IKM uke 17!!

Er denne defekt? Streken er jo litt rar? Første bildet er etter fem minutter og andre bilde er etter 10 minutter.

Sparte så klart ikke på urinen, men fikk skviiiisa ut litt for å ta den siste Metode tidligtesten :hilarious: Og der ser jeg ingenting altså :confused:

Jeg er 12dpo!
Jeg ser noe på babyplan! Men ja, var mørkere på «kantene» enn midt på. Ikke godt å si, testet fler?:angelic: Krysser fingrene!!

Til dere som så en strek i dag tidlig. Jeg så på testen fire timer etter den ble tatt, og nå ser jeg også en strek? Vet den ikke er gyldig, men uansett o_O
Ikke for å være den kjipe, men jeg fikk en minst (om ikke enda mer) tydeligere strek på min babyplan etter tiden. Alt var blenda på de neste testene og var ikke gravid. Men syns jeg så en skygge på din før tiden var ute! Har du testet mer?:angelic:

Jeg ser noe på babyplan! Men ja, var mørkere på «kantene» enn midt på. Ikke godt å si, testet fler?:angelic: Krysser fingrene!!
Testen var nok defekt, tok en til i kveld og den var blenda :dead: Det var RFSU test, så tydeligvis ikke helt gode de testene der :wacky: Så tror ikke det går veien denne gangen altså. MEN håpet er ikke ute før tanta kommer :happy:

Testen var nok defekt, tok en til i kveld og den var blenda :dead: Det var RFSU test, så tydeligvis ikke helt gode de testene der :wacky: Så tror ikke det går veien denne gangen altså. MEN håpet er ikke ute før tanta kommer :happy:
Har hørt mye om rfsu:shifty: Håper for deg:angelic:

Limboland, limboland, tralalala, limboland.

Har en g-test igjen. Tenkte å ta den i morgen og bekrefte at hcg er gone. Siste eg tok var fredag. Den var negativ, men hadde fått svak, svak strek etter tørking. Satser på morgendagens er blenda.
Er i morgen akkurat 14 dager siden hcg var 205, så selv med halvering annenhver dag burde testen i morgen vært negativ.

Venter på nye el- og g-tester i posten!

KaaaAAAnskje kommer kongen(les: eggløsning).
Eller har vært? Hvem vet? Ikkje jeg, ihvertfall.

Hvor tidlig begynner dere og teste ? Jeg er 7 dpo i dag, og vet liksom ikke når jeg kan begynne å teste ? Noen som vet hvor tidig man KAN få utslag hvis man er gravid ?

Hvor tidlig begynner dere og teste ? Jeg er 7 dpo i dag, og vet liksom ikke når jeg kan begynne å teste ? Noen som vet hvor tidig man KAN få utslag hvis man er gravid ?

8dpo fikk jeg svaaak strek etter tidsfristen:)
7dpo var den blenda.

Vedlegg

• E53873EB-C810-41E6-8045-9683586BFE7E.jpeg
    E53873EB-C810-41E6-8045-9683586BFE7E.jpeg
    390,3 KB · Visninger: 113
Hvilke tester anbefaler dere? :)

Bruker babyplan sine strimmeltester, men føler jeg får kun skygge som ikke blir noe sterkere..

Jeg kan settes på TR, så da går vi inn i PP2 ved nytt og godt mot :joyful:

Lykke til til dere andre, håper det dukker opp mange fine tester med to streker i dagene framover :signs003

Tempen har gått litt opp idag, og fikk denne testen. 8dpo. Men fått så mange streker på babyplan sine, også positive. Uten at jeg var gravid, mulig kjemiske da.. så nå er det bare å vente å se om det faktisk går veien eller ikke:smiley-angelic001 tror ikke på noe før digital evnt slår ut :p ser jo streken når den akkuratt har blitt duppet i urin også :p

Vedlegg

• 7979790B-6E7D-4787-AE56-7BF0F657A2BF.jpeg
    7979790B-6E7D-4787-AE56-7BF0F657A2BF.jpeg
    82,2 KB · Visninger: 129
  • 861C8850-15F8-4AC0-8807-1FDCE2E8D148.jpeg
    861C8850-15F8-4AC0-8807-1FDCE2E8D148.jpeg
    74,5 KB · Visninger: 126
Back
Topp