Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streken godt håper for degTempen har gått litt opp idag, og fikk denne testen. 8dpo. Men fått så mange streker på babyplan sine, også positive. Uten at jeg var gravid, mulig kjemiske da.. så nå er det bare å vente å se om det faktisk går veien eller ikke tror ikke på noe før digital evnt slår ut ser jo streken når den akkuratt har blitt duppet i urin også
Ja jeg håper det nå altså men kjenner tvilen siden jeg har fått så mange sånne tester, som også har vært sterkere. Så har mensen dukket oppJeg ser streken godt håper for deg
Og et redigert bilde av testen ser slik ut nå håper jeg inderlig dette ikke er en kjemisk! Måtte strekene bare bli sterkere nå
Ja jeg får bare vente å se om det blir en sterkere strek har ikke troa altså jeg skulle vente til 10 dpo...så spennende! Håper dere er en spire som klorer seg fast!
jeg har egentlig bestemt meg for å ikke teste før 12 dpo... men det er jo 6 dager til
Mulig det er vel optimistisk...
Ja jeg får bare vente å se om det blir en sterkere strek har ikke troa altså jeg skulle vente til 10 dpo...
Skjønner godt hva du mener, man vil bare vite det med engang dpo land går jo i sneglefart..får jo ekstra lyst når jeg ser dere tester nå. Er jo litt bak dere siden jeg ikke fikk el før mandagen sist uke. Meeeeen vil egentlig bare ha en avklaring NÅ
Skjønner godt hva du mener, man vil bare vite det med engang dpo land går jo i sneglefart..
Teller tommeltotter i disse dager går tiden ekstra sakte itillegg, så nå er jeg glad jeg kan være på jobb store deler av hverdagen ivartfallUten tvil! Hva gjør du/dere for å få tiden til å gå egentlig?
Teller tommeltotter i disse dager går tiden ekstra sakte itillegg, så nå er jeg glad jeg kan være på jobb store deler av hverdagen ivartfall
Ja helt enig vanskelig å la være å tenke på det spennende å følge med på degja, jeg jobber jeg også. Heldigvis! men kverna går liksom litt likevel
Skal se jeg ryker på en test lenge før 12 dpo
Ja helt enig vanskelig å la være å tenke på det spennende å følge med på deg
Jaa håper deti lige måde :kr håper vi havner i januargruppa begge to
Den streken der kan vel umulig være skygge? Har du tatt digital? Jeg hadde svakere enn den streken der og fikk 1-2 på digitalOg et redigert bilde av testen ser slik ut nå håper jeg inderlig dette ikke er en kjemisk! Måtte strekene bare bli sterkere nå
Nei har ikke tatt digital enda, venter til fredag å ser om mens kommer. Ellers ryker jeg på en digitalDen streken der kan vel umulig være skygge? Har du tatt digital? Jeg hadde svakere enn den streken der og fikk 1-2 på digital
Jøss, jeg er imponert av viljestyrken! Ryker du på flere strimmeltester i dag da?Nei har ikke tatt digital enda, venter til fredag å ser om mens kommer. Ellers ryker jeg på en digital