IKM uke 17!!

Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera:dead: men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
4594CE96-466C-489A-B6AE-C726C640E31B.jpeg

Test fra igår og idag. Kunne ikke se noe innen fristen når jeg tok testen ca kl 08. Men nå er det strek:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210428_121001.jpg
    IMG_20210428_121001.jpg
    217,4 KB · Visninger: 162
Blenda test, 9/10 dpo ;( er håpet ute for denne gangen? Når burde man kunne «forvente» positiv test når man er gravid?

Omg ser dere streken!? Så den med en gang:bag: fikk den nå ette jobb. Dør. Så redd for skyggestrek, men syns den er tydelig rosa men svak. Må ikke myse eller vri for å se den:wideyed::nailbiting:
D223CA33-BC33-4E85-9139-1CB0108E2A5F.jpeg

Tror jeg må ta en til:joyful: så redd for at det skal være en stygg skygge:bag: Den kom ganske med en gang og var rosa, men nå når den har tørket ser det nesten ut så øverste halve delen har mer farge enn resten:dead:
Spennende! :D jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveld :)

Spennende! :D jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveld :)
Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen:hilarious: men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.

Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen:hilarious: men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.
Du får ta en til imorgen å se :D håper for deg!

Back
Topp