|| IKM UKE 18 || 2019

Vet jeg sikkert burde stoppet testingen når jeg fikk positiv, men jeg har fortsatt å teste da jeg er redd for ny kjemisk.. Hadde i utgangspunktet en god følelse, men blir så skeptisk når testene ser slik ut:
Vis vedlegget 296868

Hva tenker dere?
Hva er tidsforløpet på testene? :D HCG pleier å dobles ca hver tredje dag? :)

Testene på bildet tatt hver morgen fra 11 dpo til 16 dpo. Unntak: De to sterkeste midt på er tatt samme dag.
Jeg syns de ser fine ut jeg da :D Er absolutt stigning på dem :D krysser fingrene for deg! ❤️

Jeg får ikke sove!! Er så spent på å teste i morgen, at det er helt umulig å sove :eek:
Hadde helt glemt hvor «grusom» denne prøvetida er...
Absolutt ingen tegn på at TR nærmer seg, skal (ikke) komme iløpet av helga.
Gleder meg til du skal teste! Gårsdagens test virket jo veldig lovende ut!
Helt enig med deg om at prøvetiden kan være brutal. All ventingen og uvisstheta, og ikke minst oppbygging av det lille håpet for hver PP som går. :rolleyes: Det er slitsomt!
Jeg har begynt å spotte så tr kommer nok i løpet av dagen tenker jeg :cat: Klar for London neste uke med god øl godt selskap! Og begynne på ivf medisiner :excited001
Ahh, London høres sykt deilig ut akkurat nå! Blir nok en fantastisk tur :) også så spennende med oppstart av ivf-medisiner da:D

Gleder meg til du skal teste! Gårsdagens test virket jo veldig lovende ut!
Helt enig med deg om at prøvetiden kan være brutal. All ventingen og uvisstheta, og ikke minst oppbygging av det lille håpet for hver PP som går. :rolleyes: Det er slitsomt!

Ahh, London høres sykt deilig ut akkurat nå! Blir nok en fantastisk tur :) også så spennende med oppstart av ivf-medisiner da:D
Ja blir bra med London, jeg skal "feire" 1 år med prøving med X antall øl med min kjære mor :hilarious: Ja det gleder jeg meg veldig til! Håper vi lykkes ❤️

Har du testet? :D
Blendahvit test i dag.
Men... den i går var sensitivitet på 10ug/ml, mens jeg bare har med 25ug/ml igjen. Så siden streken var svak på 10ug, så er det kanskje litt tidlig å få strek på 25ug ett døgn etterpå?
Eller er løpet kjørt? :nailbiting:

Blendahvit test i dag.
Men... den i går var sensitivitet på 10ug/ml, mens jeg bare har med 25ug/ml igjen. Så siden streken var svak på 10ug, så er det kanskje litt tidlig å få strek på 25ug ett døgn etterpå?
Eller er løpet kjørt? :nailbiting:
Kjøpte med 10ug/ml sensitivitet, den var negativ. Så da var det nok bare skyggestrek i går.
Venter bare på TR nå egentlig. Skal (helst ikke) komme i dag/morgen.

Edit:
Men jeg er så trøtt at jeg har sovet de siste to timene. Jeg sover ALDRI på dagtid. Jeg må vanligvis ha medisiner for å i det heletatt sove, og er aldri trøtt. Men her har jeg altså sovet som en sten uten medisiner og midt på dagen :nailbiting: Det skjer bare når jeg er gravid. Håp alikevel???:nailbiting:

Last edited:
Foreløpig på 12dpo og ingen tr enda, har lutealfase på maks 12 dager så kommer nok idag eller imorgen :D

Skulle egentlig fått tr i går. Den bør komme i løpet av dagen. Syklusen min er ganske stabil.
Skal teste i morgen tidlig om den ikke kommer i løpet av dagen. Jeg trur jeg produserer hcg sent, jeg testet ikke positivt før lenger over IKM sist jeg var gravid (mistet).
Og i dag er jeg bare 10 dpo...
Men om tanta ikke kommer i dag, så er det vel et eller annet i gjerdet. Jeg går aldri over tiden..

92768511-4F44-4BA6-8C04-67A20FE90804.jpeg
Ikm i dag (i dag var seneste mulighet for ikm).
Ingen TR, svak test. Tørr ikke juble enda, syntes testen er litt vel svak til å være ikm (12dpo for min del).

Og nå er det rosa på papiret... så da har nok TR kommet. Regnet med det, syntes testene var for svake.

TR på meg :hungover: med tidenes mensensmerter :banghead:
Aah, så kjedelig :sorry: Håper at smertene blir bedre snart! Masse lykke til videre!
Og nå er det rosa på papiret... så da har nok TR kommet. Regnet med det, syntes testene var for svake.
Syntes testen så ganske grei ut? Håper virkelig at TR holder seg langt unna og at det kun er en liten uskyldig blødning! :Heartred

Fremdeles ingen TR og synes spottingen har avtatt? Hva skjer? :bored::eek::wtf:

Tok ut tampongen nå, som jeg tok i da det ble rosa på papiret, den har sittet inni i flere timer og det var ikke antydning til rødt/rosa på den. Men har mensmurringer.
Jeg blir så dratt i begge retninger, veksler på håp og på å gi opp håpet...

Jeg har vært så kvalm de to siste dagene så tok en test, svak skygge på den. 17 dpo så den hadde vært sterkere om det var en spire men jeg får så klart opp håpet igjen.. :sour: Hadde jo en blødning i noen dager men uten menssmerter som jeg bruker å ha:rolleyes:

Vedlegg

• 5E7E5110-4A63-4995-9E8E-EA0947B55FB6.jpeg
    5E7E5110-4A63-4995-9E8E-EA0947B55FB6.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 78
Nei :hilarious: Fremdeles ingen blødning og ingen spotting av mørkt heller, og iling I lysken nå etter å ha ryddut av et gammelt kott så symptom jakten er i gang :hilarious:

Skal se I kveld om det fremdeles ikke har skjedd noe så tar jeg en test, hadde vært hysterisk om vi fikk til rett før ivf...

Blenda test men ingen tr :)

Back
Topp