|| IKM UKE 18 || 2019

:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• C686DD8B-2764-407E-93AA-0AE0A37EBB6A.jpeg
    C686DD8B-2764-407E-93AA-0AE0A37EBB6A.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 87
  • 19509AD1-E6A4-48F5-BAB8-1204DCF8D434.jpeg
    19509AD1-E6A4-48F5-BAB8-1204DCF8D434.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 101
Jeg er sjokkert :nailbiting::Heartred

Prøv å nyt det :)
Jeg blir så glad av å se positive tester og gleder meg sånn til jeg kan begynne å teste selv! Er ikke kommet helt til det stadiet enda, men vi har startet planleggingen i alle fall :D

Prøv å nyt det :)
Jeg blir så glad av å se positive tester og gleder meg sånn til jeg kan begynne å teste selv! Er ikke kommet helt til det stadiet enda, men vi har startet planleggingen i alle fall :D
Ja, det må bare synke inn først :) problemet er at jeg begynte i ny jobb idag. Så akkurat nå tenker jeg veldig mye på det og hva som skjer videre :eek:

Da kom tr her, så da takker jeg for meg. 8mnder til neste gang mannen er hjemme på eggløsning, så blir ikke noe baby på oss med det første:(
Masse lykke til videre alle sammen:Heartred
Så kjedelig med at mannen ikke kommer til å være hjemme ved EL på så lenge :sorry: Masse lykke til når dere er i gang igjen! :Heartred
Så mye for håpet... Trodde jeg i det minste skulle få ha deg frem til helgen :banghead: men, her kom TR sent i går kveld... 10 dager dpo, og 4-5 dager før den skulle... 26 dagers syklus plutselig :inpain: det tror jeg nesten ikke at jeg har hatt før... :rulez
Jaja... Pokker!!!! PP14, here we come.. :smiley-angelic001:smiley-angry026
Det er skikkelig dritt når det er syklus tull altså :( Masse lykke til videre!
Idag kom TR........ to dager forsinket.......
I dag kom tr og banket på døren. 1 dag for tidlig. Skjønte det når jeg tok tempen i dag tidlig. :banghead: men både temp og tapp lurte meg grådig helt frem til i dag tidlig.
Jeg kan settes på tr :(
Stor klem til dere alle :Heartred
Fine streker :love7

Ja, det må bare synke inn først :) problemet er at jeg begynte i ny jobb idag. Så akkurat nå tenker jeg veldig mye på det og hva som skjer videre :eek:

Fortell gjerne litt om tankene dine videre altså, jeg skal nemlig fjerne spiralen i slutten av mai, og starter i ny jobb en ukes tid etter. Kommer jo ikke til å gå så fort at jeg er nygravid i ny jobb, men om det ikke tar så lang tid kan jeg jo ende opp som gravid etter ikke å ha jobbet der spesielt lenge.

208710B9-DA06-42E4-981F-6BED1EF18C4A.jpeg

Bare jeg som ser strek?
Sytrådstrek som er ganske tydelig blåfarget i virkeligheten, etterfulgt av litt skygge på reaten av strek-feltet. 10dpo. CB tidligtest.
Er det håp? Eller bare skyggestrek/feil?

Ikke noe tr her enda eller.. Det er vel ventet i løpet av helgen. Ikke vits å teste enda, er vel bare 8 dpo i dag. Kort lutealfase...
Stusser på at jeg har utflod nå da? Jeg har da aldri utflod rett før IKM... Sist jeg hadde det var jeg gravid..
Men har kjempe ømme pupper og mensmurringer, så tanta kommer vel... :(

Jeg kan vel forsiktig settes på gravid :) <3

Vedlegg

• C66DCD1F-B2C4-4A3E-88C7-ABC27D6829CB.jpeg
    C66DCD1F-B2C4-4A3E-88C7-ABC27D6829CB.jpeg
    69,3 KB · Visninger: 53
Jeg får ikke sove!! Er så spent på å teste i morgen, at det er helt umulig å sove :eek:
Hadde helt glemt hvor «grusom» denne prøvetida er...
Absolutt ingen tegn på at TR nærmer seg, skal (ikke) komme iløpet av helga.

Jeg får ikke sove!! Er så spent på å teste i morgen, at det er helt umulig å sove :eek:
Hadde helt glemt hvor «grusom» denne prøvetida er...
Absolutt ingen tegn på at TR nærmer seg, skal (ikke) komme iløpet av helga.
Har du testet? :D

Jeg har begynt å spotte så tr kommer nok i løpet av dagen tenker jeg :cat: Klar for London neste uke med god øl godt selskap! Og begynne på ivf medisiner :excited001

Vet jeg sikkert burde stoppet testingen når jeg fikk positiv, men jeg har fortsatt å teste da jeg er redd for ny kjemisk.. Hadde i utgangspunktet en god følelse, men blir så skeptisk når testene ser slik ut:
20190504_092347.jpg

Hva tenker dere?

Back
Topp