IKM uke 17!!

Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett o_O

Vedlegg

• 56E5E2D2-00E2-493D-B89A-8CC18BF6C77B.jpeg
    56E5E2D2-00E2-493D-B89A-8CC18BF6C77B.jpeg
    702,6 KB · Visninger: 149
Last edited:
Her var det mange spenende tester asså! Det blir spennende å følge med videre :D

Her er det helt hvite tester, men høy og fin temperatur. 11 dpo i dag, IKM i morgen :nailbiting:

Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett o_O
Vanligvis ser jeg ikke streker her inne men jeg så din imorges og nå.
Jeg hadde en sånn strek da jeg ble gravid med yngste.
På ikm var det en supersvak strek som kom fram etter når testen tørket, den ble sterkere strek etterhvert som dagene gikk :)

Jeg håper for deg :)

Ja! Sålangt sier de bare at det er så vanlig, og ingen grunn til å tro at det skal skje igjen.. Ikke så mye trøst i det men.. Kommer til å være veldig nervøs om jeg blir gravid igjen. Har også vært på full undersøkelse privat men de fant ikke noe galt. Hva med deg?
Her ble det oppdaget hjerteformet livmor ved forrige svangerskap. Den eneste grunnen til at det ble oppdaget, var at det var to fosteranlegg, ett i hver sin "tupp". Det var kun liv i det ene, men det holdt ikke mange ukene. Hjerteformet livmor kan gi dårligere blodsirkulasjon og litt høyere risiko for SA. Men dette ble jo ikke oppdaget før jeg var gravid for 5.gang, så det kan også hende at jeg kun har vært uheldig. Skal uansett gå på blodfortynnende fra positiv test, så kanskje det hjelper litt.

Hmm, 6 DPO idag, og enten så har kroppen tulla det til med eggløsning dagen etter forrige mens og ny mens i dag, eller så er det en kraftig festeblødning... hater å vente...

Når man er så dum å tar test 6 dpo :hilarious: forventer ikke positiv akkuratt. Jeg syns jeg kan skimte «noe» der, men jeg har fått så mange falske positive både på babyplan og rfsu, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang:hilarious:

Vedlegg

• 9D929FE1-C7A6-42C6-BB3D-4BCE10C277D1.jpeg
    9D929FE1-C7A6-42C6-BB3D-4BCE10C277D1.jpeg
    987,1 KB · Visninger: 108
Når man er så dum å tar test 6 dpo :hilarious: forventer ikke positiv akkuratt. Jeg syns jeg kan skimte «noe» der, men jeg har fått så mange falske positive både på babyplan og rfsu, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang:hilarious:
Har gått i samme fella,håpte å være mer chill med barn nr 2,men dreit meg ut på første pp:hilarious:Man håper så inderlig når man skimter noe.
Krysser fingrene for deg!

ser antydning der streken skal begynne! Men er vel ikke pålitelig før om noen dager! Krysser for deg :) håper inderlig det er spire på G! :Heartred

Gikk i samme fella selv i dag, 6 dpo:hilarious: såå vanskelig å la vær:facepalm:

11 dpo og dagens tester
upload_2021-4-25_6-19-5.jpeg

Syns streken på babyplan er alt for svak og har ikke økt noe særlig de siste 3 dagene. Men make sure øker jevnt. Hvilke tester bør jeg stole på? Redd det kanskje ender i kjemisk, har en slik følelse:sorry: Og veldig kraftige mensenmurringer og kramper, tror ikke det er bra...

Tempen har ikke steget på to dager, null symptomer. «Noe» har skjedd med tappen også, den er anneledes enn igår :p jeg er ikke såå dreven på akkuratt det, men tror den er åpen nå:arghh: Så nå er troa helt borte:arghh::wtf:

Vedlegg

• 1FB8C5B6-4BBE-4F4E-BBD8-3AA25D3C9B3C.jpeg
    1FB8C5B6-4BBE-4F4E-BBD8-3AA25D3C9B3C.jpeg
    603,1 KB · Visninger: 61
Last edited:
Back
Topp