Føler ikke at jeg så noen skygge egentlig skal teste på nytt om 2 dager, om jeg klarer holde meg så lengeEr det skygge der? Jeg synes jeg skimter noe hei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler ikke at jeg så noen skygge egentlig skal teste på nytt om 2 dager, om jeg klarer holde meg så lengeEr det skygge der? Jeg synes jeg skimter noe hei
Hmm okei, jeg så hvertfall noe så håper for degFøler ikke at jeg så noen skygge egentlig skal teste på nytt om 2 dager, om jeg klarer holde meg så lenge
Jeg ser noe på babyplan! Men ja, var mørkere på «kantene» enn midt på. Ikke godt å si, testet fler? Krysser fingrene!!Er denne defekt? Streken er jo litt rar? Første bildet er etter fem minutter og andre bilde er etter 10 minutter.
Sparte så klart ikke på urinen, men fikk skviiiisa ut litt for å ta den siste Metode tidligtesten Og der ser jeg ingenting altså
Jeg er 12dpo!
Ikke for å være den kjipe, men jeg fikk en minst (om ikke enda mer) tydeligere strek på min babyplan etter tiden. Alt var blenda på de neste testene og var ikke gravid. Men syns jeg så en skygge på din før tiden var ute! Har du testet mer?Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett
Ser noe!Dere som har streksyn, ser dere noe? For meg er dette bare en svak skygge. 7 dpo.
Testen var nok defekt, tok en til i kveld og den var blenda Det var RFSU test, så tydeligvis ikke helt gode de testene der Så tror ikke det går veien denne gangen altså. MEN håpet er ikke ute før tanta kommerJeg ser noe på babyplan! Men ja, var mørkere på «kantene» enn midt på. Ikke godt å si, testet fler? Krysser fingrene!!
Har hørt mye om rfsu Håper for degTesten var nok defekt, tok en til i kveld og den var blenda Det var RFSU test, så tydeligvis ikke helt gode de testene der Så tror ikke det går veien denne gangen altså. MEN håpet er ikke ute før tanta kommer
Jah, møkka tester. Nå skal jeg lære og ikke bruke de igjen Tusen takk! Og det samme til degHar hørt mye om rfsu Håper for deg
Hvor tidlig begynner dere og teste ? Jeg er 7 dpo i dag, og vet liksom ikke når jeg kan begynne å teste ? Noen som vet hvor tidig man KAN få utslag hvis man er gravid ?
Har du testet mer da ? Er du gravid ?8dpo fikk jeg svaaak strek etter tidsfristen
7dpo var den blenda.
Har du testet mer da ? Er du gravid ?
Åh så synd.. jeg mistet også uke 6 nå i januar Håper du blir fort gravid igjen da <3Glemte å tilføye at det var forrige pp. Var gravid, ja, men endte i MA. Tok cytotec når jeg var ca 9 uker. Embryo døde 6+3
Jeg bruker også babyplan sine..Jeg syntes de har vært fine og brukeHvilke tester anbefaler dere?
Bruker babyplan sine strimmeltester, men føler jeg får kun skygge som ikke blir noe sterkere..
Åh så synd.. jeg mistet også uke 6 nå i januar Håper du blir fort gravid igjen da <3
Fikk Tr etter 6 uker, og da kom El to uker etter der igjen.. siden har det vært på dagen med både tr og positiv El testTakk<3 Trist å høre om deg også. Hvor lang tid tok det før el og tr kom?