Mammaentil1
Glad i forumet
Nei har ikke tatt digital enda, venter til fredag å ser om mens kommer. Ellers ryker jeg på en digital
hvordan ser tempgrafen din ut i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har ikke tatt digital enda, venter til fredag å ser om mens kommer. Ellers ryker jeg på en digital
Ja jeg ryker nok på en strimmel når jeg kommer hjem fra jobb tenker jegJøss, jeg er imponert av viljestyrken! Ryker du på flere strimmeltester i dag da?
Steget litt, men ikke så mye. Men syns livmortappen er åpen altså, så jeg tviler veldig..hvordan ser tempgrafen din ut i dag da?
Hvordan så den ut da ?8dpo..Kjørte forbi hjemme rett før lunsj og tok en test, 1t etter siste dobesøk.. blir så oppgitt av meg selv
Vis vedlegget 355087 Vis vedlegget 355088
Ble gravid 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid på nytt igjen, eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spora sitter! Venter mens 30.05.2021
Shit, så sterk og fin. Og du er bare 8 dpo? Må være babystrekTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Bare 8dpo ja, men jeg er ikke enig med appen når jeg hadde el da jeg mener selv at jeg er 10 dpoShit, så sterk og fin. Og du er bare 8 dpo? Må være babystrek
Ganske blendaHvordan så den ut da ?
Tok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Nesten godt å høre.. haha. Da er ikke håpet for meg ute enda hahaGanske blenda
Håpe så på babystrek nå forbredt på kjemisl da, siden det har skjedd så mange ganger nå. Får kjøpe meg en digital snart, den har aldri slått ut ved kjemisk på meg
jeg krysser for babystrek
jeg har bare 25 mlu tester