IKM uke 17!!

Ja jeg håper det altså :D i utgangspunktet skal det jo holde men jeg har så lite el slim, som jeg kan se ivartfall. Har ikke helt trua pga det :p
Har samme problem.. Det har vært borte de siste månedene, egentlig siden siste SA. Pleide å være tydelig. Tenker også at det kan være en medvirkende årsak til at det tydeligvis er vanskeligere å bli gravid nå.

Har samme problem.. Det har vært borte de siste månedene, egentlig siden siste SA. Pleide å være tydelig. Tenker også at det kan være en medvirkende årsak til at det tydeligvis er vanskeligere å bli gravid nå.

Samme her. Hadde et par pper med lite slim etter SA i nov. Nå på forrige pp når det klaffet i februar var det masse! Denne pp er helt på tur(etter MA). Har hatt litt slim ved et par anledninger, men tviler på det har hatt med el å gjære.

Samme her, ikke sett noe til el slimet etter sa i desember :( prøvd grapefruktekstrakt men virket ikke på meg :p

Nå begynner jeg å lure litt her.:bookworm:

Blør lite til å være mens, og ingen koagel. :bored:
Hadde forventet at TR økte på i løpet av dagen (som vanlig) men er egentlig kun når jeg er på toan. Nå begynner jo håpet å snike seg på igjen :rolleyes::banghead:

Nå begynner jeg å lure litt her.:bookworm:

Blør lite til å være mens, og ingen koagel. :bored:
Hadde forventet at TR økte på i løpet av dagen (som vanlig) men er egentlig kun når jeg er på toan. Nå begynner jo håpet å snike seg på igjen :rolleyes::banghead:

Tatt ny test?:)

5/6 DPO (tester ikke etter EL, men kjenner veldig godt når det kommer), og nå kom det noe brunlig utflod, pluss at jeg det siste døgnet har nyst som om jeg var pollenallergiker, men aldri vært allergisk en dag i mitt liv... spent nå ja!

Altså, hva skjer med tempen? :eek: Skyggen er tilbake og jeg har ingen tidligtester igjen. Samtidig føler jeg at denne skyggen er annerledes enn mine tidligere skygger :nailbiting: Eller kanskje hodet spiller meg et puss?

Har ikke fått menssmerter enda heller, de pleier å melde seg 8 DPO ...

Jeg må ut og kjøpe tester i dag hvert fall, det er helt sikkert.

Er 10 DPO i dag.

testet mer?

5/6 DPO (tester ikke etter EL, men kjenner veldig godt når det kommer), og nå kom det noe brunlig utflod, pluss at jeg det siste døgnet har nyst som om jeg var pollenallergiker, men aldri vært allergisk en dag i mitt liv... spent nå ja!
Er nysing et symptom? Det har jeg også gjort i dag!

Eg føler meg skikkelig pms for tiden. Skulle nesten tro el har vært og at tr er rett rundt hjørnet. MAX irritabel!

Sovnet på sofaen, gjorde eg òg. Tar på dette prøvedritet. Er bitter og lei meg pga MAen også. Og Snapchat blir spammet av babybilder for tiden. Skyt meg. Ønsker å glede meg på vegne av andre, men det er ikke lett. Selvsentrert, much?

Eg føler meg skikkelig pms for tiden. Skulle nesten tro el har vært og at tr er rett rundt hjørnet. MAX irritabel!

Sovnet på sofaen, gjorde eg òg. Tar på dette prøvedritet. Er bitter og lei meg pga MAen også. Og Snapchat blir spammet av babybilder for tiden. Skyt meg. Ønsker å glede meg på vegne av andre, men det er ikke lett. Selvsentrert, much?

Skjønner deg godt :Heartred Fikk påvist MA i januar og har blødd mer eller mindre frem til denne pp. Så virker det som om det fortsatt ikke er helt på stell med denne blødningen:banghead:

Skjønner deg godt :Heartred Fikk påvist MA i januar og har blødd mer eller mindre frem til denne pp. Så virker det som om det fortsatt ikke er helt på stell med denne blødningen:banghead:

Tusen takk<3
Så trist at du også opplevde MA:(
Håper tr kommer her snart og at vi kan fortsette i ny ikm-gruppe

Der økte testene og tempen sank betraktelig, så det ser ut som det blir eggløsning i dag/ i natt :p prøver å lese meg opp her, men føler ikke jeg henger helt med :banghead: Jeg skal melde meg inn i ikm uke 18 gruppa siden jeg tydeligvis ikke hører til her lenger :oops: Men jeg blir her allikevel, og krysser fingrene for dere alle! Jeg begynner nok å svi tester allerede på lørdag neste uke så da får jeg kanskje testa med noen av dere :hilarious:

Der økte testene og tempen sank betraktelig, så det ser ut som det blir eggløsning i dag/ i natt :p prøver å lese meg opp her, men føler ikke jeg henger helt med :banghead: Jeg skal melde meg inn i ikm uke 18 gruppa siden jeg tydeligvis ikke hører til her lenger :oops: Men jeg blir her allikevel, og krysser fingrene for dere alle! Jeg begynner nok å svi tester allerede på lørdag neste uke så da får jeg kanskje testa med noen av dere :hilarious:

Lurer på om eg gjør det samme<3

Ja, tok en Metode tidligtest i ettermiddag og den var helt blenda o_O Så disse «strekene» jeg har fått må være skygger. Jeg er dronningen av skygger da, det skal sies :hilarious: Men synes det er rart med denne tempen altså ... blir spennende å se hva den er i morgen :shy:

Tok en i to tiden ca. Så ikke noe mer enn på de tidligere. Altså "noe" men ikke tydelig strek. Så tar en i morgen tidlig igjen :)

Har ikke troa egentlig, men et liiite håp :p
Æææ spennende! Hvor mange dpo er du, kan det være festeblødning?

Jeg kjenner meg veldig igjen i disse følelsene. Jeg vet ikke helt om jeg er mest bitter, sint eller bare trist for at jeg ikke er gravid :( Nå har vi prøvd i 14 mnd, jeg har blitt gravid 2 ganger, men mistet begge gangene. Etter MA i desember tok det 3 mnd før jeg fikk EL igjen. Det føles så bortkastet, alle disse mnd med venting på at kroppen skal virke igjen. Alle andre sine babyer er en påminnelse om de jeg selv har mistet. Denne prøvingen er skikkelig kjip!

Herlighet, det var godt å få ut all denne negativiteten!:laughing002

Jeg kjenner meg veldig igjen i disse følelsene. Jeg vet ikke helt om jeg er mest bitter, sint eller bare trist for at jeg ikke er gravid :( Nå har vi prøvd i 14 mnd, jeg har blitt gravid 2 ganger, men mistet begge gangene. Etter MA i desember tok det 3 mnd før jeg fikk EL igjen. Det føles så bortkastet, alle disse mnd med venting på at kroppen skal virke igjen. Alle andre sine babyer er en påminnelse om de jeg selv har mistet. Denne prøvingen er skikkelig kjip!

Herlighet, det var godt å få ut all denne negativiteten!:laughing002

Så vondt å høre! Jeg trøster meg med at vi ihvertfall blir gravide. Må bare lage noe som er ‘godt nok’ snart..

3 mnd? Hjelpes. Kom ikke tr heller da?
Hvordan ligger du an denne pp?<3

Back
Topp