|| IKM UKE 18 || 2019

Har noen av dere erfaring med RFSU test ofte testene? Er det strek på alle?

Vedlegg

• 24A4E41F-BB92-41A8-9D1B-8BBAAE3B202E.jpeg
    24A4E41F-BB92-41A8-9D1B-8BBAAE3B202E.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 79
Jeg har ikm på fredag men har kort syklus. Kun 21 dager.

Jeg er i min 2. PP etter og har tatt ut spiralen og vi ønsker barn nr 3.

Jeg klarte ikke å la vær idag så testet med clearblue tidlig test men hadde desverre ikke morgen urin. Den ble ble da hvit. Har 1 test igjen og tenkte å vente til fredag morgen før jobb. Har også liggende en test med rfsu tidlig test strimmel. Når hadde dere testet fredag morgen eller ventet til lørdag søndag for å se om tanta kommer?

Jeg tror min ikm må flyttes frem til 01.05.
Gyn kunne ikke si nøyaktig dag, bare at det var synlig at jeg hadde hatt EL, ser ut som det kanskje var litt før det vi trodde. Temper, og kurven er veeeldig lik tidligere kurver, og ut fra kurven er ikm i morgen. Virker også som jeg kommer til å få mens pga menssmerter, men det er helt greit, sjansen for å bli gravid denne mnd var jo ekstremt liten siden spiralen satt i til etter EL hadde vært.

12 dpo, Tempen har steget, noe aldri skjer. Den pleier å droppe fra 10 dpo. Nå så begynte den å droppe på 7dpo og begynte å stige på 11 dpo. Kanskje egget festet seg sent? Livmortappen er høøøøy. Og lukket. Hm. Symptomene jeg kjente er også borte. Eneste som skjer at det klyper og stikker i venstre eggstokk :hilarious: Skjønner jo ingenting. :wtf:

Har noen av dere erfaring med RFSU test ofte testene? Er det strek på alle?

Jeg fikk aldri strek på den før jeg var gravid! Men det slår nok ut litt senere da strekene var ultrasvake hos meg, tok en cb å da kom krysset frem :)

Mari_mor - 27 - B3 - PP13 - EL 21\4 - IKM ca 4/5

Første runde på lenge at jeg klarte å treffe positivt med eggløsningstest, og i går hadde jeg noen hint av rødt (festeblødning??), så her er jeg helt uttafor om dagen, og alt for håpefull ift hva jeg burde være

8 dpo og blenda tidligtest :confused:

Vedlegg

• B0C51AEE-4CB0-49DE-B502-C99FD5FE6D87.jpeg
    B0C51AEE-4CB0-49DE-B502-C99FD5FE6D87.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 51
Jeg tror min ikm må flyttes frem til 01.05.
Gyn kunne ikke si nøyaktig dag, bare at det var synlig at jeg hadde hatt EL, ser ut som det kanskje var litt før det vi trodde. Temper, og kurven er veeeldig lik tidligere kurver, og ut fra kurven er ikm i morgen. Virker også som jeg kommer til å få mens pga menssmerter, men det er helt greit, sjansen for å bli gravid denne mnd var jo ekstremt liten siden spiralen satt i til etter EL hadde vært.
Har flyttet deg, si i fra dersom det er noen endringer :)
TR på meg... :( ble 26 dagers syklus denne mnd
Stor klem til deg! Masse lukke til videre! :Heartred

Første runde på lenge at jeg klarte å treffe positivt med eggløsningstest, og i går hadde jeg noen hint av rødt (festeblødning??), så her er jeg helt uttafor om dagen, og alt for håpefull ift hva jeg burde være
Har ført deg opp! :) Krysser fingrene for festeblødning og at det vokser en liten spire :Heartred

I følge countdowntopregnancy så er jeg 9 dpo i dag. Men jeg tok min aller siste el test tirsdag forrige uke, den var nesten positiv. Så jeg trur kanskje jeg hadde eggløsning på onsdagen. Noe som da vil si at jeg egentlig bare er 7 dpo i dag.. Har IKM til søndagen.
Vi la inn aksjer annenhver dag hele denne perioden, og to dager på rad tirsdag og onsdag forrige uke. Håper at vi traff..
Men av en eller annen grunn så er jeg så negativ denne gangen, har på en måte bare funnet meg til rette med at tr kommer...
Har ømme pupper, og stikninger underlivet. Har opplevd noen stikninger i selve hullet også... :hilarious:
Men hadde så tydelig symptomer sist, og da var jeg ikke gravid, så vil ikke lenger tro eller håpe på noe. Blitt skikkelig pessimist!!
Jeg ble jo gravid første runde, forrige gang var vår andre pp, og nå som det er tredje trur jeg plutselig at jeg er en av de som ikke kan bli gravid selv, eller at det aldri skjer meg.. Skal sies at jeg sikkert er klodens mest negative da.....

Blir gal av dette..... Ønsker meg bare sååååå en liten spire i magen.. Som sitter!!

Da kom tr her, så da takker jeg for meg. 8mnder til neste gang mannen er hjemme på eggløsning, så blir ikke noe baby på oss med det første:(
Masse lykke til videre alle sammen:Heartred

Så mye for håpet... Trodde jeg i det minste skulle få ha deg frem til helgen :banghead: men, her kom TR sent i går kveld... 10 dager dpo, og 4-5 dager før den skulle... 26 dagers syklus plutselig :inpain: det tror jeg nesten ikke at jeg har hatt før... :rulez
Jaja... Pokker!!!! PP14, here we come.. :smiley-angelic001:smiley-angry026

I dag kom tr og banket på døren. 1 dag for tidlig. Skjønte det når jeg tok tempen i dag tidlig. :banghead: men både temp og tapp lurte meg grådig helt frem til i dag tidlig.

Ingen TR her enda, så da er kanskje ikm til helga alikevel. Trodde løpet var kjørt når tempen begynte å synke, men nå stiger den jaggu meg igjen.
Kjenner at en del av meg har vansker med å tro på at jeg faktisk har hatt EL, og forventer at TR uteblir over tid uten at det er graviditet, siden jeg har sittet i den situasjonen før. Men når gyn sa hun kunne se på UL at jeg nettopp har hatt EL, så er vel det ganske 100% sikkert? Hun var ihvertfall sikker.

Back
Topp