Tusen takkGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer
Fine tester når blir termin for deg?Dagens spam fra meg 13 dpo
Vis vedlegget 355138
Vis vedlegget 355139
Testene er tatt fra samme urin så vet ikke hvorfor styrken på strekene er forskjellig også har ikke make sure økt i styke på 3(!) dager, men det har babyplan jaja, har bare 1 test + digital igjen. Siste strimmelen tas i morgen og digital tas torsdag eller fredag
Jeg har mer hvit lotion aktig utflod, og litt murringer som kommer og går. krysser fingrene for degJeg har kommet til 8 dpo i rekord sneglefart! Ikke mye symptomer, litt sensitive nippler, en del mer hvit lotion aktig utflod enn jeg normalt har og i går kveld syns jeg det var litt murring og strekning nedi der.
men ingen vits å teste enda, for jeg har kun 25 mlu test liggende...
8 januar du?Fine tester når blir termin for deg?
7 januar, men blir ks to uker før. På julaften da håper å få en deal at bebis kan komme i romjulen8 januar du?
Æææ det er babystrek! GrattisTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Gratulerer så myeJeg gikk på apoteket jeg gitt... 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
Håpet er ikke ute ennåBlenda her Håper jo enda, får se.. bare 10dpo
Jaaa hurra!! GratulererJeg gikk på apoteket jeg gitt... 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
Ikke for å gi deg forhåpninger, men er det ikke en svak strek der? Eller skygge?9dpo. Ny dag å ny blenda. Vil se strek snart
Vis vedlegget 355163
Forsatt håp sist fikk jeg ikke positiv før 13 dpo var negativ 11 dpoBlenda her Håper jo enda, får se.. bare 10dpo
Jeg er veldig usikker, føler jeg kan skimte noe i det fjerne men samtidig ikkeIkke for å gi deg forhåpninger, men er det ikke en svak strek der? Eller skygge?
Så utrolig kjedelig! Min el var å forsinket denne syklusen med 15 dager.. mest sannsynlig pga vaksine og feber.Cd28(hvor jeg vanligvis ville fått tr). Fortsatt negativ el-test. Blir gal