Gråspurv
Glad i forumet
Er nok best å bare vente daJeg tok en el test forje pp, den ble positiv. Fikk høre at de kan slå ut når mens nærmer seg :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok best å bare vente daJeg tok en el test forje pp, den ble positiv. Fikk høre at de kan slå ut når mens nærmer seg :/
Ja jeg fikk litt falske forhåpninger når de ble positive, og mens kom som «bestilt» dagen etterEr nok best å bare vente da
Jeg ser noeDere som har streksyn, ser dere noe? For meg er dette bare en svak skygge. 7 dpo.
Tempen har ikke steget på to dager, null symptomer. «Noe» har skjedd med tappen også, den er anneledes enn igår jeg er ikke såå dreven på akkuratt det, men tror den er åpen nå Så nå er troa helt borte
Begge mine har endt i keisersnitt men en dag så sitter det jo, bare virker så lenge for hver gang mistenker at jeg har kort lutealfase, men har jo blitt gravid 4 ganger.har hørt at hos damer som har født vaginalt før, så kan tappen «virke åpen» gjennom syklus, og at det er kun er små endringer. Og så tror jeg at hvis man skal sjekke tappen, er det viktig at man gjør det hver dag i såfall. Jeg sjekker ikke min selv så jeg er ikke dreven
Jeg ser noe jeg hadde så svak strek 9dpo morgen, så jeg håper denne blir sterkere enten i kveld eller imorgenDere som har streksyn, ser dere noe? For meg er dette bare en svak skygge. 7 dpo.
Begge mine har endt i keisersnitt men en dag så sitter det jo, bare virker så lenge for hver gang mistenker at jeg har kort lutealfase, men har jo blitt gravid 4 ganger.
Ja med første kom jeg vel til 7cm tror jeg, husker ikke akkuratt hvor mange cm. Men holdt på i 15 timer med rierMen hadde du åpningsfase før snitt? Jeg hadde ks selv, men kom til 9 cm før snittet ..
Dere som har streksyn, ser dere noe? For meg er dette bare en svak skygge. 7 dpo.
Så kjedelig, men løpet er heldigvis ikke kjørt helt endaLitt kjip morgen her. Startet med skikkelig temphopp, så jeg var optimistisk da jeg tok en ny test. Dessverre var denne blenda idag
10dpo, så da spørs det nok..
Nei du har rett, ingenting er sikkert før TR dukker opp heldigvisSå kjedelig, men løpet er heldigvis ikke kjørt helt enda
Dagen her startet med blenda test (12 dpo) og betydelig fall i temp, så jeg er klar for TR og ny syklus nå
Kan jo høres ut som festeblødning jeg hadde festeblødning rundt ikm med førsteHei dere! Jeg hadde eggløsning den 14. april, og har ikm nå på onsdag 18. april. Har testet meg 4 dager i strekk, og alle har vært negativ- også i dag (11 dpo). Jeg var nå nettopp på do og tørket meg, og det var da masse utflod med bittelitt lyst rosa blod i (merk: veldig lyst). Tror dere det er mensen som er litt for tidlig, eller er det en liten mulighet for at det kan være festeblødning?
Ble skiiikkelig nedfor når jeg så dette, for jeg ble først sikker på at det var mensen, men samtidig var det såå lite. Er det ikke litt seint med festeblødning 11dpo? Samboeren min reiste på jobb samme dag som eggløsning, så hvis jeg har blitt gravid må det ha vært den dagen eller dagene i forveien.
Noen som har erfaring med å få festeblødning så seint? Eller å ha testet negativt 11 dpo for å så være gravid likevel? Håper håper håper!
7dpo, enda litt murringer av å på. Kanskje litt mer i dag enn i går. Måtte ta en test bare for å gjøre det, helt blenda Hadde ikke forventet noe strek så tidlig
Er det skygge der? Jeg synes jeg skimter noe heiuansett hvor mye jeg ønsker å se noe ser jeg nada men ett egg har vell neppe festet seg til nå?Vis vedlegget 355008Vis vedlegget 355009