IKM uke 17!!

6 dpo og blenda test i dag :)

Vedlegg

• B6B5DBDD-8977-49AF-9C66-DB36B6C07584.jpeg
    B6B5DBDD-8977-49AF-9C66-DB36B6C07584.jpeg
    664,1 KB · Visninger: 100
Det er alt for lenge å vente! Nå må det jo bare klaffe! Har legene noen teori om hvorfor du har mistet eller tenker de at det bare er tilfeldig?
Ja! Sålangt sier de bare at det er så vanlig, og ingen grunn til å tro at det skal skje igjen.. Ikke så mye trøst i det men.. Kommer til å være veldig nervøs om jeg blir gravid igjen. Har også vært på full undersøkelse privat men de fant ikke noe galt. Hva med deg?

God morgen alle:happy:
Sovet helt forferdelig i natt også:dead: våkna 03:00 og sovna ikke igjen før 04:30 og lys våken igjen nå 06:00. Dere som har vært gravide før, er dette vanlig? Og hvor lenge varer det?:hilarious: Føler meg som en zombie:wacky:
Ellers er det mye stikking og murring i livmor, puppene vokser og magen er forstoppa og full av luft:p
Ønsker alle en fin dag:Heartred
Dagens tester, 10 dpo:
Vis vedlegget 354893
Vis vedlegget 354894
Sånn hadde jeg med nummer 1 og nummer 3. Fikk ikke sove mere, våknet på natta og var lys våken og sto opp i 6-7 tiden hver dag :p Trur ikke det gikk over før nærmere fødselen. Er kroppens måte å hennes seg til nattevåking

12dpo og er tom for g-tester :rolleyes:
Ikke får jeg kjøpt noen heller for jeg venter på nytt visakort i posten.
Jeg blir så usikker på når ikm er med disse syklusene hvor på positiv el-test og lutealfase er forskjellig fra gang til gang. Jeg tror ikm er i morgen, premom sier det iallefall. FF mener ikm var i forgår, den er ikke allvitende den appen.
Lukter er litt plagsomme for tiden, men ellers kjenner jeg ingenting.
Ingen mensmurringer eller spotting så langt.

9dpo. Jaja, lovet jo at jeg ikke skulle teste før IKM.. Det gikk jo ikke helt etter planen:rolleyes:

Første bilde etter noen minutter, og andre bildet etter ca 10-15 min. Etter 5 pp er jo streksynet helt høysensitivt, men hva ser dere?

Vedlegg

• IMG_20210424_101527.jpg
    IMG_20210424_101527.jpg
    361 KB · Visninger: 116
  • IMG_20210424_101102.jpg
    IMG_20210424_101102.jpg
    613,8 KB · Visninger: 118
9dpo. Jaja, lovet jo at jeg ikke skulle teste før IKM.. Det gikk jo ikke helt etter planen:rolleyes:

Første bilde etter noen minutter, og andre bildet etter ca 10-15 min. Etter 5 pp er jo streksynet helt høysensitivt, men hva ser dere?

Jeg ser noe antydning til skygge strek på test bilde 2! Men tror de babyplan testene er litt sånn av å til siden jeg får akkurat det samme, eller så har vi begge strek på øya :joyful:

Hei alle, idag er IKM 31 å testet nesten hver dag siden med håp at jeg kan bli gravid uten mens!

Synes jeg skimter en strek på alle jeg tar de siste dagene, hva synes dere om dagens? :nailbiting:

Vedlegg

• 4DDE777B-9A65-4D40-A40C-A2BE747AD9F1.jpeg
    4DDE777B-9A65-4D40-A40C-A2BE747AD9F1.jpeg
    108,5 KB · Visninger: 123
  • 073ED9E4-EA26-441C-BB5A-ACAEFDDFCF94.jpeg
    073ED9E4-EA26-441C-BB5A-ACAEFDDFCF94.jpeg
    76,9 KB · Visninger: 119

Har også ganske sensitivt streksyn,så mulig jeg ser streker som ikke finnes,men ser noe her:)

Jeg ser noe antydning til skygge strek på test bilde 2! Men tror de babyplan testene er litt sånn av å til siden jeg får akkurat det samme, eller så har vi begge strek på øya :joyful:

Ja jeg har ofte fått skygge, men da har det også endt i kjemisk tror jeg. I forrige pp brukte jeg samme pakke med tester, men fikk ikke like tydelige streker der.
Men streker på øynene har jeg definitivt, er jo til å bli koko av dette :hilarious:

Ja jeg har ofte fått skygge, men da har det også endt i kjemisk tror jeg. I forrige pp brukte jeg samme pakke med tester, men fikk ikke like tydelige streker der.
Men streker på øynene har jeg definitivt, er jo til å bli koko av dette :hilarious:

Skjønner. Ja man blir ganske koko av testingen :dance018 men man har alltid et lite håp da :)

6dpo og fikk en del murringer under og etter jogging i dag. Bruker ikke få det så tar det som ett tegn:bag::hilarious::hilarious::p

Back
Topp