Student jente! - 25 - PP6/7 - B1 - EL (noe usikker på el, men i følge app) 15/4 - IKM 25/3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ spennende! Hvor mange dpo er du, kan det være festeblødning?
Så leit Sender masse babystøv til neste ppTviler på det nå. Er nok en tidlig tr, er 11dpo i dag.
Gratulerer så mye! husker jeg slet med å sove de gangene jeg var gravid også, men det gikk seg til i starten var det vanskelig å sove fordi jeg var så giraGod morgen alle
Sovet helt forferdelig i natt også våkna 03:00 og sovna ikke igjen før 04:30 og lys våken igjen nå 06:00. Dere som har vært gravide før, er dette vanlig? Og hvor lenge varer det? Føler meg som en zombie
Ellers er det mye stikking og murring i livmor, puppene vokser og magen er forstoppa og full av luft
Ønsker alle en fin dag
Dagens tester, 10 dpo:
Vis vedlegget 354893
Vis vedlegget 354894
God morgen alle
Sovet helt forferdelig i natt også våkna 03:00 og sovna ikke igjen før 04:30 og lys våken igjen nå 06:00. Dere som har vært gravide før, er dette vanlig? Og hvor lenge varer det? Føler meg som en zombie
Ellers er det mye stikking og murring i livmor, puppene vokser og magen er forstoppa og full av luft
Ønsker alle en fin dag
Dagens tester, 10 dpo:
Vis vedlegget 354893
Vis vedlegget 354894
Tusen takk ja er nok ganske gira jeg ogsåGratulerer så mye! husker jeg slet med å sove de gangene jeg var gravid også, men det gikk seg til i starten var det vanskelig å sove fordi jeg var så gira
Tempen går litt opp og ned, den stiger ikke over flere dager dårlig tegn det kanskje?
Tusen takk Ja er mye tanker som spinner rundt 24/7 og så gleder jeg meg jo til å stå opp for å testeSå fine tester
Jeg sov også dårligere store deler av graviditeten, det ble bare verre mot slutten Kroppen som forbereder seg på nattevåk Er vel mest spenning i begynnelsen kanskje
Får bare vente å se da har ikke trua, og kommer mens som den har gjort i det siste så har jeg for kort lutealfaseJeg har nå tempet i hele 1 dag, så her kommer ekspertråd Etter hva jeg har forstått er det ikke så farlig med svingninger så lenge det er over streken
Så fine testerGod morgen alle
Ønsker alle en fin dag
Dagens tester, 10 dpo:
Vis vedlegget 354893
Vis vedlegget 354894
Tusen takkSå fine tester
Kjenner det så godt! Har også mista 2 ganger det siste året. Er så tungt å måtte begynne igjen fra start. Nå har det også gått ganske lenge fra sidte SA, så begynner å miste troa på at vi skal få det til i det hele tatt..Jeg kjenner meg veldig igjen i disse følelsene. Jeg vet ikke helt om jeg er mest bitter, sint eller bare trist for at jeg ikke er gravid Nå har vi prøvd i 14 mnd, jeg har blitt gravid 2 ganger, men mistet begge gangene. Etter MA i desember tok det 3 mnd før jeg fikk EL igjen. Det føles så bortkastet, alle disse mnd med venting på at kroppen skal virke igjen. Alle andre sine babyer er en påminnelse om de jeg selv har mistet. Denne prøvingen er skikkelig kjip!
Herlighet, det var godt å få ut all denne negativiteten!
Har heldigvis to fine barn allerede, så det er mye trøst i dem Jeg fikk etterhvert Provera for å fremprovosere mens/blødning, men det tok enda en mnd fra denne blødningen til EL dukket opp.Så vondt å høre! Jeg trøster meg med at vi ihvertfall blir gravide. Må bare lage noe som er ‘godt nok’ snart..
3 mnd? Hjelpes. Kom ikke tr heller da?
Hvordan ligger du an denne pp?<3
Stor klem til deg Det er virkelig ingen dans på roser denne prøvingen! Når var siste SA?Kjenner det så godt! Har også mista 2 ganger det siste året. Er så tungt å måtte begynne igjen fra start. Nå har det også gått ganske lenge fra sidte SA, så begynner å miste troa på at vi skal få det til i det hele tatt..
Har heldigvis to fine barn allerede, så det er mye trøst i dem Jeg fikk etterhvert Provera for å fremprovosere mens/blødning, men det tok enda en mnd fra denne blødningen til EL dukket opp.
Nå er jeg kommet til 12 dpo. Tempen falt i dag, og testen var negativ. Ser ut som om jeg får satse fullt på neste pp
Trist at vi er flere i samme båt Krysser fingrene for deg nå!Nesten helt samme forløp som meg det. Hadde også Provera før denne pp på grunn av manglende eggløsning og påfølgende blødninger. Håper virkelig det klaffer neste pp
Siste var helt i slutten av oktober. Ble gravid på pp3 med de to jeg mista, så virker uendelig lenge nå. Blir jo pp7 neste mnd...Stor klem til deg Det er virkelig ingen dans på roser denne prøvingen! Når var siste SA?
Det er alt for lenge å vente! Nå må det jo bare klaffe! Har legene noen teori om hvorfor du har mistet eller tenker de at det bare er tilfeldig?Siste var helt i slutten av oktober. Ble gravid på pp3 med de to jeg mista, så virker uendelig lenge nå. Blir jo pp7 neste mnd...