Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring med alle graviditetstestene fra rfsu er at dem slår ut myyye senere enn alle andre tester jeg har prøvd. Gjerne flere dager senereHar noen av dere erfaring med RFSU test ofte testene? Er det strek på alle?
Har noen av dere erfaring med RFSU test ofte testene? Er det strek på alle?
Har noen av dere erfaring med RFSU test ofte testene? Er det strek på alle?
Har flyttet deg, si i fra dersom det er noen endringerJeg tror min ikm må flyttes frem til 01.05.
Gyn kunne ikke si nøyaktig dag, bare at det var synlig at jeg hadde hatt EL, ser ut som det kanskje var litt før det vi trodde. Temper, og kurven er veeeldig lik tidligere kurver, og ut fra kurven er ikm i morgen. Virker også som jeg kommer til å få mens pga menssmerter, men det er helt greit, sjansen for å bli gravid denne mnd var jo ekstremt liten siden spiralen satt i til etter EL hadde vært.
Stor klem til deg! Masse lukke til videre!TR på meg... ble 26 dagers syklus denne mnd
Har ført deg opp! Krysser fingrene for festeblødning og at det vokser en liten spireMari_mor - 27 - B3 - PP13 - EL 21\4 - IKM ca 4/5
Første runde på lenge at jeg klarte å treffe positivt med eggløsningstest, og i går hadde jeg noen hint av rødt (festeblødning??), så her er jeg helt uttafor om dagen, og alt for håpefull ift hva jeg burde være
Tusen takkHar flyttet deg, si i fra dersom det er noen endringer
Stor klem til deg! Masse lukke til videre!
Har ført deg opp! Krysser fingrene for festeblødning og at det vokser en liten spire
Så mye for håpet... Trodde jeg i det minste skulle få ha deg frem til helgen men, her kom TR sent i går kveld... 10 dager dpo, og 4-5 dager før den skulle... 26 dagers syklus plutselig det tror jeg nesten ikke at jeg har hatt før...Mari_mor - 27 - B3 - PP13 - EL 21\4 - IKM ca 4/5
Første runde på lenge at jeg klarte å treffe positivt med eggløsningstest, og i går hadde jeg noen hint av rødt (festeblødning??), så her er jeg helt uttafor om dagen, og alt for håpefull ift hva jeg burde være