IKM uke 17!!

Dagens spam fra meg:hilarious: 13 dpo:dummy::dummy1:
upload_2021-4-27_6-33-25.jpeg

upload_2021-4-27_6-33-38.jpeg

Testene er tatt fra samme urin så vet ikke hvorfor styrken på strekene er forskjellig:bookworm: også har ikke make sure økt i styke på 3(!) dager, men det har babyplan:dontknow:hilarious: jaja, har bare 1 test + digital igjen. Siste strimmelen tas i morgen og digital tas torsdag eller fredag:)

Jeg har kommet til 8 dpo i rekord sneglefart! Ikke mye symptomer, litt sensitive nippler, en del mer hvit lotion aktig utflod enn jeg normalt har og i går kveld syns jeg det var litt murring og strekning nedi der.
men ingen vits å teste enda, for jeg har kun 25 mlu test liggende... :hilarious:
Jeg har mer hvit lotion aktig utflod, og litt murringer som kommer og går. krysser fingrene for deg :)

Tror jeg er 10 dpo ingen symptomer . Eneste litt verk i kors rygg . Hadde mer symptomer forrige mnd når det gikk galt . Dagene går sakte :hilarious: fine tester mange har fått :)

Blenda tester både i går eller i dag. 9 dpo. Så streken som dukket opp 6-7 dpo var nok bare skygge :)

16dpo dagens temp og test.

58B8F145-1971-4311-8441-4441DF549FF9.jpeg

383205E8-D9CD-4B4B-B9C1-DEB07FD23258.jpeg

Det er ikke så mye å se på testen ennå, det er vanlig test og jeg har hcg som stiger sakte.
Kjenner ingen symptomer bortsett fra at jeg merker litt press i livmor.

Termin blir 10 januar hvis denne faktisk sitter.
Håper en eventuell spire blir værende innenbords lenger enn Septemberbarnet som kom 38+0, det tilsvarer lille julaften, og det har jeg ikke så lyst til.
Håper på januar hvis det blir denne syklusen det klaffer

Last edited:
Cd28(hvor jeg vanligvis ville fått tr). Fortsatt negativ el-test. Blir gal

Back
Topp