead: Hatt hodepine hele dagen og sanne små lette murringer rett over skambenet og litt bak i ryggen, det iler liksom nedover i "tissen" hvis det gir noen mening. Og tørst, herregud så mye vann jeg drikker Var en tur på butikken i stad og måtte ringe mannen og høre om han kunne gjøre klart et iskaldt glass med vann til meg som stod i døra når jeg kom hjem. Men, det kan jo også være av noe man evt har spist :hungry: Hoho. Elsker å overtolke symptomer :hilarious:

Svak svak strek i dag også, føler de fleste får tydelig strek 10 dpo så har ikke særlig troa.. Lutealfasen min har uansett doblet seg, det lengste jeg har kommet tidligere er 5 dpo før tanta har kommet! Tar en ny test i kveld og håper på tydelig strek da:nailbiting:

Vedlegg

• D5B53E7E-A1C6-43E4-B390-C4B3BD12C16D.jpeg
    D5B53E7E-A1C6-43E4-B390-C4B3BD12C16D.jpeg
    35,3 KB · Visninger: 93
Tok en cb early i dag. Negativ 9dp. Tempen var også lav. Har en følelse på at tr kommer før denne gangen. Jeg blir så forbanna .:banghead: :hilarious: Neste test blir ikke før evt ikm :bored:

Ser ut til at denne pp-en er over for min del også:shifty: Tok test i dag 11 dpo som var helt blenda. Har tidligere pp fått positive tester allerede 10 dpo, så nå venter jeg bare på tr:shifty: Får håpe det går bedre neste pp:happy: Lykke til videre alle sammen:Heartred

Svak svak strek i dag også, føler de fleste får tydelig strek 10 dpo så har ikke særlig troa.. Lutealfasen min har uansett doblet seg, det lengste jeg har kommet tidligere er 5 dpo før tanta har kommet! Tar en ny test i kveld og håper på tydelig strek da:nailbiting:
Sist jeg ble gravid så var min litt svakere enn det der 10dpo. Jeg mistet riktignok(MA) men det var i uke 7. Så det er fortsatt håp ;) Den ble tydelig på 13dpo mins jeg å huske

TR på meg i dag som frykta... :banghead: Men når det først ikkje har klaffa, er det godt at den kjem på tida iallfall. Lykke til til dei som fortsatt er med i gamet og resten av gjengen ser eg vel igjen i neste IKM-gruppe! :)

Jeg har så mye graviditetssymptomer at det halve kunne vært nok, faktisk så mye at jeg ikke tror det er symptomer på graviditet... :shifty:
er ca 5-6 dpo i dag og har allerede kraftig halsbrann, kvalme+oppkast, bekkensmerter, murringer, rare drømmer, hyppig tissing, dårlig søvn m.m...
Første sykluss etter at hormonspiralen ble tatt ut (den ble tatt ut midt i denne syklusen, men jeg vet jeg har hatt EL alikevel).
Jeg tror egentlig bare det er kroppen/hormonene som er på bærtur etter at spiralen ble tatt ut, men det er vel lov å håpe alikevel? :shy:

TR på meg i dag som frykta... :banghead: Men når det først ikkje har klaffa, er det godt at den kjem på tida iallfall. Lykke til til dei som fortsatt er med i gamet og resten av gjengen ser eg vel igjen i neste IKM-gruppe! :)
Denne pp-en over for meg. TR i dag :shifty:
Så dumt :( Måtte spiren sitte neste PP! :Heartred Masse lykke til!
Ser ut til at denne pp-en er over for min del også:shifty: Tok test i dag 11 dpo som var helt blenda. Har tidligere pp fått positive tester allerede 10 dpo, så nå venter jeg bare på tr:shifty: Får håpe det går bedre neste pp:happy: Lykke til videre alle sammen:Heartred
Kjedelig da :sorry: Lykke til videre!

9 dpo her.. Skikkelig murringer, kjennes ut som TR.... Blendahvite tester som vanlig. Begynner å miste alt håp :( kjenner jeg bare vil få sjekket at alt står bra til med begge to. Er det for dumt å ta fertilitetssjekk etter bare 8pp? Vil bare dra til klinikk Hausken å få sjekket, men er redd det er alt for tidlig å «gi opp»... Vet det ikke er lenge i forhold til mange andre, men det tærer virkelig på psyken i lengden..
Det er ikke for tidlig nei ❤️ Jeg begynte utredningen min etter 8 pp selv! Psyken får virkelig kjørt seg i det gamet her så hvis du vil kjøre på utredning ville jeg absolutt gjort det :) Helle være føre snar enn etter var :pompus:

Ikm imorgen. Ingen positiv test enda, bare skygger. Så spent på om tr kommer imorgen. Ingen tegn på at hun skal. redd for at kroppen ikke klarte el denne måneden og igjen begynner å tulle med syklusen min:shifty:

10 dpo og så ømme pupper at det var vondt å dusje i dag :eek: Det har hvertfall vært et godt tegn tidligere! Håper den svake streken på testen ikke er så svak lenger i morgen :smiley-angelic001

Er så lei disse lurestrekene :shifty: jaja, blir vel sånn når man er dum og tester tidlig... håper å se mange positive tester her !! :love017

Vedlegg

• 4CFA9E49-5B13-4E3A-AE1B-12F29BB28124.jpeg
    4CFA9E49-5B13-4E3A-AE1B-12F29BB28124.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 48
  • 07E9313B-DFE0-4BA9-AC10-0F500ABD0167.jpeg
    07E9313B-DFE0-4BA9-AC10-0F500ABD0167.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 51
Det er ikke for tidlig nei ❤️ Jeg begynte utredningen min etter 8 pp selv! Psyken får virkelig kjørt seg i det gamet her så hvis du vil kjøre på utredning ville jeg absolutt gjort det :) Helle være føre snar enn etter var :pompus:
Takk for svar❤️ Jeg har tatt kontakt med de så får vi se hva som skjer.. Er noe å bare få snakket med folk som virkelig kan dette også. Trodde ikke det skulle gå så i hodet på meg, men man blir jo helt oppslukt....

- og bare for å toppe det hele, slapp søsteren min nå bomben om at hun var gravid. På andre forsøket.
Glad på hennes vegne, altså, men... Dere vet. :(

12dpo og blenda test:sorry: får prøve igjen på onsdag hvis ikke mensen kommer. Pulsen er fortsatt lav så trur nok heksa kommer:(

Svak strek/skygge i dag også, 11 dpo:( Hadde håpet på at det var babystrek i dag. Får svar på progesteron blodprøven jeg tok forrige uke i løpet av dagen! Tempen er fortsatt høy men jeg spotter litt rødt, håper det er en festeblødning og ikke tr som kommer :bored:

Vedlegg

• 4A405907-4CAC-49A2-9CA6-D26F211DCD4F.jpeg
    4A405907-4CAC-49A2-9CA6-D26F211DCD4F.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 61
Back
Topp