Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sjokkertSer plusstegnet og to streker
Jeg kan settes på tr
Jeg er sjokkert
Ja, det må bare synke inn først problemet er at jeg begynte i ny jobb idag. Så akkurat nå tenker jeg veldig mye på det og hva som skjer viderePrøv å nyt det
Jeg blir så glad av å se positive tester og gleder meg sånn til jeg kan begynne å teste selv! Er ikke kommet helt til det stadiet enda, men vi har startet planleggingen i alle fall
Så kjedelig med at mannen ikke kommer til å være hjemme ved EL på så lenge Masse lykke til når dere er i gang igjen!Da kom tr her, så da takker jeg for meg. 8mnder til neste gang mannen er hjemme på eggløsning, så blir ikke noe baby på oss med det første
Masse lykke til videre alle sammen
Det er skikkelig dritt når det er syklus tull altså Masse lykke til videre!Så mye for håpet... Trodde jeg i det minste skulle få ha deg frem til helgen men, her kom TR sent i går kveld... 10 dager dpo, og 4-5 dager før den skulle... 26 dagers syklus plutselig det tror jeg nesten ikke at jeg har hatt før...
Jaja... Pokker!!!! PP14, here we come..
Idag kom TR........ to dager forsinket.......
I dag kom tr og banket på døren. 1 dag for tidlig. Skjønte det når jeg tok tempen i dag tidlig. men både temp og tapp lurte meg grådig helt frem til i dag tidlig.
Stor klem til dere alleJeg kan settes på tr
Fine streker
Ja, det må bare synke inn først problemet er at jeg begynte i ny jobb idag. Så akkurat nå tenker jeg veldig mye på det og hva som skjer videre
Jeg ser denVis vedlegget 296804
Bare jeg som ser strek?
Sytrådstrek som er ganske tydelig blåfarget i virkeligheten, etterfulgt av litt skygge på reaten av strek-feltet. 10dpo. CB tidligtest.
Er det håp? Eller bare skyggestrek/feil?
Gratulere så mye!Jeg kan vel forsiktig settes på gravid <3
Tusen takkGratulere så mye!
Har du testet?Jeg får ikke sove!! Er så spent på å teste i morgen, at det er helt umulig å sove
Hadde helt glemt hvor «grusom» denne prøvetida er...
Absolutt ingen tegn på at TR nærmer seg, skal (ikke) komme iløpet av helga.