Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Sålangt sier de bare at det er så vanlig, og ingen grunn til å tro at det skal skje igjen.. Ikke så mye trøst i det men.. Kommer til å være veldig nervøs om jeg blir gravid igjen. Har også vært på full undersøkelse privat men de fant ikke noe galt. Hva med deg?Det er alt for lenge å vente! Nå må det jo bare klaffe! Har legene noen teori om hvorfor du har mistet eller tenker de at det bare er tilfeldig?
6 dpo og blenda test i dag
Sånn hadde jeg med nummer 1 og nummer 3. Fikk ikke sove mere, våknet på natta og var lys våken og sto opp i 6-7 tiden hver dag Trur ikke det gikk over før nærmere fødselen. Er kroppens måte å hennes seg til nattevåkingGod morgen alle
Sovet helt forferdelig i natt også våkna 03:00 og sovna ikke igjen før 04:30 og lys våken igjen nå 06:00. Dere som har vært gravide før, er dette vanlig? Og hvor lenge varer det? Føler meg som en zombie
Ellers er det mye stikking og murring i livmor, puppene vokser og magen er forstoppa og full av luft
Ønsker alle en fin dag
Dagens tester, 10 dpo:
Vis vedlegget 354893
Vis vedlegget 354894
Man kan skimte hvor streken skal komme6 dpo og blenda test i dag
9dpo. Jaja, lovet jo at jeg ikke skulle teste før IKM.. Det gikk jo ikke helt etter planen
Første bilde etter noen minutter, og andre bildet etter ca 10-15 min. Etter 5 pp er jo streksynet helt høysensitivt, men hva ser dere?
Jeg ser en ganske tydelig strek6 dpo og blenda test i dag
Eg skimter!
Man kan skimte hvor streken skal komme
Har også ganske sensitivt streksyn,så mulig jeg ser streker som ikke finnes,men ser noe her9dpo. Jaja, lovet jo at jeg ikke skulle teste før IKM.. Det gikk jo ikke helt etter planen
Første bilde etter noen minutter, og andre bildet etter ca 10-15 min. Etter 5 pp er jo streksynet helt høysensitivt, men hva ser dere?
Synes jeg ser noeHei alle, idag er IKM 31 å testet nesten hver dag siden med håp at jeg kan bli gravid uten mens!
Synes jeg skimter en strek på alle jeg tar de siste dagene, hva synes dere om dagens?
Jeg ser noe antydning til skygge strek på test bilde 2! Men tror de babyplan testene er litt sånn av å til siden jeg får akkurat det samme, eller så har vi begge strek på øya
Hei alle, idag er IKM 31 å testet nesten hver dag siden med håp at jeg kan bli gravid uten mens!
Synes jeg skimter en strek på alle jeg tar de siste dagene, hva synes dere om dagens?
Ja jeg har ofte fått skygge, men da har det også endt i kjemisk tror jeg. I forrige pp brukte jeg samme pakke med tester, men fikk ikke like tydelige streker der.
Men streker på øynene har jeg definitivt, er jo til å bli koko av dette
Litt kornete bilde, men streksynet mitt kan skimte ett eller annet veldig svakt
Her syns jeg at det vises bedre ja! Håper for degEr dette bedre bilde? Er den nederste som er dagens
Interessant, jeg gleder meg til du skal teste videreJeg ser nå at det ble en strek med på bildet, men den er ikke å se i virkeligheten