Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanligvis ser jeg ikke streker her inne men jeg så din imorges og nå.Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett
Her ble det oppdaget hjerteformet livmor ved forrige svangerskap. Den eneste grunnen til at det ble oppdaget, var at det var to fosteranlegg, ett i hver sin "tupp". Det var kun liv i det ene, men det holdt ikke mange ukene. Hjerteformet livmor kan gi dårligere blodsirkulasjon og litt høyere risiko for SA. Men dette ble jo ikke oppdaget før jeg var gravid for 5.gang, så det kan også hende at jeg kun har vært uheldig. Skal uansett gå på blodfortynnende fra positiv test, så kanskje det hjelper litt.Ja! Sålangt sier de bare at det er så vanlig, og ingen grunn til å tro at det skal skje igjen.. Ikke så mye trøst i det men.. Kommer til å være veldig nervøs om jeg blir gravid igjen. Har også vært på full undersøkelse privat men de fant ikke noe galt. Hva med deg?
Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett
Har gått i samme fella,håpte å være mer chill med barn nr 2,men dreit meg ut på første ppMan håper så inderlig når man skimter noe.Når man er så dum å tar test 6 dpo forventer ikke positiv akkuratt. Jeg syns jeg kan skimte «noe» der, men jeg har fått så mange falske positive både på babyplan og rfsu, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang
Når man er så dum å tar test 6 dpo forventer ikke positiv akkuratt. Jeg syns jeg kan skimte «noe» der, men jeg har fått så mange falske positive både på babyplan og rfsu, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang
Jeg ser strek6 dpo og blenda test i dag
Ikke meningen hvis jeg gir deg falske forhåpninger nå, men jeg ser en svaaak strek så håper for deg6 dpo og blenda test i dag
Gikk i samme fella selv i dag, 6 dpo såå vanskelig å la værNår man er så dum å tar test 6 dpo forventer ikke positiv akkuratt. Jeg syns jeg kan skimte «noe» der, men jeg har fått så mange falske positive både på babyplan og rfsu, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang
Ja det er ikke noe å stole på før om noen dager usnsett har mistet troa helt, null symptomerser antydning der streken skal begynne! Men er vel ikke pålitelig før om noen dager! Krysser for deg håper inderlig det er spire på G!
Se på min. Din kan også stige igjenTempen har ikke steget på to dager, null symptomer. Så nå er troa helt borte
Jeg tok en el test forje pp, den ble positiv. Fikk høre at de kan slå ut når mens nærmer seg :/Vis vedlegget 354983
plustelig temphopp på en søndagsmorgen
Har ingen g-tester. Kanskje jeg skal prøve meg med en el-test?
Mener at de også skal kunne slå ut
Håper min stiger snart spennende daSe på min. Din kan også stige igjen